AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg ser av og til folk som har navle som står ut, og lurer på hva som er årsaken? Er det navlebrokk? Har jordmor gjort noe feil når navlestrengen ble klippet? Anonymkode: ac13d...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Tror det må være måten den er klippet. At den er klippet litt langt ut. Anonymkode: af84b...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maaaddepaaadde Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det må være måten den er klippet. At den er klippet litt langt ut. Anonymkode: af84b...b2a Er ikke måten den har grodd på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er genetisk. Har ikke noe med klipping å gjøre. Anonymkode: 28195...edd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kuksalamander Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er genetisk. Har ikke noe med klipping å gjøre. Anonymkode: 28195...edd Ingen i familien min som lever har utover navel, men jeg fikk et barn med det. Så det er ikke arvelig heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror det må være måten den er klippet. At den er klippet litt langt ut. Anonymkode: af84b...b2a De klipper jo ikke helt inn mot magen. Det henger en tupp igjen av navlestrengen, som faller av når den har grodd. Må være tilfeldig.. Anonymkode: a84e7...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 21. februar 2021 #7 Del Skrevet 21. februar 2021 Har hørt det er fordi den er slurvete klippet. Men det er vel noe man senere kan rette opp med kirurgi om man ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Del Skrevet 21. februar 2021 Min navle ble stygg etter en kikkhull operasjon i voksen alder ☹️ Anonymkode: 7b956...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Del Skrevet 21. februar 2021 Genetisk. Og så klart litt med vekt hvordan det blir seende ut. Anonymkode: 32f28...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kuksalamander Skrevet 21. februar 2021 #10 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min navle ble stygg etter en kikkhull operasjon i voksen alder ☹️ Anonymkode: 7b956...416 Så random da, min også. Men det var jo ikke spørsmålet, ahah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er genetisk, har ingenting med klipping av navlesnor å gjøre.. Anonymkode: 026a8...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 21. februar 2021 #12 Del Skrevet 21. februar 2021 Er det en slik navle som den til høyre du tenker på? Husker jeg ønsket meg slik navle som barn. Fikk høre at min navle (venstre) var slik fordi den ble klipt slik. Men i ettertid har jeg funnet ut at det er genetisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #13 Del Skrevet 21. februar 2021 kuksalamander skrev (17 minutter siden): Så random da, min også. Men det var jo ikke spørsmålet, ahah Nei sant det, fikk bare et veldig stort behov å dele ang min egen navle 😂 Anonymkode: 7b956...416 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #14 Del Skrevet 21. februar 2021 Noen har også navlen veldig langt inn liksom. Min er kanskje 0,5–1 cm innover, mens andre kan ha et par cm. Anonymkode: 0d83a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Del Skrevet 21. februar 2021 CorvusCorax skrev (11 minutter siden): Er det en slik navle som den til høyre du tenker på? Husker jeg ønsket meg slik navle som barn. Fikk høre at min navle (venstre) var slik fordi den ble klipt slik. Men i ettertid har jeg funnet ut at det er genetisk. Datteren min har den navlen til høyre, men aner ikke hvorfor/hvordan den er blitt slik 😅 Anonymkode: 420a8...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. februar 2021 #16 Del Skrevet 21. februar 2021 Det har ikke noe med klipping å gjøre. Navlesnora blir jo klippet ganske langt ute, så er det igjen ei lita "pølse" som ramler av når babyen er noen uker gammel. Hvordan navlen blir seende ut har dermed ingenting med klipping å gjøre. Jordmødrene lar jo ofte fedrene klippe navlesnoren - de hadde neppe gjort det dersom babyens fremtidige utseende stod på spill Hva slags navel man ender opp med kommer altså an på samme grunn som alt annet som har med utseende å gjøre - gener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå