Gå til innhold

Jeg har blitt så ekstremt tafatt som følge av corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk fint før jul, for da var skolen åpen hver dag. Etter jul gikk det over til hundre prosent hjemmeundervisning, før de etter hvert lettet litt på det med skole en til to dager i uka. Kjenner det har blitt hardt å i det hele tatt møte opp disse to dagene i uka. Nå skal jeg jobbe fulle dager hele vinterferien og kjenner at jeg gruer meg, fordi jeg ikke har utført et fullt dagsverk med noe som helst siden før jul. Jeg jobbet jo i hundre prosent stilling på denne arbeidsplassen før jeg begynte å studere, så det var jo aldri et problem før. Jeg er stressa og nervøs og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå når jeg skal møte opp på jobb hele uka, føler rett og slett at jeg har kronisk søndagsfølelse med den nedstemtheten og stressende følelsen det medfører. Er det noen flere som opplever det sånn, hvordan takler dere det? 

Anonymkode: 2abbf...4be

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn og jeg takler det ikke, skal droppe ut. dette kommer mest av at jeg har valgt feil studie og vil spy av tanken på å være i praksis (helsevesenet), men jeg er generelt sett veldig lat uansett.

Anonymkode: 27b9c...1e8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg har det sånn og jeg takler det ikke, skal droppe ut. dette kommer mest av at jeg har valgt feil studie og vil spy av tanken på å være i praksis (helsevesenet), men jeg er generelt sett veldig lat uansett.

Anonymkode: 27b9c...1e8

Ja, det hjelper ikke på at man har valgt feil studie. 

Anonymkode: 2abbf...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...