Pikaboo Skrevet 24. februar 2021 #101 Del Skrevet 24. februar 2021 Det er visst viktig å fundere over livets store spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #102 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg spiser sånn hvis jeg har på leppestift og vil unngå å dra den utover hele trynet. Anonymkode: 53af7...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #103 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 16.18): At noen kun har salami på skiva har jeg ikke sett siden besteforeldrene mine var i livet. De praktiserte "skyvepålegg". Man har jo gjerne 2-4 ulike ting på, som raskt gjør det sølete om man ikke bruker kniv og gaffel. Anonymkode: 302ce...e94 Utrolig. Bare Grilstad lager 3000 tonn i året. I tillegg kommer Gilde og alle de andre. Men i de Høyere Sfærer eksisterer nok ikke slikt pålegg. Bare Skagentoast og Cub Sandwichher der. Anonymkode: 42ef3...118 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 8. mars 2021 #104 Del Skrevet 8. mars 2021 Da jeg var yngre brukte jeg å rive av "skallet" på bollen og spise det, for så å rive ut små biter, mose de sammen til små, kompakte klumper og spise de. Syns de smakte bedre sånn. Gjør ikke det fortsatt, men river fortsatt i biter. Syns det smaker bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #105 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg tar en jafs. Hilsen, kvinne. Anonymkode: b1e37...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2021 #106 Del Skrevet 12. mars 2021 allesote skrev (På 8.3.2021 den 19.22): Da jeg var yngre brukte jeg å rive av "skallet" på bollen og spise det, for så å rive ut små biter, mose de sammen til små, kompakte klumper og spise de. Syns de smakte bedre sånn. Gjør ikke det fortsatt, men river fortsatt i biter. Syns det smaker bedre Jeg gjør akkurat som deg. Har aldri klart store biter da jeg har lett for å sette fast mat i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå