AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Gravid og fryyyktelig kvalm. Ikke sjangs til å gjøre noe annet enn å ligge og kravle meg til doskål fra morgen og frem til rundt kl 18. da letter det. jeg har 70% faststilling (kun dagtid) og en annen 20% som selvstendig næringsdrivende har pleid å jobbe 20%, dette er kveldstid. Dette funker siden det er kveld, og jeg styrer alt helt selv og det er bare noen timen om gangen. Må jeg sykemeldes fra begge jobbene? Anonymkode: e735e...a7b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Ser det er feil stillingsprosent i overskrift, rette prosent er 70% 🙂 Anonymkode: e735e...a7b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Du trenger jo ikke sykemeldes fra all jobb? Prøver å tenke andre eksempler: en kollega som er lærer led av morgenkvalme, hun ble delvis sykemeldt og fortsatte i delen av jobben som innebar undervisning etter kl ti på morgenen. En annen hadde ryggskade, underviste både i kroppsøving og teorifag. Han ble sykemeldt fra delen av jobben som var fysisk, klarte resten av undervisningen. Anonymkode: 1e3e1...f51 1
Agatha Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Jeg hadde flere arbeidsforhold når jeg var gravid. Da var jeg sykemeldt fra to av de og arbeidet i det siste som var på kveldstid. Pass på at legen din sykemelder deg 100% fra 70%-arbeidsforholdet. Hos meg ble det kluss når legen skrev ut 20% sykemelding til det arbeidsforholdet som var på 20%.. da skulle jeg egentlig ha arbeidet 1 time i uka eller noe sånt i dette arbeidsforholdet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå