AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg vurderer å «komme ut av skapet» for kona. Dvs ho hsr helt sikkert skjønt det for lenge siden, men vi har aldri snakka om det. Jeg elsker å bli knulla i rumpa og har så lyst på ekte pikk, bruker leketøy ellers. Hvordsn ville du reagert om mannen din kom å sa han ville ha pikk? Jeg vil gjerne gjøre det sammen med henne, men ho er helt A4 og vanilje så det er ikke håp der Anonymkode: 397b4...023
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Hvis du vet hun ikke har lyst så vet jeg ikke om du burde si noe. Jeg er sammen med en mann og kunne tenkt meg å prøvd en dame, men det er ikke noe jeg ville gjort med mannen, så holder det for meg selv. Blir det slutt en gang så får jeg heller prøve det da, også kan jeg leve godt med minn mann så lenge vi er sammen. Anonymkode: ca4e1...a88
Milky Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Jeg ville synes det var helt greit. Vil heller at han ønsker pikk en andre kvinner. Og hadde gledelig ligget med to menn 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Ja, jeg vil ha noen annen kvinne enn henne Anonymkode: 397b4...023
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Heller at han vil ha kuk enn enn en annen sin fitte! 🙊 Jeg er sammen med en mann, og er småinteressert i damer, men det er min hemmelighet, og gjør ikke noe med det før det eventuelt skulle bli slutt en dag. Du må kanskje velge hva som er viktigst for deg, konen din eller kuk? Men ville prøvd å lufte det for henne, kan være hun overrasker deg! 😉 Anonymkode: 0ce8a...f5e
Blue81 Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Jeg hadde vært åpen for det,mannen min leker litt med tanken innimellom, men vi har aldri diskutert det så seriøst at vi har prøvd å finne noen. Men ,som sagt,åpen for det. Første steg er vel å snakke ordentlig med konen din om det. Da vet du ihvertfall hvor hun står i saken. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg vil ha noen annen kvinne enn henne Anonymkode: 397b4...023 Du vil komme ut av skapet for å kunne finne en annen kvinne? Anonymkode: 41895...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå