Gå til innhold

Alle spår bitcoin prisen til himmels

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle spår at bitcoin skal til 100 - 200 tusen dollar. 

Men hvorfor akkurat der? Hvorfor ikke 1 milliard dollar? Det er ingen grunn til at bitcoin ikke skal til en 1 milliard eller 100  milliarder dollar for den saks skyld. Det er ingen grense. 

Hvorfor spår såkalte eksperter at prisen stopper på 100-200k? Rart ingen ser det ulogiske i dette.

Anonymkode: 56915...1ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes! Fly high min kjære bitte lille bitcoin. 500 000 nkr i løpet av de neste minuttene bare vel? 

Anonymkode: c5809...7eb

Skrevet

Tror 1 mill blir om kort tid. Neste uke allerede kanskje? Deretter går jeg får trillion. 

Kunne tenke meg en liten dip først, så jeg kan kjøpe litt mer. 

Skrevet

hihi hadde vært fint men en stigning til himmels😀kjøpte bc i helgen. men anser pengene som tapt allerede🥴

Anonymkode: f70ee...d6d

Skrevet

Dette er ren svindel.

Bitcoin er ventet å forsvinne fullstendig de neste mnd. Ville heller solgt mens du kan.

Anonymkode: afac6...262

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke IKKE alle som spår bitcoin til himmels. De som har regnet seg frem til et par hundre tusen dollar har kommet frem til det på bakgrunn av at da er verdien av bitcoin tilsvarende alt gull i verden som benyttes til investering. Siden bitcoin er en begrenset «ressurs» er det egentlig ingenting som tilsier at verdien ikke kan bli hvor høy som helst.

Anonymkode: cfd0c...4f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke IKKE alle som spår bitcoin til himmels. De som har regnet seg frem til et par hundre tusen dollar har kommet frem til det på bakgrunn av at da er verdien av bitcoin tilsvarende alt gull i verden som benyttes til investering. Siden bitcoin er en begrenset «ressurs» er det egentlig ingenting som tilsier at verdien ikke kan bli hvor høy som helst.

Anonymkode: cfd0c...4f8

Gull er en fysisk enhet. Det er ikke bitcoin. Det er tall på datamaskiner verden over. Det som er mest skummelt med bitcoin er at det i dag er vanskelig og kjøpe dette, tungvint og betale med det og det er i dag bare en investeringsobjekt. Den dagen de fleste oppdager dette at Bitcoin uten understøtte fra suverene demokratiske stater kan kollapse når som helst, fordi det ikke kan brukes til noe som helst for den store massen av verdens befolkning aldri kommer til og bruke det. Den dagen raser bitcoin rett i avgrunnen. De med store investeringer vil tape mye, de med småpenger risikerer lite.

Skrevet

jeg kjøpte det easy peasy på en norsk handelsplattform, og synes både transaksjonen og det å følge med er lettere å raskere enn aksjehandel på nordnet. når det er sagt, så har jeg ikke samme troen som mange; at det skal stige til himmels. og at musk aldri ville investert 1,5 billion hvis det ikke var sikker gevinst.

Anonymkode: f70ee...d6d

• Liker 1
Skrevet

497 000 nå 🥳 go go go 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...