Gå til innhold

Disney Plus for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bettyspaghetti skrev (44 minutter siden):

Må man gjøre noe spesielt for å få opp Star, eller kommer det automatisk når jeg abonnement?

Jeg ser mye på Disney+ Alt av marvel, star wars og gode gamle donald-filmer. Vel verdt pengene synes jeg. Gleder meg til Star kommer; gleder meg til gjensyn med criminal minds, frustrerte fruer og Buffy- the vampire slayer.

Automatisk :) 

Anonymkode: d570e...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Disney er for barn, er ingen ekte voksne som ser på Disney.

Anonymkode: d90c6...01e

Disney kjøper opp flere og flere selskaper, og har veldig mye mer enn bare tegnefilmer.

Anonymkode: b75b7...888

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jo, det er vel kanskje det ja🤦🏼‍♀️ da håper jeg de slår seg sammen.

Anonymkode: 2396f...9ac

Håper jeg også! Vi hadde aldri cartoon network, så jeg har aldri fått sett disse seriene selv. Har bare hørt at Tapper var nifse greier.

Skrevet

Jeg har det. Anskaffet det pga jeg vil se "Obi-Wan Kenobi" serien når den kommer, men jeg tjuvstarta litt  :ler:  . Det blir vel ikke før i -22 eller -23 den slippes, selv om den filmes i år. 

Men fikk sett "The Mandalorian" og har hatt gjensyn med flere andre SW filmer, en del animasjonsfilmer og har vel sett et par "vanlige" filmer der også så langt. Har vel sett mer på Disney+ siden jeg fikk det enn jeg så på Netflix på alle de årene jeg hadde det. 

Skrevet
Tamsi skrev (9 minutter siden):

Håper jeg også! Vi hadde aldri cartoon network, så jeg har aldri fått sett disse seriene selv. Har bare hørt at Tapper var nifse greier.

Tapper var FANTASTISK. Får seriøst grøsninger ennå, som da Muriel mister hodet, det ekle fosteret som sier til Tapper at han ikke er perfekt, pedo-nevøen til Muriel eller den zombie-regissøren😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Disney er for barn, er ingen ekte voksne som ser på Disney.

Anonymkode: d90c6...01e

Ikke Disney + Star, les deg opp

Anonymkode: 4c9c6...c03

Skrevet

De har alt av Star Wars og Marvel, og det kommer mange nye serier som jeg kommer også til å se.
Og gleder meg til Star kommer, siden det er mange filmer der som jeg ikke har funnet andre steder ennå. Så jeg syns det er verdt det! 

Anonymkode: cf7fa...00f

• Liker 1
Skrevet

Vi har Disney+ men har også barn da. Men vi voksne bruker den en del. Mange filmer som vi ville se som måtte betales for å leie på andre apper så da kjøpte vi likesågodt for et år. 

Anonymkode: de554...4d2

• Liker 1
Skrevet

De har jo Simpsons, den ultimate tegneserien for voksne ❤️ 

Anonymkode: 2db80...b7c

• Liker 1
Skrevet

Vi har Disney+, men jeg har omtrent ikke satt meg ned for å se på det uten barnet. Ser heller på Netflix og Viaplay alene. Det eneste jeg så litt på var the mandalorian. Tror ikke jeg vil se mer på det når de slår seg sammen med Star heller. De fleste av de seirene som er verdt å se på, er jo allerede på Netflix eller Viaplay. Om noe gjør sammenslåingen at jeg ikke gidder å videreføre abonnementet når året er omme, siden prisen stiger grunnet serier jeg ikke kommer til å se på uansett. Det er ikke så ofte det kommer så mye nytt og spennende på Disney+, syns jeg, til at det forsvarer kostnadene om de øker.

Anonymkode: 741f8...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi har Disney+ men har også barn da. Men vi voksne bruker den en del. Mange filmer som vi ville se som måtte betales for å leie på andre apper så da kjøpte vi likesågodt for et år. 

Anonymkode: de554...4d2

For eksempel? 

Anonymkode: d570e...639

Skrevet
On 2/21/2021 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Tapper var FANTASTISK. Får seriøst grøsninger ennå, som da Muriel mister hodet, det ekle fosteret som sier til Tapper at han ikke er perfekt, pedo-nevøen til Muriel eller den zombie-regissøren😂

Husker veldig godt den episoden med edderkoppene jeg 🥵🥵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...