Gå til innhold

Face roller. Hjelper den virkelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker ikke i følge dermatologer og kan til og med gi skader i huden.. Men det gir en velværfølelse om ikke annet.

Anonymkode: 93efa...af3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det virker ikke i følge dermatologer og kan til og med gi skader i huden.. Men det gir en velværfølelse om ikke annet.

Anonymkode: 93efa...af3

Okay...? 🧐

Anonymkode: 7b062...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde for mange år siden, og har angret siden. Huden min har blitt mye mer sensitiv, spesielt på den ene siden av ansiktet mitt er det tydelig at hudbarrieren er skadd. Jeg har blitt veldig rød i huden der, og har helt sluttet å eksfoliere med annet enn en mild ansiktsrens. Hvis jeg er uforsiktig blusser hele området opp med masse synlige årer. 

Tror virkelig ikke det å poke tusenvis av hull i ansiktet er veien til sunn hud. Når du påfører produkt OPPÅ det får du mange molekyler du egentlig ikke skal ha så dypt, og det kan trigge allergiske reaksjoner. 

Krysser fingra for at du ikke er så ung og dum som jeg var, dette topper lista over idiotiske ting jeg har utsatt ansiktet mitt for. 

Anonymkode: 7af85...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøvde for mange år siden, og har angret siden. Huden min har blitt mye mer sensitiv, spesielt på den ene siden av ansiktet mitt er det tydelig at hudbarrieren er skadd. Jeg har blitt veldig rød i huden der, og har helt sluttet å eksfoliere med annet enn en mild ansiktsrens. Hvis jeg er uforsiktig blusser hele området opp med masse synlige årer. 

Tror virkelig ikke det å poke tusenvis av hull i ansiktet er veien til sunn hud. Når du påfører produkt OPPÅ det får du mange molekyler du egentlig ikke skal ha så dypt, og det kan trigge allergiske reaksjoner. 

Krysser fingra for at du ikke er så ung og dum som jeg var, dette topper lista over idiotiske ting jeg har utsatt ansiktet mitt for. 

Anonymkode: 7af85...eda

Fint å lese hva det er snakk om før man kommenterer😉

Anonymkode: de872...5cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo ingenting permanent, men hvis du liker det så gjør det vel ingen skade heller. Velvære, rett og slett, og det kan være viktig nok bare det. Kan også være godt hvis man er stram kanskje? Men unødvendig pengebruk sånn egentlig. Jeg har en jeg tenker å bruke på kjeven for å se om det hjelper, men har ingen tro på at det kan ha noen effekt annet enn å være litt avslappende i noen minutter.

Jeg ser at det har vært misforstått at TS mener dermaroller, men det er vel kun snakk om jade-roller/lignende. Derma-rolling kan nok funke, men hadde aldri turt å gjøre det selv hjemme. Noen ting skal man bruke profesjonelle til, og med tanke på den skaden som kan skje hvis man gjør det feil fordi man ikke vet bedre... så er dermarolling absolutt en av de tingene.

Anonymkode: 472cc...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...