AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Lurer på hva dere andre gav, jeg har ingen erfaring med dette Anonymkode: a4491...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Gavekort på teater forestilling? Gavekort på hotell opphold? Gavekort på spa? Det kommer an på hva de interesser seg for Anonymkode: 180bf...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 Vi ga dem en leilighet i Tenerife. Anonymkode: c9676...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ga dem en leilighet i Tenerife. Anonymkode: c9676...cd8 Kan du være barnet mitt?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 Spicymami skrev (Akkurat nå): Kan du være barnet mitt?😂 Mitt også😂😂 Anonymkode: a4491...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 Pappa fikk en gravert slipsnål i gull, mamma fikk et maleri som hun ønsket seg. Anonymkode: ed7c1...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gavekort på teater forestilling? Gavekort på hotell opphold? Gavekort på spa? Det kommer an på hva de interesser seg for Anonymkode: 180bf...637 Jeg spør ikke etter forslag, lurer på hva andre gav😊 Evt også hvordan dagen ble feiret? Er det mye ekstra, eller som en vanlig bursdag med en ekstra fin gave foreksempel? Er det de som fyller år som inviterer til selskap eller står andre for det? Anonymkode: a4491...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg gav bunadssølv til moren min. Hun hadde nettopp skaffet seg ny bunad, en annen type enn den hun hadde fra før, så hun trengte nye søljer. Faren min fikk et musikkanlegg. Begge feiret 60-årsdagene sine med familieselskaper der de hadde oss barn og svigerbarn, pluss søsknene sine og svogere/svigerinner. De inviterte til selskap selv. I min familie har vi alltid feiret de runde bursdagene litt ekstra. Anonymkode: 7be2d...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet 21. februar 2021 #9 Del Skrevet 21. februar 2021 middag på flor & fjære var en stor suksess 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Del Skrevet 21. februar 2021 Hagemøbler som var ønsket, og ipad Anonymkode: 8dfc2...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Del Skrevet 21. februar 2021 Mamma fikk ett pledd da sykdom preget livet og jeg ønsket og gi henne ett fint teppe hun kunne kose seg med på sine desverre siste månder. planen var egentlig å gi mamma og pappa en Helge tur til manshausen sjøhytter i steigen fordi begge blir 60 i år og de fortjene å komme seg litt vekk etter myyyyye sykdom de siste årene. Men så ble det heller ett pledd til mamma og nyte tiden og minnene sammen nå dette siste året. men ja, en 60 års gave er litt ekstra. Så pleier du gi de en melkesjokolade fra first price så kjøper du melke hjerter fra freia. Pleier du gi dem en hotell weekend så gir du dem en ferie leilighet i utlandet 😂👌 Anonymkode: eaef2...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Del Skrevet 21. februar 2021 Pappa har alt, så jeg kjøpte et lite stykke jord i Skottland til han og med på kjøpet fik han tittelen Lord. Haha, skikkelig teit , men han lo høyt og ble veldig fornøyd. Anonymkode: c84d4...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #13 Del Skrevet 21. februar 2021 Bygget terrasse til mine foreldre, for det trengte de hjelp med. Og så noe gomd mat. De inviterte sine barn med familie på hotell for å feire. Anonymkode: 6c7e9...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #14 Del Skrevet 21. februar 2021 60-årsgsgave er helt krise til mamma i hvert fall. Nå med korona er det jo umulig med reiser eller opplevelser. Kunst har hun flust av, og generelt er huset fylt med ting. Pleier liksom å gi sykkelveske, Pondusbok eller lignende, er stusselig når hun blir 60 det 😅 Anonymkode: 15070...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 21. februar 2021 #15 Del Skrevet 21. februar 2021 Kjøpe ny telefon til min far. Hadde ikke engang fargeskjerm på sin😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #16 Del Skrevet 21. februar 2021 Mor: Profesjonell familiefotografering og fremkalling/innramming av bilder. Det er ikke så ofte vi har hele gjengen samlet, så bursdagen var en god anledning til det. Ble satt veldig pris på. Far: Fjellturutstyr. Husker ikke helt hva vi landet på, men det var enten sovepose eller ryggsekk mener jeg. Det er noen år siden. Anonymkode: 1fc19...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Del Skrevet 21. februar 2021 Moren min ønsket seg lue (!) til 60-årsdagen. Hun fikk det og ull-undertøy som matcha fra oss barna da en lue ble litt lite (vi har nøkterne gavebudsjett i familien, men vi følte det ble litt lite med bare lua). Anonymkode: cf62a...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 21. februar 2021 #18 Del Skrevet 21. februar 2021 Den flaska på polet som er formet som et skip. Kjempefin flaske, dyr, og passer til runde tall. Den har aldri blitt åpnet, står til pynt på en hedersplass i huset til jubilanten. Blir en ny neste runde tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2021 #19 Del Skrevet 21. februar 2021 Gav min mor ett smykke hun hadde ønsket seg, lenge. Ingenting til min far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #20 Del Skrevet 21. februar 2021 Ingenting. Da faren min ble 60 var jeg 15 og da moren min ble 60 hadde jeg allerede kuttet kontakten med henne for godt. Anonymkode: f7908...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå