AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Dersom man ikke skal lage barn? Har dyr sex utenom når de er fruktbare? Jeg har null sexlyst, og det er så synd på min mann. Vi kysser og koser aldri heller, så om vi først skal gjøre noe fysisk sammen skulle det vel vært det?😅 Jeg er garantert verdens kjipeste kjæreste. Samtidig har jeg sagt til han x antall ganger at om jeg skal få lyst så må han gi meg en kos av og til, så litt ansvar ligger vel på han og? Anonymkode: 28a06...f5c
mannfolket Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom man ikke skal lage barn? Har dyr sex utenom når de er fruktbare? Jeg har null sexlyst, og det er så synd på min mann. Vi kysser og koser aldri heller, så om vi først skal gjøre noe fysisk sammen skulle det vel vært det?😅 Jeg er garantert verdens kjipeste kjæreste. Samtidig har jeg sagt til han x antall ganger at om jeg skal få lyst så må han gi meg en kos av og til, så litt ansvar ligger vel på han og? Anonymkode: 28a06...f5c Dere høres ut til å være like kjipe begge to. Lev sammen uten sex og nærhet eller finn noen dere tenner på vil jeg si. Alternativt snakk sammen og finn noen ting den andre tenner på, kanskje et fetisj eller to?
Milky Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Hva som er vitsen med sex, utenom det å lage barn? Vitsen er vel å oppnå orgasmer og at man er intime med hverandre som er digg kanskje du ikke er tiltrukket av han lenger? 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Du er ikke alene! Sånn er jeg også. Leter etter en mann/kvinne som har samme synet som meg. "Problemet" mitt er at jeg heller ikke ønsker barn. Så da lever jeg singel og sexløs. Orgasmer? Dèt kan fint fikses med leketøy. Null problem Anonymkode: 24586...b50
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Det gir ikke helt mening da, du skriver både at du vil ha klem for å få lyst og at du overhodet ikke forstår vitsen. Det er jo ikke så vanskelig å forstå at din partner kan føle seg noget avvist om du aldri finner glede i sex. Eller det kan være din partners feil at du ikke gjør det, eller dere kan bare være en dårlig match, eller du kan være faktisk aseksuell. Høres uansett litt trist ut, det er mye glede i et godt sexliv. Anonymkode: caf03...4a0 3
visp Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Det hadde vært et mareritt å skjønne at den du vil satse på ikke ser vitsen med sex. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå