Gå til innhold

Unge damer som plukker små biter av bollen, istedenfor å ta en jafs slik som før.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser sånn hvis jeg har på leppestift og vil unngå å dra den utover hele trynet.

Anonymkode: 53af7...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 16.18):

At noen kun har salami på skiva har jeg ikke sett siden besteforeldrene mine var i livet. De praktiserte "skyvepålegg".  

Man har jo gjerne 2-4 ulike ting på, som raskt gjør det sølete om man ikke bruker kniv og gaffel. 

Anonymkode: 302ce...e94

Utrolig. Bare Grilstad lager 3000 tonn i året. I tillegg kommer Gilde og alle de andre.

Men i de Høyere Sfærer eksisterer nok ikke slikt pålegg. Bare Skagentoast og Cub Sandwichher der.

Anonymkode: 42ef3...118

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da jeg var yngre brukte jeg å rive av "skallet" på bollen og spise det, for så å rive ut små biter, mose de sammen til små, kompakte klumper og spise de. Syns de smakte bedre sånn. Gjør ikke det fortsatt, men river fortsatt i biter. Syns det smaker bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (På 8.3.2021 den 19.22):

Da jeg var yngre brukte jeg å rive av "skallet" på bollen og spise det, for så å rive ut små biter, mose de sammen til små, kompakte klumper og spise de. Syns de smakte bedre sånn. Gjør ikke det fortsatt, men river fortsatt i biter. Syns det smaker bedre

Jeg gjør akkurat som deg. Har aldri klart store biter da jeg har lett for å sette fast mat i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...