Gå til innhold

Unge damer som plukker små biter av bollen, istedenfor å ta en jafs slik som før.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er enda verre er når det er damer på over 40 som spiser sånn. Vitner om fullstendig mangel på selvinnsikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vær så god, ta deg en bolle! 

bolle.jpg

Anonymkode: 80bb6...bf7

Tusen takk❤️Blir nesten litt rørt av alt dette. Du er så raus med å fortelle oss andre hvordan vi skal spise boller. Så kommer du her å tilbyr meg en bolle også🙏Dette blir for meget for en glefsende bollespiser🥺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer er kanskje redd for å ødelegge leppestiften? Bare en teori herfra. Jeg ser mye på reality og ser ofte at damene tar veldig lite på gaffelen når de spiser, tenker også at dette handler om etikette, se pen ut, ikke ødelegge sminken og late som man blir mett etter fire biter av salaten. Om man sitter flere sammen og prater, er det jo også lurt om munnen ikke er stappfull,så kanskje det også er en grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som river biter av boller for ikke å oppføre dere som haier, stappe kjeften full med schvære biter etc. (akkurat som det ikke gå an å ta små biter), hvordan angriper dere en brødskive? Med kniv og gaffel?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jo samfunnet tilpasset dere tregaser fra før av, hvorfor skal dere eie absolutt alle områder her i livet? 

Man har ikke tid heller til å følge med på andre når man konsentrerer seg 100 % om bollen sin. Vinn-vinn for alle. 

"Du fantastiske BOLLE! Tenk at du er til for MEG! ÅÅÅÅ, gomle-gomle!" 

Hahahah, herregud. 
Synes det er omvendt jeg da. Det er dere måker samfunnet er tilpasset.

«Skal ha, skal ha! Skule på de som nyter maten. Stapp, stapp, gomle gomle» 

Anonymkode: b7419...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, spise ordentlig, med ordentlig lyst. Trenger ikke å late som at de IKKE har lyst på bollen, om de først har kjøpt en bolle. 

Har du hørt om å nyte bollen i langdrag?

Store fluffige rosinboller eller lussekatter (når det er sesong for det) nytes best bit for bit.

Anonymkode: 4bde4...359

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktualia skrev (15 timer siden):

Men dere som river biter av boller for ikke å oppføre dere som haier, stappe kjeften full med schvære biter etc. (akkurat som det ikke gå an å ta små biter), hvordan angriper dere en brødskive? Med kniv og gaffel?

I kantina på jobb spiser absolutt alle brødskiven med kniv og gaffel - hva er uvanlig med det? 

Anonymkode: 302ce...e94

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I kantina på jobb spiser absolutt alle brødskiven med kniv og gaffel - hva er uvanlig med det? 

Gjør man det hjemme også?

Anonymkode: 32885...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du kjeder deg i koronatiden, TS, som starter en sånn tvers gjennom teit tråd. Skaff deg et liv og ikke vær så jævla opptatt av andre, kanskje? 

Anonymkode: 1ea83...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det for noens del kan ha med matskam å gjøre. Å være kvinne og spise skikkelig er ikke trendy eller feminint. Kvinner skal ha kontroll og ikke synlig matbehov? Jeg vet ikke, for selv er jeg ikke sånn. Når jeg er sulten så spiser jeg skikkelig.

Anonymkode: 0aa3e...bdb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Som igjen blir påvirket av det de ser på tv, ofc😂

Selv om du ser mye på tv, gjør ikke nødvendigvis andre det. 

Jeg river boller fordi jeg liker å pille på/med ting. Når jeg er ferdig river jeg servietten min eller plukker på den kunstige planten på bordet. 

Anonymkode: c558b...c26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Svake tygge- og svelgmuskler, da. Blir som å skryte av å ha eksepsjonelt kraftløse bein. 

Merkelig sammenligning. Helt vanlig å bli tørr i munnen av tørr bakst. Men skryter ikke av det. Ts hadde et spørsmål, og jeg svarte hvorfor jeg tar små biter. Men jeg kan betrygge deg meg at tygge- og svelgemusklene mine fungerer utmerket👍

Anonymkode: cd390...248

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Gjør man det hjemme også?

Her hjemme spiser vi aldri brødmat. Med mindre vi lager rugbrød med skagentoast , eller club sandwich, eller sandwich med roastbeaf, remulade og løk, til lunsj i helgen. Eller til julefrokosten. I disse tilfellene spises det med kniv og gaffel. 

Men jeg tar jo ofte et knekkebrød i handen, så kunne nok gjort det med en skive også om det var lite og smørbart pålegg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du leser innlegget mitt igjen står det ikke noe om det er uvanlig. Jeg bare stussa på argumentene for å spise bolle gjennom å dele den opp med fingrene i stedet for å ta biter rett av bolla. Holder det ikke å si at man foretrekker det sånn?

Det virker som noen i tråden ikke klarer å bite små biter av mat med tennene, som i min erfaring er utmerket til å dele opp mat med, men må dele opp alt på forhånd. Og det virker litt rart. 

Jeg kunne ikke gitt mer beng i hvordan det gjøres, det ene er like bra som det andre så lenge man får tatt seg en bolle. Eller et eple. Eller en brødskive. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anciol said:

Ja når jeg og ungene er hos bakeren og kjøper noe godt , så sitter det damer og pirker småbiter! Jeg og ungene glefser i oss bollene;)

Så grotesk du er.

Anonymkode: b2ec0...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...