Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i 3 mnd. Siden før vi ble sammen har det vært «problemer» med en av hans tidligere flammer. Når jeg møtte han, var han med hun ofte, snakket i telefon, Facebook, Snap hele dagen. Da jeg spurte om deres relasjon, løy han og jeg fant ut senere at de hadde datet. 

Jeg sa at jeg syns det var merkelig at han hadde så mye kontakt med hun. Han sa de bare var gode venner, til han en dag sa hun hadde sagt at hun ønsket at det var de to igjen. Jeg ble da irritert, og han sa han kunne fjerne hun fra sosiale media. 

Etter dette klikket hun og ringte han. Hun kalte meg sykelig sjalu, stygg og at han fikk ha lykke til med noen som var så psycho. Dette fordi han på eget initiativ slettet hun, jeg ba aldri om det.

En måned senere forteller han at hun har ringt han å spurt om vi skal finne på noe alle tre. Jeg blir så lei at jeg sender hun en fin mld å forklarer at jeg ikke er interessert i mer kontakt fra hun, og at jeg ikke orker forholde meg til oppførselen hennes. Hun sier da at kjæresten min har sagt mye stygge ting om meg, eksempel at jeg fikk sammenbrudd av at de snakket (noe som er TOTALT tull, har aldri kjeftet på han engang). 

Han sier nå han har blokkert hun, men jeg kjenner etter alt dette at jeg ikke klarer å stole på han. Føler at når det var så mye tull er han ikke ferdig med hun. Hun sier at han var gal etter hun men hun ville ikke ha han. Hva skal jeg gjøre? Han blir irritert når jeg tar det opp og sier han vil glemme dette. For meg er det vanskelig å glemme. Han løy også om at de hadde hatt sex rett før vi møttes, og sa de bare hadde vært venner i 1 år uten noe fysisk kontakt 

Anonymkode: 39d63...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet svaret selv. Han er ikke til å stole på.

• Liker 4
Skrevet

Du høres problematisk sjalu ut, hun høres problematisk forskrudd ut og du har ikke egentlig beskrev noe galt fra din kjærestes side. Så om forholdet er over, handler det mest om ting i ditt hode vil jeg tenke. Da vet du det vel best selv, egentlig. 

Anonymkode: 60404...7f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres problematisk sjalu ut, hun høres problematisk forskrudd ut og du har ikke egentlig beskrev noe galt fra din kjærestes side. Så om forholdet er over, handler det mest om ting i ditt hode vil jeg tenke. Da vet du det vel best selv, egentlig. 

Jeg er ikke sjalu, jeg sa aldri de ikke kunne ha kontakt men jeg orker ikke dette dramaet. I tillegg mister jeg tillit av at han har løyet 

Anonymkode: 39d63...459

• Liker 3
Skrevet

Det der er altfor uryddig etter min mening. Hadde ikke klart å stole på han.

Anonymkode: 79a0a...b87

• Liker 1
Skrevet

Han viser jo at han har veldig lett for å lyve. Synes du det er et bra trekk? 

• Liker 1
Skrevet

Han virker som en mann uten fokus. 

Anonymkode: 7867b...bd6

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme. Det er løgnen eller det å unnlate å si  sannheten som er problemet .Når de 2 har vært nakne sammen,da kan jo ikke de fortsatt være bestevenner med  hverandre og ha deg  som 5 .hjul på vogna Kombinert med at han prøvde å la den lille detaljen gå under radaren.  Og nå lager hun drama 😆 Been there- done that. Ja ,still gjerne ultimatum igjen, eneste mulighet ifht ditt og hans forhold. Jeg måtte gjøre det. Men uansett viste han seg som løgner ifht flere ting senere på veien,så jeg kunne spart meg et par år med mye rart 😎

Anonymkode: fdd65...ad6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For et rør du kommer med. At ts reagerer når kjæresten lyver om sin relasjon til en annen dame er helt naturlign og på sin plass. Han ønsker tydeligvis å ha i pose og sekk. Holde "ex-dama" varm samtidig som han er med ts. 

Mitt råd til deg ts, er å finne deg noen litt mer modne. Dette er er veldig dårlig utgangspunkt for et langvarig forhold. Hadde han vært 100% dedikert til deg, hadde han ikke løyet og holdt så tett kontakt med denne dama videre. 

Anonymkode: a0292...a3a

• Liker 3
Skrevet

Du sa at han kunne fjerne henne på sosiale medier. Han sletter henne på eget initiativ. Hun blir sint fordi du ba ham om å slette henne, men du hevder at du aldri ba ham gjøre det...? Dette var veldig vanskelig å forstå, for du ba ham jo om å fjerne henne på sosiale medier...? Er det ikke riktig det hun sier da?

Ellers høres alt sammen altfor kaotisk og drama ut. Fyren lyver og har uavklarte forhold til andre damer. I tillegg forteller han henne ting om deg som ikke stemmer. Dette er ikke bra for deg. Du fortjener en mye bedre kjæreste. 

Anonymkode: 550bd...ec5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...