Gå til innhold

Tenner du på mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du tenner på ved mannen din? Personlighet, utseende? At han gjør husarbeid? Pengene hans? Karrieren hans? 
Må han si eller gjøre spesielle ting? Hva skal til for at du får lyst på han og inviterer til sex?

Fint med svar fra de som er voksne og er i langt forhold?

Anonymkode: c39d3...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner tenner mest på penger og status. Resten av fyren spiller ikke så stor rolle så lenge han er grei å omgåes og glad i å gi og spandere.

Anonymkode: 22e95...eb0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner tenner mest på penger og status. Resten av fyren spiller ikke så stor rolle så lenge han er grei å omgåes og glad i å gi og spandere.

Anonymkode: 22e95...eb0

Skrevet av en mann som vet null og niks om kvinner... 🙄

Anonymkode: e4786...be3

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg tenner veldig på mannen/kjæresten min. Jeg liker selvsagt utseendet hans, og hans personlighet som er helt nydelig. Og så liker jeg også hans intelligens og utdanningsbakgrunn, han er sivilingeniør som holder på med komplekse utregninger i jobben. Jeg har alltid tent på smarte menn, så han er perfekt på meg på mange måter.

Vi har et D/s-forhold, så vi har sex når han ønsker det, og det passer utmerket for oss begge. Liker at han er Dominant og bestemmer.

Anonymkode: 20693...bf9

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på at han snakker kjærlighetsspråket mitt. 😉

Og når hodet er klart følger kroppen ofte etter. 💜

Skrevet

Når han ler hjertelig. Når han erter meg. Når han er morsom. Når han lager god mat til oss. De flotte lårene hans. Når han kler på seg arbeidsjakken og skal ut og hogge ved. Når han tuller og lekeherjer med hunden. At han er fysisk sterkere enn meg.

Anonymkode: 0d4d6...dfd

• Liker 2
Skrevet

Fioljenta

Jeg har lest boken flere ganger og den er så bra. Desverre har jeg en kone som ikke er villig til lese den. Føler meg som en bra mann med en alt for dårlig dame

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fioljenta

Jeg har lest boken flere ganger og den er så bra. Desverre har jeg en kone som ikke er villig til lese den. Føler meg som en bra mann med en alt for dårlig dame

Slapp av. Det er du ikke. Hvis du klager like mye hjemme som det du gjør her, forstår jeg hvorfor hun ikke orker sex med deg. 

Men det du svarer her, samstemmer ikke med ditt innledende innlegg. Litt goddag mann økseskaft...

Anonymkode: 3a972...dfb

Skrevet

Tenner på personligheten hans. Han er ambisiøs, litt streng type, liker at han kan sette meg litt på plass. Men samtidig er han veldig kosete og omsorgsfull. Tenner selvfølgelig på utseende, han er høy/stor, mørke trekk, elsker skjegget og klesstilen. Blir absolutt ikke tent av å se han gjøre husarbeid😂 men blir tent av å se han jobbe/konsentrere seg

Han trenger ikke å si eller gjøre så mye for at jeg skal få lyst på han. Skal heller ikke så mye til for at jeg inviterer til sex, bare noen blikk eller at han tar litt på meg så blir jeg kåt. 

Skrevet

Spicymami - du er en fantastisk dame og han er heldig

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spicymami - du er en fantastisk dame og han er heldig

hehe takk. Du må huske å tagge ellers får jeg ikke varsel. Kom tilfeldigvis over innlegget igjen😂

Skrevet

@Spicymami skal jeg huske...glemmer deg ikke nå 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...