AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg fikk litt bakoversveis når jeg hørte at Rune Rudberg har barn med 6 kvinner eller noe sånt. Og jeg lurer oppriktig på hva som får en kvinne til å synes at det der er en god idé? Å komme inn som f.eks kvinne nr 5, du vet at mannen har barn med FIRE andre. Og flere skal det bli. Hvem vil dette, tenk bare på kabalene som skal gå opp på f.eks julaften. Ditt barn vil få en haug med halvsøsken. Er han en ordentlig forførende Don Juan denne Rudberg at damer mister helt vett og forstand? Anonymkode: 94d27...f9f 4
herzeleid Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Nå er nok han et ganske ekstremt tilfelle, men generelt har en vel funnet at kvinner heller vil ha en mer attraktiv mann med barn fra før enn en mindre attraktiv mann uten, og at noen menn dermed gjenbrukes i større grad. Et annet moment jeg har sett nevnt er at en som allerede er far ofte viser den siden ved seg selv og sånn sett blir en attraktiv partner, men usikker på om det i særlig grad gir noe utslag når en har flere kull fra før. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har to kompiser; den ene har 5 barn med 3 kvinner, og den andre 4 barn med 3 kvinner, og kun den ene er sammen med en av mødrene. Det merkelig for de begge, er at de har blitt gravide i løpet av det første 2-6 mnd de har vært sammen med damene. Så har forholdet gått over styr etter en stund, og så er det å finne ny dame og bli gravid med henne. Har spurt hvorfor de blir gravid med en gang og da har grunnen vært alt fra slurv med prevensjon, til at de var så forelsket og ville ha barn fortest mulig. Tror det er en spesiell type mennesker som er sånn. Anonymkode: da89d...dc4 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Skjønner det heller ikke. En bekjent har 6 barn med 6 forskjellige damer og har kun kontakt med minstemann som han bor sammen med. Snart blir det sikkert unge nr 7 med dame nr 7 også kjenner jeg fyren rett. Anonymkode: 1a65e...9ff 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 15 minutter siden, herzeleid said: Nå er nok han et ganske ekstremt tilfelle, men generelt har en vel funnet at kvinner heller vil ha en mer attraktiv mann med barn fra før enn en mindre attraktiv mann uten, og at noen menn dermed gjenbrukes i større grad. Hvordan forklarer man da en lite attraktiv mann med mange barn fra før? Er det kjendisstatusen som tiltrekker? Her snakker vi en mann som skryter av at han er immun mot kjønnssykdommer. Anonymkode: a35db...a17 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 De tror de har møtt drømmemannen. Anonymkode: e2744...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 At de vil ha barn, der barn fra før sees som at han duger som far=dårlig kvinnelig dømmekraft. De mennene som har mange barn og ofte med flere ulike kvinner kjennetegnes også som regel av de er: 1. Uansvarlige menn som ikke tenker på morgendagen. 2. Dumme menn som kvinner manipulerer. Typisk at mannen tror alle barna er uplanlagte produkter av hans alfamann-supersperm mens de egentlig er blitt lurt trill rundt av verpesyke damer og damer som prøver lenke menn til seg med barn. Anonymkode: f893e...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: De tror de har møtt drømmemannen. Anonymkode: e2744...ec1 Omtrent som de som gifter seg med noen som har vært gift 4-5 ganger da. De tenker at de tidligere giftemålene ikke var ekte kjærlighet, mens deres ekteskap er *true love*. Anonymkode: 94d27...f9f 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 For meg er det helt uforståelig, synes det virker veldig lite attraktivt å få barn med en som har barn med noen fra før. For ikke å snakke om med flere andre. Tenker det viser en mangel på dømmekraft å få barn med mange forskjellige. Anonymkode: 25793...99d 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Jeg kjenner at dette er noe som egentlig ikke er et tema for noen å diskutere. Hva så om noen har ditt eller datt med barn med så og så mange? Det er deres liv og de får leve med det selv. Dere skal egentlig bare være glad for at de produserer barn nå som enkelte er blitt helt hysteriske over at nordmenn ikke føder nok barn. Altså, er det gleden over å slarve over dette eller hva er det? Dere blir hvertfall aldri fornøyde, det VET jeg. Hilsen mor til to med en mann. Anonymkode: 4e536...114 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg kjenner at dette er noe som egentlig ikke er et tema for noen å diskutere. Hva så om noen har ditt eller datt med barn med så og så mange? Det er deres liv og de får leve med det selv. Dere skal egentlig bare være glad for at de produserer barn nå som enkelte er blitt helt hysteriske over at nordmenn ikke føder nok barn. Altså, er det gleden over å slarve over dette eller hva er det? Dere blir hvertfall aldri fornøyde, det VET jeg. Hilsen mor til to med en mann. Anonymkode: 4e536...114 Så slutt å henge på Skråblikk og generaliseringer da, hvis du ikke tåler dette her. Anonymkode: 94d27...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 Litt av grunnen er nok for at det er menn med god selvtillit, og som er god på å snakke for seg, kombinert med mange kvinners ønske om å få barn. Når de kvinner får barn med slike så viser det at de setter sine egne behov fremfor barnets. Mener jeg. Det å bli mor har blitt viktigere enn å få barn, og mange evner ikke å tenke langsiktig, eller å tenke over potensielle utfordringer. Gjelder naturligvis ikke alle. Anonymkode: 1b99b...21b 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 Jeg kjenner en som har mange barn med flere kvinner. To av barna er søsken og de har han full omsorg for, de andre har han ganske ofte på samvær. Han er en type storsjarmør som tidligere var ganske på for å få se ett ligg eller en kjæreste. Mannen er grei men har en svakhet og det er kvinner (alle har svakheter enten det er jobb, penger etc). Så har vel noen av disse forholdene vert kjappe og heftige men jeg tror ikke så mange av kvinnene har planlagt å få barn med han eller lure han. Når graviditeten har kommet har han tatt imot med åpne barn, han er svært glad i barn og en veldig god pappa og en som ikke lager bråk. Han er bare ikke så god til å være trofast. Anonymkode: a3957...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #14 Skrevet 21. februar 2021 Ikke dra alle damer over én kam da. Jeg finner det overhodet ikke attraktivt å ha mange barn med flere kvinner. Anonymkode: 4b372...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 Betaler han bidrag for alle disse barna tro?? Må jo være sykt dyrt! 😱 Anonymkode: 925cc...5f2 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Det er nok noe i det at mange kvinner heller vil ha en attraktiv mann med barn fra før enn en uattraktiv mann uten barn. At dette gjelder for menn med flere barnekull fra før er jeg mer usikker på.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: han er svært glad i barn og en veldig god pappa og en som ikke lager bråk. Han er bare ikke så god til å være trofast. Han lager vel bråk når han ikke greier å være trofast? Anonymkode: 94d27...f9f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 Anonymus Notarius skrev (2 minutter siden): Det er nok noe i det at mange kvinner heller vil ha en attraktiv mann med barn fra før enn en uattraktiv mann uten barn. At dette gjelder for menn med flere barnekull fra før er jeg mer usikker på. Det tror jeg ikke forskningen støtter nei De veldig få jeg kjenner som blir raskt gravide med flere er generelt ganske ekstremimpulsive, tenker sjeldent frem i tid og bruker dette med å bli gravid som et slags emosjonelt bånd - men også i henseende av økonomisk støtte da de ofte er uten jobb/ikke studerer. De har også ofte stort behov for å få kjærlighet, type opplevd omsorgssvikt og reflekterer lite over hvordan det er for et barn å få en så stor oppgave. Anonymkode: e451d...161
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #19 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han lager vel bråk når han ikke greier å være trofast? Anonymkode: 94d27...f9f Det er ingen av mødrene som har gitt utrykk for det utad så at han har vert utro fysisk mot noen av mødrene er ikke sikkert, det er nok mere en kombinasjon av flere ting. Tror ikke han klarer å ta forholdene fra A til Å, at han strever med flere ting og alt er nok ikke bare hans skyld. Anonymkode: a3957...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #20 Skrevet 22. februar 2021 Vil tro at vi mannfolk ser på det som svært positivt om kvinnen er jomfru eller har hatt få partnere fra tidligere. Jeg ville helst valgt noen som ikke lot følelsene sine styre livet, men som tok seg god tid til å finne den rette og som til slutt fant meg. ❤️ Tror på ekte kjærlighet! Anonymkode: 52309...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå