AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Dette er en venninne av meg som først og fremst er ei veldig god venninne! Hun er super, men stusser litt på dette: Hun skryter noen ganger av hvor deilig hun er. Og det er ok, er vel sikkert ment som fleip. Men har også lagt merke til at hun kan si litt stygge ting, som at hun ikke ser på eksen til nytypen hennes som noe trussel fordi denne eksen ikke er noe glansbilde akkurat. Jeg har alltid misunnet væremåten hennes for hun virker så trygg på seg selv og god selvtillit når det kommer til menn. Men er hun egentlig usikker på seg selv, når hun sier sånne ting? Eller er dette ting venninner sier til hverandre? Ligger liksom ikke i min natur å kritisere andres utseende uansett. Anonymkode: e3854...a7c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Om hun er usikker på seg selv er jo vanskelig å si, men det kan virke slik. Særlig raus og sympatisk på akkurat dette området er hun i alle fall ikke, selv om hun er det i alle andre sammenhenger. Anonymkode: c2b61...b81 3
MortenMinstelønn Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Det ville ikke falle meg inn å snakke nedsettende om andres utseende. Det er tarvelig og merkelig. 5
Milky Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Hvis man virkelig er fornøyd med eget utseende og er selvsikker så har man null behov for å si hvor stygge andre er. 1
Gjest Tun Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Kan være stor forskjell på utseende og hvor pen man er innvendig.
SnartMammaLykke Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er en venninne av meg som først og fremst er ei veldig god venninne! Hun er super, men stusser litt på dette: Hun skryter noen ganger av hvor deilig hun er. Og det er ok, er vel sikkert ment som fleip. Men har også lagt merke til at hun kan si litt stygge ting, som at hun ikke ser på eksen til nytypen hennes som noe trussel fordi denne eksen ikke er noe glansbilde akkurat. Jeg har alltid misunnet væremåten hennes for hun virker så trygg på seg selv og god selvtillit når det kommer til menn. Men er hun egentlig usikker på seg selv, når hun sier sånne ting? Eller er dette ting venninner sier til hverandre? Ligger liksom ikke i min natur å kritisere andres utseende uansett. Anonymkode: e3854...a7c Så flaut😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Spicymami skrev (11 timer siden): Hvis man virkelig er fornøyd med eget utseende og er selvsikker så har man null behov for å si hvor stygge andre er. tull AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er en venninne av meg som først og fremst er ei veldig god venninne! Hun er super, men stusser litt på dette: Hun skryter noen ganger av hvor deilig hun er. Og det er ok, er vel sikkert ment som fleip. Men har også lagt merke til at hun kan si litt stygge ting, som at hun ikke ser på eksen til nytypen hennes som noe trussel fordi denne eksen ikke er noe glansbilde akkurat. Jeg har alltid misunnet væremåten hennes for hun virker så trygg på seg selv og god selvtillit når det kommer til menn. Men er hun egentlig usikker på seg selv, når hun sier sånne ting? Eller er dette ting venninner sier til hverandre? Ligger liksom ikke i min natur å kritisere andres utseende uansett. Anonymkode: e3854...a7c Nei, det er da ingen automatikk i det, akkurat som at kritikk av influensere vanligvis ikke handler om misunnelse selv om mange påstår det. Jeg har et par venninner jeg kan være litt bitchy sammen med, da skjer det at vi oss i mellom snakker om at en eller annen person har et uheldig utseende. Jeg kan få tilsendt en screenshot med et teit deige-bilde etc. Er det sympatisk av oss? Nei. Har det noe med vår selvtillit å gjøre? Selvsagt ikke. Det er ikke sånn at alle som ikke er usikre på seg selv er milde helgener som aldri baksnakker eller kommer med en negativ kommentar. Anonymkode: 5bbd7...39e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 En viktig detalj her er jo at hun snakker nedsettende til folk hun ikke liker, som eksen til typen. Hun snakker vel ikke akkurat sånn om venninnene sine? Anonymkode: c827b...88a 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Hun kan være så pen hun bare vil, men personligheten hennes ødelegger alt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 Her ser jeg faktisk ikke problemet, men i jantelovnorge er det vel ikke innafor å ha god selvtillit, eller å heve seg over eksen til typen. Anonymkode: c827b...88a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her ser jeg faktisk ikke problemet, men i jantelovnorge er det vel ikke innafor å ha god selvtillit, eller å heve seg over eksen til typen. Anonymkode: c827b...88a Har man god selvfølelse, har man neppe behov for å snakke nedsettende om eksen til typen. Hvorfor omtale utseendet eller snakke om vedkommende i det hele tatt? Anonymkode: e31b0...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har man god selvfølelse, har man neppe behov for å snakke nedsettende om eksen til typen. Hvorfor omtale utseendet eller snakke om vedkommende i det hele tatt? Anonymkode: e31b0...c9a Det er vel som TS sier en forklaring på at hun ikke ser på henne som en trussel om de f.eks fortsatt er venner. Anonymkode: c827b...88a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: En viktig detalj her er jo at hun snakker nedsettende til folk hun ikke liker, som eksen til typen. Hun snakker vel ikke akkurat sånn om venninnene sine? Anonymkode: c827b...88a Ts her. Jeg får ikke noe inntrykk av at hun har noe imot eksen hans. Tror til og med hun har spurt hun om råd rundt svigerfamilien. Hun hadde hvertfall ingenting vondt å si om denne eksen, så jeg ble overrasket når hun sa at hun var mindre pen eller noe i den duren. On 2/22/2021 at 3:23 AM, AnonymBruker said: Jeg har et par venninner jeg kan være litt bitchy sammen med, da skjer det at vi oss i mellom snakker om at en eller annen person har et uheldig utseende. Jeg kan få tilsendt en screenshot med et teit deige-bilde etc. Er det sympatisk av oss? Nei. Har det noe med vår selvtillit å gjøre? Selvsagt ikke. Det er ikke sånn at alle som ikke er usikre på seg selv er milde helgener som aldri baksnakker eller kommer med en negativ kommentar. Dere om det, men jeg holder sånne ting for meg selv. Har heller aldri hørt mine andre venninner snakke stygt om andres utseende, sist gang må ha vært på ungdomsskolen. Vi er en sammensveiset gjeng som er trygge på hverandre, men jeg hadde følt meg som en bitch hvis jeg hadde snakket negativt om andres utseende. Har liksom ikke det behovet. Anonymkode: e3854...a7c 1
Syngemann Skrevet 23. februar 2021 #14 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 3.23): Jeg har et par venninner jeg kan være litt bitchy sammen med, da skjer det at vi oss i mellom snakker om at en eller annen person har et uheldig utseende. Jeg kan få tilsendt en screenshot med et teit deige-bilde etc. Er det sympatisk av oss? Nei. Har det noe med vår selvtillit å gjøre? Selvsagt ikke. Det er ikke sånn at alle som ikke er usikre på seg selv er milde helgener som aldri baksnakker eller kommer med en negativ kommentar. Anonymkode: 5bbd7...39e Synes det er usympatisk.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #16 Skrevet 23. februar 2021 Det er tydelig at hun er usikker når hun legger andres verdi, og sikkert også sin egen, i utseendet på den måten. Anonymkode: 6b501...b35
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #17 Skrevet 23. februar 2021 Kan vi ha samme venninne? Jeg gav opp vårt vennskap da hun bare var interessert i seg og sitt, samt var all fokus på hvor flott, smart, sexy, osv, hun var.. Anonymkode: 90d08...595
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #18 Skrevet 23. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan vi ha samme venninne? Jeg gav opp vårt vennskap da hun bare var interessert i seg og sitt, samt var all fokus på hvor flott, smart, sexy, osv, hun var.. Anonymkode: 90d08...595 Ts her. Min venninne er en god venn og super, minus det jeg skriver om her da. Men man begynner jo å lure litt på hva hun sier om meg til andre. Anonymkode: e3854...a7c
PM75 Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 Jeg tenker at hun er så sikker og trygg på deg som venninne at hun tør å si slikt høyt, til tross for janteloven vi har i Norge. 1
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 Hun utøver dominans på en latterlig barnslig måte. Neste gang hun begynner med skiten sin må du sette henne skikkelig på plass. Seriøst pene jenter trenger ikke å snakke om det, at de ser bedre ut enn en selv er tydelig hver gang man viser seg ut sammen med dem. De får oppmerksomhet, og man selv får ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå