Gjest 1111 Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Jeg skal lage middag til kjæresten i dag, noen som har noen forslag? Jeg har kjøttdeig og skinke + endel basisvarer.
Arkana Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Ja, nachos høres godt ut. Eller moussaka, lasagne, tacopai, pasta med små kjøttboller i god saus.
Gjest Formosiss Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Kjøp en boks tomatpuree, en pakke kremfløte og en boks med estragon. Stek kjøttdeigen, krydre med salt og pepper, samt en dæsj estragon. La dette bli brunt. Hell i tomatpureen og fløten, rør sammen. La det putre til det har en oransje farge. Server til spaghetti/pasta. Dette høres utrolig simpelt ut (det er det kanskje også ;-), men det er ufattelig godt, om enn noe mektig - man trenger ikke så mye for å bli mett.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Stek kjøttdeig og lag taco-kryddermix,bland og ha i ildfast form. Strø over tortillachips og ost på toppen. Sett i ovnen på ca 180 grader.spis når osten er smeltet! enkelt og godt
Gjest 1111 Skrevet 20. august 2005 #7 Skrevet 20. august 2005 Takk for tips Endte opp med nachos jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå