AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Har en liten bunke gamle filmplakater/reklamer liggende. Amerikanske, fra 1950-60. Ble kjøpt på et bruktmarked kun som en kuriositet, da jeg synes de så kule ut. Har bare tenkt å ha de som dekorasjon. Men lurer jo litt på om de kan være verdt noe, om jeg en dag ikke gidder å ha de hengende lenger. Hvor kan jeg evt finne ut det? Anonymkode: 097b5...b40
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Ligger det noe tilsvarende på f.eks Finn? Pleier å sjekke der når jeg lurer på hvor prisnivå ligger. Anonymkode: 0ed9f...fb9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ligger det noe tilsvarende på f.eks Finn? Pleier å sjekke der når jeg lurer på hvor prisnivå ligger. Anonymkode: 0ed9f...fb9 Godt tips! Fant noen lignende der til 1000 kr per stk. Om det er "riktig" pris vites jo ikke da... Anonymkode: 097b5...b40
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Spørs jo på om de er originale eller bare kopier av de opprinnelige filmplakatene, tilstand, hvor mange det ble laget etc. Og ikke minst interesse, så ville sjekket litt rundt om det finnes noen forum med filmentusiaster både innland og utland som kan gi en indikasjon. Anonymkode: 4a747...1b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå