Kittykat123 Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Mannen min og meg er i en periode nå som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal håndtere. Vært sammen i 10 år. Han har gitt meg frie tøyler til å gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil. Han er frustrert over at jeg ikke enda har gjort noe. Gått ca 1 år. Jeg har chattet med andre kvinner, men backer ut når det er snakk om å møtes. Mannen min sier jo det ikke skader å møte noen over en uforpliktende kaffe/vin e.l. Jeg er enig i prinsippet, men det er skummelt. Jeg vet ikke. I tillegg til dette er ønsket om trekant høyt. For begge to altså. Han er nok hakket mer klar enn meg, og det syntes han er helt greit og at jeg selvsagt skal få bruke tiden jeg trenger. Men så er han utålmodig da. For i prinsippet kan vi jo møte ei sammen over en kaffe/vin og det trenger selvsagt ikke skje noe. Men så er det noe som stopper. Jeg vet ikke. Oppå dette forteller han meg at han syntes spenningen mellom oss er borte. Noe som normalt og "forventet" etter 10 år, men det traff meg hardt. Særlig med disse to tingene som svirrer. Han kom med ting vi kan gjøre sammen bare vi to som er enkle å gjennomføre, men likevel tror jeg kremen er trekant og at jeg lever ut mine fantasier. Han er flink å trygge meg, og tydelig på at det er kun meg i livet og at vi skal leve sammen. Han elsker meg og det er ingen tvil. Blir litt skuffet når jeg nevner at jeg er redd han skal finne en annen. For ham er det veldig tydelig at det er kun meg for han. Jeg må kanskje bare kjøre gjennom. Møte folk bare for å gjøre det. Men jeg er så ukomfortabel. I det ene sekundet er jeg SUPERGIRA og neste sekund så vil jeg slette alt av kontakt med alle. Herregud. Takk for at du leste utblåsning. Jeg må få luftet meg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Ble stresset av å lese dette, skjønner ikke at du orker dette styret. Finn deg en som vil jobbe med DERE SOM PAR når problemene oppstår, fremfor å involvere andre og tro at det skal løse problemet. Han er lei og legger ansvaret over på deg og vil at du skal ta første steget sånn at han med god samvittighet kan ha sex med andre. Anonymkode: 7863b...a95 11
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble stresset av å lese dette, skjønner ikke at du orker dette styret. Finn deg en som vil jobbe med DERE SOM PAR når problemene oppstår, fremfor å involvere andre og tro at det skal løse problemet. Han er lei og legger ansvaret over på deg og vil at du skal ta første steget sånn at han med god samvittighet kan ha sex med andre. Anonymkode: 7863b...a95 Helt enig. Det er dessverre en kjent sak at mange menn groomer og presser dama til å knulle andre. Det er sterkt ødeleggende, de som går med på det ender i kjelleren, og du bør komme deg unna fortere enn svint. Anonymkode: fdfaf...aa1 7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Kittykat123 skrev (13 minutter siden): I det ene sekundet er jeg SUPERGIRA og neste sekund så vil jeg slette alt av kontakt med alle. Grunnen til at du er supergira er nok at du er redd for å miste han. Kvinner kan bli kåt av det. Ikke desto mindre er det sterkt usunt, det er som å bli kåt av at partneren er utro. Det er som om noen setter sjelen og kroppen opp mot hverandre. Anonymkode: fdfaf...aa1 4
Kittykat123 Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2021 Jeg forstår hvor dere vil hen. Og hva dere mener. Han er riktig nok tydelig på at han ønsker ikke ligge med andre. Og i en trekantsituasjon trenger han ikke være på den andre kvinnen. Han vil se meg nyte. Sier han. Han sier også at jeg skal være ærlig i denne situasjonen. Har jeg ikke lyst så er jo det selvsagt helt ok. Bare jeg er ærlig. Han har jo kommet med andre ting som vi to kan gjøre sammen som ikke involverer andre så vi hr jo noe å gjøre som er realistisk nå.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Kittykat123 skrev (5 minutter siden): Han er riktig nok tydelig på at han ønsker ikke ligge med andre. Og i en trekantsituasjon trenger han ikke være på den andre kvinnen. Han vil se meg nyte. Sier han. Ja, dette er KLASSISK cuckold-fetisj som jeg refererer til over. Du burde lese hva som skjer med damene til slike menn. Anonymkode: fdfaf...aa1 3
Kittykat123 Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, dette er KLASSISK cuckold-fetisj som jeg refererer til over. Du burde lese hva som skjer med damene til slike menn. Anonymkode: fdfaf...aa1 Ja okei, får gjøre et Google søk Jeg tror nok uansett at intensjonene hans er gode. Så gir han tvilen til gode, for han er bra fyr. Men skal selvsagt ha "øynene åpne". Men igjen så finnes det kvinner som ligger rundt med andre kvinner og er lykkelig med sin mann. Det er jo spennende og sexy!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 10 minutter siden, Kittykat123 said: Han sier også at jeg skal være ærlig i denne situasjonen. Har jeg ikke lyst så er jo det selvsagt helt ok. Bare jeg er ærlig. Du skriver i HI: 41 minutter siden, Kittykat123 said: Han har gitt meg frie tøyler til å gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil. Han er frustrert over at jeg ikke enda har gjort noe. 41 minutter siden, Kittykat123 said: Han er nok hakket mer klar enn meg, og det syntes han er helt greit og at jeg selvsagt skal få bruke tiden jeg trenger. Du skriver også at han er veldig flink til å trygge deg, det høres ikke helt sånn ut ref det jeg har sitert her. Han vil altså at du skal knulle andre, men gjør det i ditt tempo og kun hvis du har lyst. Så blir han frustrert fordi han synes det har gått for lang tid uten at du har gjort noe seksuelt med andre ??? 🤦♀️ altså...ser du ikke selv hvor tullete dette er? Anonymkode: 7863b...a95 8
Kittykat123 Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skriver i HI: Du skriver også at han er veldig flink til å trygge deg, det høres ikke helt sånn ut ref det jeg har sitert her. Han vil altså at du skal knulle andre, men gjør det i ditt tempo og kun hvis du har lyst. Så blir han frustrert fordi han synes det har gått for lang tid uten at du har gjort noe seksuelt med andre ??? 🤦♀️ altså...ser du ikke selv hvor tullete dette er? Anonymkode: 7863b...a95 Joda, jeg ser at det er veldig motstridende 😜 og det gjør dette her desto vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Kittykat123 skrev (1 time siden): Joda, jeg ser at det er veldig motstridende 😜 og det gjør dette her desto vanskeligere. Det er helt normalt at man fremstår som selvmotsigende når man er utsatt for manipulasjon, slik du er. Man har fremdeles sin egen vilje. Samtidig har man begynt å innstille seg på det den andre sier. Hvis du kunne velge fra øverste hylle, ville du da valgt en mann som har nok med deg, eller en som vil du skal knulle andre? Der har du svaret. Gå for det. Anonymkode: fdfaf...aa1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Si du heller vil knulle andre menn. Anonymkode: ba180...01d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 Han elsker deg ikke. Han vil presse deg til å gjennomføre sine fantasier. Ha litt respekt for deg selv, og forlat han. Anonymkode: b1051...761 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå