AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er vell ikke personen som tror på sånt her. Så jeg velger og ikke legge med så mye detaljer, for og se om du faktisk kan spå meg. Det jeg kan si er at jeg er jomfruen og er i starten av 20årene. Så hva bringer fremtiden min? Anonymkode: a86d1...01b
Milky Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Hvordan er det mulig å spå med så lite info? Den jeg går til trenger fødselsdato, fullt navn, stjernetegn, alder
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Spicymami skrev (5 minutter siden): Hvordan er det mulig å spå med så lite info? Den jeg går til trenger fødselsdato, fullt navn, stjernetegn, alder Trenger du alt dette for og spå noen er du jo ikke mye synsk, gi meg dette så skal jeg også stalke deg. Og deretter spå deg på informasjonen jeg finner da. Du vil jeg selvfølgelig bli kjempe overasket når jeg vet mer om den enn du har sagt. Men igjen den informasjon bare fødseldato og fullt navn kan jeg finne ut skummelt mye om deg. Ser jo folk spå på lite info her, så får og vite det er ekte så har jeg ikke lyst til og gi så mye info. Men kan kanskje legge med at jeg er kvinne da. Anonymkode: a86d1...01b 1
Milky Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger du alt dette for og spå noen er du jo ikke mye synsk, gi meg dette så skal jeg også stalke deg. Og deretter spå deg på informasjonen jeg finner da. Du vil jeg selvfølgelig bli kjempe overasket når jeg vet mer om den enn du har sagt. Men igjen den informasjon bare fødseldato og fullt navn kan jeg finne ut skummelt mye om deg. Ser jo folk spå på lite info her, så får og vite det er ekte så har jeg ikke lyst til og gi så mye info. Men kan kanskje legge med at jeg er kvinne da. Anonymkode: a86d1...01b Man rekker ikke å finne ut så sykt mye når du der og da sitter med spådamen, gir info og hun spår med en gang
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Spicymami skrev (Akkurat nå): Man rekker ikke å finne ut så sykt mye når du der og da sitter med spådamen, gir info og hun spår med en gang Om du ikke har sett på tv før, så vises det hvor enkelt man kan ha det på øret og bli lurt. Så ikke umulig dessverre. Jeg var til en spå dame når jeg liten en gang, hun trengte dog ikke all den info som din trengte. Anonymkode: a86d1...01b
MortenMinstelønn Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det jeg kan si er at jeg er jomfruen og er i starten av 20årene. Så hva bringer fremtiden min? Du gjør det bra i jobben du får til høsten, men så får du et flygel i hodet og slutter å snakke. I 2032 finner du opp en maskin som gjør at du kan snakke men så stjeler noen andre patenten. Du flytter til Moldova og deretter hører ingen fra deg igjen. 1
Gjest Lawyam Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er vell ikke personen som tror på sånt her. Så jeg velger og ikke legge med så mye detaljer, for og se om du faktisk kan spå meg. Det jeg kan si er at jeg er jomfruen og er i starten av 20årene. Så hva bringer fremtiden min? Anonymkode: a86d1...01b Hvorfor skulle noen bruke tid på noen som vil teste seg? De som kan spå behøver ikke testkaniner. Endret 21. februar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Lawyam skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle noen bruke tid på noen som vil teste seg? De som kan spå behøver ikke testkaniner. Fordi livet mitt er så skrudd at jeg nesten kunne trudd på personen over deg, som vil si treffer de så er det ganske lett og tro på det 😛 Men er vell en veldig ærlig sak at jeg ikke tror på det her, hvorfor skal jeg lyve? Anonymkode: a86d1...01b
Gjest Lawyam Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi livet mitt er så skrudd at jeg nesten kunne trudd på personen over deg, som vil si treffer de så er det ganske lett og tro på det 😛 Men er vell en veldig ærlig sak at jeg ikke tror på det her, hvorfor skal jeg lyve? Anonymkode: a86d1...01b Det er en ærlig sak, men det å be noen om å fortelle om fremtiden din som jo bør inneholde endel blir jo å medføre omfattende arbeid. Vet du hvor mange kort som må brukes for en 'fortell min fremtd' eller? Det er derfor bare de som øver seg som kommer å bite på. Det er DE som føler behov for bekreftelse. Jeg er enig i at informasjon bør du ikke gi på et forum. Jeg er ganske skråsikker på at du slipper unna de ovenstående spådommene. Ikke bekymre deg for det. Endret 21. februar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Lawyam skrev (16 minutter siden): Det er en ærlig sak, men det å be noen om å fortelle om fremtiden din som jo bør inneholde endel blir jo å medføre omfattende arbeid. Vet du hvor mange kort som må brukes for en 'fortell min fremtd' eller? Det er derfor bare de som øver seg som kommer å bite på. Det er DE som føler behov for bekreftelse. Jeg er enig i at informasjon bør du ikke gi på et forum. Jeg er ganske skråsikker på at du slipper unna de ovenstående spådommene. Ikke bekymre deg for det. Takk gud! Ble nesten litt redd, jeg som snakker så mye, hehe. Vell jeg håper nå noen tar på seg oppgaven av og prøve å spå meg. Det å spå meg er nok en større utfordring enn andre, fordi ting er som de er. Så de burde heller se det som en utfordring, en og bare prøve seg Anonymkode: a86d1...01b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Jeg driver ikke og spår med kort og slikt. Det er intuisjon eller bilder som kommer opp hos meg. Hos deg ts er det ingen vits i å legge noe fremtidsscenarie da det ikke fungerer slik som mange spåere skal ha det til. Fremtiden er ikke hugget i sten. Hver eneste dag og hvert minutt foretar vi alle valg. Dette valger påvirker det neste valget og hva som så vil hende rundt oss. Generelt sett er det noen få faste hendelser som må skje for at du skal nå den avtalen du har satt med deg selv fra før du ble født. Et punkt som forteller din sjel om et viktig mål i din utvikling på reisen. Men ett bilde kom frem når det gjelder deg, der du er ca 40 år, kledd i praktiske klær som passer i en ørken/tørt og varmt klima. Skjorte og bukse, sjal rundt håret, store telt i en leir, og veldig viktige høytstående militære og lokale mennesker. Din rolle er viktig for de alle, men nøyaktig hva det er får jeg ingen bilder på. Det ser ut som det kan være i Egypt, Iran eller et sted i det området, men det kan også være et helt annet sted. Siden det er mange år til du når denne alderen, kan hva som helst skje underveis, basert på valg du tar i dag. Mitt inntrykk er at det bildet viser er en av de mulige retningene livet ditt vil ta basert på dine valg. Anonymkode: 25668...2df
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 Hadde du lagt det frem mer respektfult, skulle jeg gjort det Anonymkode: 27c11...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg driver ikke og spår med kort og slikt. Det er intuisjon eller bilder som kommer opp hos meg. Hos deg ts er det ingen vits i å legge noe fremtidsscenarie da det ikke fungerer slik som mange spåere skal ha det til. Fremtiden er ikke hugget i sten. Hver eneste dag og hvert minutt foretar vi alle valg. Dette valger påvirker det neste valget og hva som så vil hende rundt oss. Generelt sett er det noen få faste hendelser som må skje for at du skal nå den avtalen du har satt med deg selv fra før du ble født. Et punkt som forteller din sjel om et viktig mål i din utvikling på reisen. Men ett bilde kom frem når det gjelder deg, der du er ca 40 år, kledd i praktiske klær som passer i en ørken/tørt og varmt klima. Skjorte og bukse, sjal rundt håret, store telt i en leir, og veldig viktige høytstående militære og lokale mennesker. Din rolle er viktig for de alle, men nøyaktig hva det er får jeg ingen bilder på. Det ser ut som det kan være i Egypt, Iran eller et sted i det området, men det kan også være et helt annet sted. Siden det er mange år til du når denne alderen, kan hva som helst skje underveis, basert på valg du tar i dag. Mitt inntrykk er at det bildet viser er en av de mulige retningene livet ditt vil ta basert på dine valg. Anonymkode: 25668...2df Tusen hjertelig takk for svar! Håper virkelig du har rett, fordi dette hørtes spennende ut, når du sier det står jo opp til en av mine mange valg jeg har i livet, så håper jeg at jeg går den veien! Takk igjen for tiden din. Anonymkode: a86d1...01b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #14 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde du lagt det frem mer respektfult, skulle jeg gjort det Anonymkode: 27c11...f1c Hehe, har gjort det. Fikk dessverre ikke et eneste svar. Er det noe jeg har lært av kvinneguiden er det at jo mer spydig og frekk du er jo mer svar får du, ofte i din favør også. Hvis du ser nedover den lista her er det utallige som spør om og bli spådd eller lest kort på med 0 svar. Trist at det er sånn. Anonymkode: a86d1...01b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er vell ikke personen som tror på sånt her. Så jeg velger og ikke legge med så mye detaljer, for og se om du faktisk kan spå meg. Det jeg kan si er at jeg er jomfruen og er i starten av 20årene. Så hva bringer fremtiden min? Anonymkode: a86d1...01b Jeg ser i kaffegruten at i morgen må du sitte litt lenger på dass pga lakserende tyggegummi. Ellers ser jeg du møter drømmeprinsen i år, men han utnytter deg for sex. Anonymkode: d523b...5aa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #16 Skrevet 22. februar 2021 Det jeg får opp om deg er at du er glad i mennesker å ha personer rundt deg, men ikke hvem som helst. Du vil gjerne ha mange venner, men det er ikke alle du slipper helt inn. Det er kun få som vet mye om deg i dine nære relasjoner. Du er glad i latter og byr mye på deg selv, men er det egentlig sånn du er? Du trives godt i sosiale sammenhenger men har det like fint alene. Føler du at du får like mye tilbake som du gir? Det er lov å si nei. Du har kjent på en uro i det siste og du må tørre å si hvordan ting egentlig er. vær snill med deg selv, si det å ha troa på deg selv. Anonymkode: 70a47...fe5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #17 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det jeg får opp om deg er at du er glad i mennesker å ha personer rundt deg, men ikke hvem som helst. Du vil gjerne ha mange venner, men det er ikke alle du slipper helt inn. Det er kun få som vet mye om deg i dine nære relasjoner. Du er glad i latter og byr mye på deg selv, men er det egentlig sånn du er? Du trives godt i sosiale sammenhenger men har det like fint alene. Føler du at du får like mye tilbake som du gir? Det er lov å si nei. Du har kjent på en uro i det siste og du må tørre å si hvordan ting egentlig er. vær snill med deg selv, si det å ha troa på deg selv. Anonymkode: 70a47...fe5 Kan du vær så snill ta meg også? Har spurt i flere tråder, men er alltid for sent ute 😔 jeg er kvinne 24, vekten. Anonymkode: 19ced...c07
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #18 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan du vær så snill ta meg også? Har spurt i flere tråder, men er alltid for sent ute 😔 jeg er kvinne 24, vekten. Anonymkode: 19ced...c07 Du er en spennende jente/kvinne med veldig gode og viktige verdier. Du bruker mye energi på å få andre til å føle seg vel og sett og har kanskje lett for å glemme deg selv litt. Du trenger også vann for å blomstre så husk det. Du stiller opp for alle men har vanskelig for å si «nå er det min tur, jeg trenger at du er det for meg». Det tror jeg kommer av at du er litt konfliktsky og redd for at noen skal oppfatte deg feil, men du må tørre å kreve litt tilbake. Sosialt sett er du glad i oppmerksomhet og liker en fest. Hvis noen blir behandlet dårlig er du snar med å reise deg å si at dette ikke er greit. Det er en god egenskap, men igjen, gjør det samme for deg selv, ikke bare de andre. Når du går inn for å gjøre oppgaver så gjør du de skikkelig, du slurver ikke unna. Lær å bli bedre på å like deg selv. Du er et godt menneske😊 Ikke tenke på hva andre tror, du er mer enn god nok! Anonymkode: 70a47...fe5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 14.01): Jeg er vell ikke personen som tror på sånt her. Så jeg velger og ikke legge med så mye detaljer, for og se om du faktisk kan spå meg. Det jeg kan si er at jeg er jomfruen og er i starten av 20årene. Så hva bringer fremtiden min? Anonymkode: a86d1...01b Du eller noen i livet ditt er veldig opptatt av kontroll og er rigid i sin tankemåte. Pass på at du ikke overkjører andre, eller lar deg selv overkjøres. Ingen eier deg, og du eier ikke andre. Anonymkode: 13a23...f5a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #20 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er en spennende jente/kvinne med veldig gode og viktige verdier. Du bruker mye energi på å få andre til å føle seg vel og sett og har kanskje lett for å glemme deg selv litt. Du trenger også vann for å blomstre så husk det. Du stiller opp for alle men har vanskelig for å si «nå er det min tur, jeg trenger at du er det for meg». Det tror jeg kommer av at du er litt konfliktsky og redd for at noen skal oppfatte deg feil, men du må tørre å kreve litt tilbake. Sosialt sett er du glad i oppmerksomhet og liker en fest. Hvis noen blir behandlet dårlig er du snar med å reise deg å si at dette ikke er greit. Det er en god egenskap, men igjen, gjør det samme for deg selv, ikke bare de andre. Når du går inn for å gjøre oppgaver så gjør du de skikkelig, du slurver ikke unna. Lær å bli bedre på å like deg selv. Du er et godt menneske😊 Ikke tenke på hva andre tror, du er mer enn god nok! Anonymkode: 70a47...fe5 Wow, det var veldig treffende! Tusen takk. Så var det litt vondt også, da jeg vet at jeg ikke er så flink til å tenke på hva jeg selv trenger. Er under en uke siden en venninne sa til meg at nå må jeg bli flinkere til å tenke på meg selv og mine behov. Føler meg litt rådvill og fortvilet for tiden. Står i en situasjon der jeg ikke vet hvordan forholdet mitt blir, fordi han er usikker på meg. Og igjen i denne situasjonen så glemmer jeg å tenke på hva jeg trenger selv. Anonymkode: 19ced...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå