AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Hin dagen traff jeg på flere beboere i vårt felles vaskeri med baris (menn) og tynn kort morgenkåpe (kvinner), og jeg ble igrunn litt overrasket og lurte på hvor langt de tenkte. Vi har nemlig overvåkingskamera i vaskeriet vårt, og hvem vet hva som kan skje med de filmene hvor lettkledde beboere svinser rundt som om de var i egen leilighet? Er dette vanlig? Er folk virkelig så lettkledde når de vasker klær? Anonymkode: 10ef1...674 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er ofte naken når jeg vasker klær. Fordi jeg samler alt skittentøy og putter i maskinen, og putter deretter tøyet jeg har på meg i maskinen før jeg tar en dusj. Men ikke i felles vaskeri nei. Anonymkode: a3911...aa7 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Hvilken del av landet skjedde dette? Anonymkode: 8080c...3f9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Kanskje de faktisk vasket alle klærne? Syns ikke det er noe galt i det, så lenge de har noe klær på seg. Hadde ikke bekymret meg for kamera, hva skal de gjøre med det liksom? Anonymkode: ea12c...440 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken del av landet skjedde dette? Anonymkode: 8080c...3f9 Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 10ef1...674 1
Gjest TheCatLady Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Kanskje de ikke hadde noe å ha på seg? Neida, men hadde vel stusset litt om jeg hadde sett det, men tenker at det ikke er noe jeg hadde brydd meg mer om. At det skal skje noe med opptaktene er ganske lite sannsynlig. Jeg pleier selv å ha vanlige klær på når jeg vasker klær i fellesvaskeri og har aldri sett noen lettkledde når jeg har måttet bruke det.
Leo Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Jeg blir vel egentlig mer bekymret over tanken på at noen evt. har glede av å se på "Fellesvaskeriet - minutt for minutt" 25
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Man trenger vel ikke akkurat gå til det skritt å utnytte et overvåkningskamera for å få tilgang til noe så hverdagslig som menn i baris og damer i morgenkåpe? Rareste bekymringen jeg har hørt. Anonymkode: 7cf1d...4d3 12
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 25 minutter siden, Leo said: Jeg blir vel egentlig mer bekymret over tanken på at noen evt. har glede av å se på "Fellesvaskeriet - minutt for minutt" Vel, ifølge naboen vår får vaktselskapet varsler hver gang noen beveger seg innenfor overvåkingskameraene. Det kan fort bli "Fellesvaskeriet- hver gang alarmen går" Anonymkode: 10ef1...674
Gjest TheCatLady Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, ifølge naboen vår får vaktselskapet varsler hver gang noen beveger seg innenfor overvåkingskameraene. Det kan fort bli "Fellesvaskeriet- hver gang alarmen går" Anonymkode: 10ef1...674 Jeg ser fortsatt ikke hvorfor det skal være så farlig. De har valgt å gå sånn selv så antar at de ikke bryr seg om at noen kommer inn eller ser dem på kamera.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Luktet det sur mus inne i vaskeriet? Anonymkode: 95ede...1a2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, ifølge naboen vår får vaktselskapet varsler hver gang noen beveger seg innenfor overvåkingskameraene. Det kan fort bli "Fellesvaskeriet- hver gang alarmen går" Anonymkode: 10ef1...674 Men gud bedre- såå spennende er det da vitterlig ikke! Anonymkode: 7cf1d...4d3 4
Leo Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, ifølge naboen vår får vaktselskapet varsler hver gang noen beveger seg innenfor overvåkingskameraene. Det kan fort bli "Fellesvaskeriet- hver gang alarmen går" Anonymkode: 10ef1...674 Og da er det "alle mann til pumpene"-stemning hos vaktselskapet tenker du? For å se på menn i bar overkropp og damer i morgenkåpe? 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #14 Skrevet 21. februar 2021 Nå er det ikke hvem som helst som får lov til å se overvåkningsvideoene da, det er ganske strenge regler på sånt. Litt baris er hyggelig Anonymkode: 3f785...77c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 1 minutt siden, Leo said: Og da er det "alle mann til pumpene"-stemning hos vaktselskapet tenker du? For å se på menn i bar overkropp og damer i morgenkåpe? Hvem vet? Når jeg selv bruker vaskerommet er jeg veldig klar over at kameraet er der så jeg unngår å være der lenger enn høyst nødvendig, og alltid godt påkledd. Det er ikke det at jeg syns det er farlig eller et problem, jeg ble bare veldig overrasket. Folk har pleid å være fullt påkledd tidligere hvertfall. Anonymkode: 10ef1...674
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Jeg lurer nå mest på hvorfor det er nødvendig å ha overvåkningskamera i fellesvaskeriet? Jeg håper det er merket skikkelig på døra at området er overvåket altså.... Anonymkode: 5c4b9...0df 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 Felles vaskeri?, jeg trodde året er 2021 og ikke 1930. Anonymkode: ccb70...9c5 4
Firfisla Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser hvorfor dette skulle være en utfordring ift filming? Menn i bar overkropp og damer i morgenkåpe er vel ikke et sjokkerende syn i 2021. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #19 Skrevet 21. februar 2021 Ser virkelig ikke problemet med dette. En kan bli filmet på stranda f.eks og da har en da mindre klær en morgenkåpe på seg. Anonymkode: 57c64...ef6 5
Gjest theTitanic Skrevet 21. februar 2021 #20 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hin dagen traff jeg på flere beboere i vårt felles vaskeri med baris (menn) og tynn kort morgenkåpe (kvinner), og jeg ble igrunn litt overrasket og lurte på hvor langt de tenkte. Vi har nemlig overvåkingskamera i vaskeriet vårt, og hvem vet hva som kan skje med de filmene hvor lettkledde beboere svinser rundt som om de var i egen leilighet? Er dette vanlig? Er folk virkelig så lettkledde når de vasker klær? Anonymkode: 10ef1...674 Morgenkåpe og baris tåler kameraets øye. Om sommeren går menn i baris, uten at noen hever et øyelokk. Og morgenkåpe dekker mer enn et festantrekk ville gjort. I et fellesvsskeri så vil man vel få med mest mulig inkl klær man har på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå