Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har tiden med korona preget parforholdet deres? Vi fungerer vanligvis bra sammen, men begynner nå å gå på veggene med alvorlig brakkesyke🤯

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått mer tid til hverandre og egt bsre fått et bedre forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Vi forlovet oss nylig :) Vi fikk det bedre og fikk mer tid sammen, det var etterlengtet.

Vi har også flyttet til større bolig, det hjalp også godt på hverdagen.

Anonymkode: c7822...f8a

Skrevet

Forholdet mitt har ikke opplevd noe annet en pandemi, så vi gleder oss veldig til å reise, spise ute osv som de fleste gjør i starten😁 vi har fått oppleve hverdagen på sitt verste og stortrives sammen, spent på hvordan det blir å leve vanlig, gleder meg!

• Liker 1
Skrevet

Vi har kommet oss nærmere hverandre. Vi tilbringer imidlertid mye tid ute, lange turer med thermos, eller jogger lange turer, trener til halvmarathon sammen. Tror det er viktig å komme seg ut. Ellers lager vi mye mat sammen, type tidkrevende mat vi ikke hade tid til, har laget en liste over filmer vi kan se sammen. 

Anonymkode: 81f4a...aad

Skrevet

2 vennepar av meg slo opp, og 3 ble gravide... så tror det er veldig enten eller 😂

Anonymkode: dafdf...b50

• Liker 11
Skrevet

Faktisk til det bedre, men det er fordi jeg har fått meg jobb underveis. Mannen min jobber borte i 2 uker og er hjemme noen uker, så da jeg gikk arbeidsledig så fikk han "aldri" alenetid. Han trenger litt alenetid, jeg fikk jo mye tid alene mens han var borte.

Anonymkode: 87d75...0f8

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Eeemil said:

Hvordan har tiden med korona preget parforholdet deres? Vi fungerer vanligvis bra sammen, men begynner nå å gå på veggene med alvorlig brakkesyke🤯

Vi har kommet enda nærmere enn vi allerede var faktisk.  Har fått tid å prate sammen som i de gamle dager og har fått tid å lage noe konkret fremtidsplaner.  

• Liker 1
Skrevet

Det har blitt bedre.

Anonymkode: 3ad39...00b

Skrevet

Fantastisk, mer tid sammen ❤️ Går aldri "oppå" hverandre, jo mer tid ilag jo bedre. Vært gift i over et tiår

Anonymkode: 8c052...ec6

• Liker 1
Skrevet

Veldig mye bedre 😄

Anonymkode: 630e4...4d3

Skrevet

Tja, korona kom 2 mnd etter vi fikk vårt første barn.. Og med småbarnsperiode og alt som skjer med pandemien er det tøft!

Men vi holder ut og håper på bedre tider 🙃 

Anonymkode: 90df5...083

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror de som har det bra har det bra sammen og de som sliter fra før sliter mer. Men skilsmissestatistikken har jeg hørt er ikke lavere enn før her i norge. Men i usa er det fler som skiller seg. Man får jo tett på seg hvordan kjemien er når man er mye sammen og har man et sunt forhold så blir det jo bedre..

Jeg skilte med før korona, og er glad for det. 

Anonymkode: a30b7...7f1

• Liker 1
Skrevet

Ingen endring her. Alt ved det samme gamle og normale. Vi er begge i full jobb, barna har fremdeles gått på skolen med kun noen uker hjemmeskole ifjor som vi delte mellom oss. Vi handler som før, trener ute som før og er like mye hjemme på kveldstid og i helgene som før.

Anonymkode: 94c5c...466

Skrevet

De første månedene var jeg overrasket over hvor uventet godt vi fungerte så tett på hverandre, 24/7.

Nå... 

Det er egentlig ikke ham jeg er lei, men jeg tror nok vi er generelt veldig lei begge to nå. Rastløsheten begynner å bli plagsom. Dag etter dag er dagene så like. 

Trenger ny input nå! 

• Liker 7
Skrevet

For oss har det ikke vært særlig mye endring, men vi har stort sett levd som normalt og da :) tror denne krisa kan både avslutte forhold og å føre folk nærmere sammen. Viktig å innse at vi er i en stor krise som forhåpentligvis ikke vil vedvare, men samtidig at det er nettopp slike situasjoner som dette som viser om man egentlig fungerer godt sammen.

Anonymkode: 9f80c...fd7

• Liker 1
Skrevet

Vi er særboere. Så vi har sluppet å gå oppi hverandre. Vi har ikke kunnet dra på ferie sammen, men vi har hatt fine stunder. Tror vi har kommet nærmere sammen. 

Anonymkode: 57f8d...938

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at de som har det bra sammen får det bedre og de som slet fra før har fått det verre.

Anonymkode: 19f61...700

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil tro at de som har det bra sammen får det bedre og de som slet fra før har fått det verre.

Anonymkode: 19f61...700

Vi slet ikke før korona i det hele tatt, så det gjelder ikke alle. 

Anonymkode: 90df5...083

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...