Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, ikke sånne duse "naturlige" rosa, men mer knæsj, finnes det? Eller må man gå for syntetisk extension? Fikk farget noen tape extension (de var platinablonde fra før) hos frisør for noen dager siden, men synes fargen allerede falmet litt etter en vask. Forventet litt mer for 800 kr! Tips? :)

Anonymkode: 487d1...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Directions flamingo pink var fargen jeg pleide å bruke. Måtte blande ut med balsam for at oppfargingen ikke skulle bli for mørkerosa. Det finnes bare semi permanente farger, så man er nødt til å farge opp igjen med jevne mellomrom. Men jeg anbefaler absolutt den. Mn blander ut med balsam og kan selv justere hvor knæsj fargen skal være.

Skrevet
Blod skrev (18 timer siden):

Directions flamingo pink var fargen jeg pleide å bruke. Måtte blande ut med balsam for at oppfargingen ikke skulle bli for mørkerosa. Det finnes bare semi permanente farger, så man er nødt til å farge opp igjen med jevne mellomrom. Men jeg anbefaler absolutt den. Mn blander ut med balsam og kan selv justere hvor knæsj fargen skal være.

Takk for svar :) Så da kan jeg bare feks bestille den fra nett og ta den med til min frisør så blander hun den ut rett? Heiser de opp hver 8 uke, og vasker håret ca hver 3 dag (altså 16 vask mellom hver farging, blir det jo da) tror du den vil holde seg fin da?
Husker i min ungdomscyberemotid, da festet vi på extensions hos frisøren som varte i evig vask. Men de var vel syntetiske, og festet med ringer, så det blir vel ikke det samme.

Skrevet
Blod skrev (18 timer siden):

Hvor bestilte du den fra forresten? :)

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 9.44):

Takk for svar :) Så da kan jeg bare feks bestille den fra nett og ta den med til min frisør så blander hun den ut rett? Heiser de opp hver 8 uke, og vasker håret ca hver 3 dag (altså 16 vask mellom hver farging, blir det jo da) tror du den vil holde seg fin da?
Husker i min ungdomscyberemotid, da festet vi på extensions hos frisøren som varte i evig vask. Men de var vel syntetiske, og festet med ringer, så det blir vel ikke det samme.

Ja det regner jeg med :) Ja hvis håret er lyst nok - Da jeg hadde gulskjær i tuppene ble det raskere oransjeaktig ift resten av håret. Hjalp nok ikke at jeg brukte rettetang heller, haha. Men jeg vil tro det skal gå fint hvis håret ditt er lyst nok, settinger du jo evt fort ut. Min erfaring var også at Extensions av ekte menneskehår holdt fargen bedre enn mitt eget. 

Jeg kjøpte på adam & Eva frisørsalong, og har utenom det bare bestilt fra eBay. Koster halvparten på eBay :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...