Gå til innhold

Noen her med 1gb data på mobilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det for deg? Og hvor mye bruker du? 

Anonymkode: 8881a...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, holder rikelig, men jeg er stort sett hjemme og bruker det kun om jeg er på shopping eller turer og har med meg tlf. Bruker det kun til mail og maps, samt google varer. Har fri sms,mms og tale. Med Ice.

Anonymkode: 98d4b...d78

Skrevet

Har minnebrikke, som jeg kan oppgradere hvis jeg vil. 0 problemer med plass.

Anonymkode: 0d84a...f71

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har minnebrikke, som jeg kan oppgradere hvis jeg vil. 0 problemer med plass.

Anonymkode: 0d84a...f71

Ja, lagre gb på minnebrikken.

Anonymkode: 1bc2d...4d3

Skrevet

Det holder som regel, men hender jeg kjøper ekstra på ferie. 

Anonymkode: e8650...6bc

Skrevet

Går ut ifra du snakker om 1 Gb data som i (mobildata/internett). For meg holder det greit, bruker ca 800mb i måneden. Er obs på å ikke bruke for mye til videoer(feks: youtube) eller spotify. Prøver å kun bruke det når jeg er koblet til wifi.

Anonymkode: 988fc...265

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går ut ifra du snakker om 1 Gb data som i (mobildata/internett). For meg holder det greit, bruker ca 800mb i måneden. Er obs på å ikke bruke for mye til videoer(feks: youtube) eller spotify. Prøver å kun bruke det når jeg er koblet til wifi.

Anonymkode: 988fc...265

Ja 1gb i mobildata. 

Skrevet

Ja, hatt det siden starten av 20-årene. Kun om sommeren jeg må kjøpe ekstra GB siden jeg er ute hele tiden. Men nå om vinteren og særlig under korona er 1GB mer enn nok for min del.

Anonymkode: 3780c...524

Skrevet

Har abbonement på 1gb til 99,- inkl ubegrenset ringetid, sms og mms. Dette holder helt greit til å surfe nyheter iløpet av mnd. Akkurat det jeg trenger til mitt bruk.

Min datter har gratis abbonement, med 1gb og kan ringe,sms og mms ubegrenset til 3 faste nummer.

Er veldig nøyen på bruken min, fordi prisene har gått i været på mye.

Anonymkode: 0f817...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har abbonement på 1gb til 99,- inkl ubegrenset ringetid, sms og mms. Dette holder helt greit til å surfe nyheter iløpet av mnd. Akkurat det jeg trenger til mitt bruk.

Min datter har gratis abbonement, med 1gb og kan ringe,sms og mms ubegrenset til 3 faste nummer.

Hvilken leverandør?

Anonymkode: b17de...a32

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

99kr? Hvor har du funnet det? Det billigste jeg har funnet er til 119kr..

Skrevet (endret)

Ja, for meg holder det med 1 GB data, men jeg bruker sjelden telefonen til internett etc når jeg er ute på farten. Opplever hele tiden at jeg omtrent er den eneste i en t-banevogn som ikke sitter med nesen ned i mobilen på reisen :) Jeg sitter og ser ut vinduet og tenker i stedet, jeg. 

Hjemme kobler telefonen på hjemmenettet, og samme når jeg f.eks er hos faren min, da kobler den til hans, så jeg bruker ikke av GB-dataen.

Det holder alltid med 1 GB, aldri opplevd å gå tom. Men jeg er stort sett hjemme (jeg er uføretrygdet, og jobber ikke, så telefonen og jeg er som regel hjemme på dagtid)

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...