AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Noen her som har erfaring med fugepenn? Anonymkode: f61c0...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg har brukt det på fuger på et badegulv som hadde blitt litt misfarget med årene (så skittent ut). Det fungerte veldig bra og har også holdt godt, selv inne i en dusj. Også lettere å vaske. Mener det var Pattex jeg brukte. Anonymkode: 0ed08...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har brukt det på fuger på et badegulv som hadde blitt litt misfarget med årene (så skittent ut). Det fungerte veldig bra og har også holdt godt, selv inne i en dusj. Også lettere å vaske. Mener det var Pattex jeg brukte. Anonymkode: 0ed08...c49 Så godt å høre 😄 Jeg har nå også brukt Pattex på hele baderoms gulvet mitt! ts Anonymkode: f61c0...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 22. februar 2021 #4 Del Skrevet 22. februar 2021 Kjøpte en hvit til bruk på grå fug, i håp om å få det finere siden det er hvite fliser på veggene. Fungerte ikke, som om pennen var helt uttørket. Var det vanskelig for dere? Kommer det fysisk noe «ut»? Har også den Pattex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Del Skrevet 22. februar 2021 Har brukt en på fuger over kjøkkenbenken. Ble fint og holdbart. Vurderer å bruke det på flisene på badet nå. Har kjedelige grå fuger. Anonymkode: 33b45...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Del Skrevet 23. februar 2021 Mperle skrev (22 timer siden): Kjøpte en hvit til bruk på grå fug, i håp om å få det finere siden det er hvite fliser på veggene. Fungerte ikke, som om pennen var helt uttørket. Var det vanskelig for dere? Kommer det fysisk noe «ut»? Har også den Pattex.. man må riste den (høres ut som en neglelakk) og presse tuppen inn flere ganger 🙈 da pumper man malingen frem i pennen. Synd du ikke fikk det til, syntes du kan gjøre et til forsøk, for det ble ganske pent til slutt på fugene 😄 ts Anonymkode: f61c0...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 23. februar 2021 #7 Del Skrevet 23. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: man må riste den (høres ut som en neglelakk) og presse tuppen inn flere ganger 🙈 da pumper man malingen frem i pennen. Synd du ikke fikk det til, syntes du kan gjøre et til forsøk, for det ble ganske pent til slutt på fugene 😄 ts Anonymkode: f61c0...0c7 Takk, da skal jeg gjøre det! Må dog kjøpe ny da jeg kastet den pga ble så irritert😂 Er så sykt lei av «excel-ark» vegger på badet så tror også det blir ordentlig lekkert med hvit fug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msto Skrevet 9. april 2021 #8 Del Skrevet 9. april 2021 Mperle skrev (På 23.2.2021 den 20.43): Takk, da skal jeg gjøre det! Må dog kjøpe ny da jeg kastet den pga ble så irritert😂 Er så sykt lei av «excel-ark» vegger på badet så tror også det blir ordentlig lekkert med hvit fug! Hvordan gikk det? Vurdere å gjøre det samme med hvit penn på grå fuger. Lurer på om det er verdt arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Del Skrevet 9. april 2021 msto skrev (5 minutter siden): Hvordan gikk det? Vurdere å gjøre det samme med hvit penn på grå fuger. Lurer på om det er verdt arbeidet Har et par Pattex fugepenner liggende og skal nå, for din skyld ( 😂), teste de 🙈 Bruker dog hvit penn på hvitt, da jeg vil ha fugene grå der hvor de er det. Rapporterer tilbake. Anonymkode: d3d3f...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Del Skrevet 9. april 2021 Tja, jeg vet ikke helt om den fargen der dekker over grått ? 🤔 Uansett må du nok knote en del og være veeeldig nøyaktig dersom du skal dekke helt over grå fuger med pennen, så det er nok mer jobb enn det er verdt. My $0.02. Anonymkode: d3d3f...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tja, jeg vet ikke helt om den fargen der dekker over grått ? 🤔 Uansett må du nok knote en del og være veeeldig nøyaktig dersom du skal dekke helt over grå fuger med pennen, så det er nok mer jobb enn det er verdt. My $0.02. Anonymkode: d3d3f...138 Skal vel tørke en time, også skal man ta et strøk til? Anonymkode: 1f1af...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msto Skrevet 9. april 2021 #12 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tja, jeg vet ikke helt om den fargen der dekker over grått ? 🤔 Uansett må du nok knote en del og være veeeldig nøyaktig dersom du skal dekke helt over grå fuger med pennen, så det er nok mer jobb enn det er verdt. My $0.02. Anonymkode: d3d3f...138 Huff, det blir mye jobb med to strøk på et helt bad, men kanskje jeg kjøper en penn som jeg kan teste på fugene som uansett skal bak den nye innredningen. Takk for at du var så raskt på saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 9. april 2021 #13 Del Skrevet 9. april 2021 5 hours ago, msto said: Hvordan gikk det? Vurdere å gjøre det samme med hvit penn på grå fuger. Lurer på om det er verdt arbeidet Hei vet du hva jeg har ikke tatt meg bryet med å kjøpe ny penn og forsøke på nytt! Men som andre sier her så kan det jo hende at det må en del arbeid til for å få kamuflert de grå fugene.. Fikk jo ingenting ut av den hvite pennen så vet ikke hvor godt det evt vil dekke. Men verdt et forsøk et sted som ikke synes for å se hvordan det blir da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå