Gå til innhold

Hvordan initierer dere sex i et langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en utfordring med forspillet. Vi har vært sammen lenge, så vi klarer liksom ikke å få til den rette stemninga. Hun tar ikke initiativet, så jeg må slltid gjøre det. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å tenne henne lenger. 

Hvordan gjør dere andre det? Vorspielet altså..sier dere: nå vil jeg ha sex, eller har dere noen andre mer sofistikerte fremgangsmåter?

Anonymkode: c2a8c...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke særlig sofistikert, vi spør for det meste rett ut 😆 Må benytte mulighetene, blir aldri noe langvarig opplegg. 2 unger og vært sammen i 12 år.

K38

Anonymkode: 4a8ef...0f5

• Liker 6
Skrevet

Hans og min sexlyst fungerer litt forskjellig. Jeg kan spørre og så er han klar. Men jeg er ikke alltid klar hvis han spør. Hvis han derimot kjærtegner meg litt mens vi småprater, vekkes ofte lysten min. 

Eksempel

• Liker 3
Skrevet

vi har vært sammen i mange år og sier sjeldent «nå vil jeg ha sex». Han pleier å begynne å kysse nedover nakken, da blir jeg kåt på sekundet. Jeg pleier vel egt bare å begynne å ta på kuken, eller ta frem puppene

• Liker 2
Skrevet

Ligger sammen i senga og kliner litt. Hun kjenner at pikken blir stiv, og drar av seg buksa. Puler hun fra siden og bakfra, sleiker hu, puler litt til og spruter i munnen hennes. Funket flere ganger i uken i 10 år.

Anonymkode: 8b323...022

• Liker 1
Skrevet

Han foretrekker at jeg er direkte, og sier jeg vil ha sex. Det er sjelden han ikke er med på notene da. Han kan egentlig godt spørre meg rett ut også, men da må likevel litt oppvarming til. Det mest effektive med meg er å vise meg tydelig at han vil ha meg. Holde godt rundt meg, ta på meg, dype kyss og kyss i nakken. Gjerne litt bestemt. Men jeg mener absolutt at initiativ bør gå begge veier.

Anonymkode: 374db...3cf

• Liker 2
Skrevet

Kryper under dyna til henne for å kose. Da merker jeg fort om hun er lysten på noe mer. Hun initierer også til litt kos. Da vet jeg hva som venter meg  :humpe:

Anonymkode: 340be...dc4

• Liker 1
Skrevet

Vi er ikke særlig diskret angående hva vi ønsker noen av oss, men det er lov til å avslå. Begge to pleier imidlertid å stille seg åpen for å bli kåt, selv om man ikke er det i utgangspunktet. Den som ønsker sex gjør da litt innsats for å få den andre med. Det kan vi triksene for begge to. 

Vi kjenner hverandre desuten godt nok til vite når den andre er så sliten at man kan la være å ta initiativ. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke i forhold nå, men med tidligere fyrer så har jeg bare satt meg oppå dem og begynt å kysse dem 🤣 

Ellers kan jeg legge meg i senga, og klappe på senga og si «kom her da» og gi dem et blikk 🤣

herregud jeg høres teit ut 🤣🤣🤣 

Når menn prøver å ha sex med meg så starter det som regel med kyssing, at de prøver kysse meg mer og mer 😜 og det ene leder til det andre 

Anonymkode: 713b1...c0b

• Liker 3
Skrevet

Klining og kos, og om det blir noen respons fortsetter det. Det går begge veier. 

Anonymkode: a1e41...07e

• Liker 1
Skrevet

Ellers så har «jeg er naaakeeeeen» også pleid å fungere, gjerne ropende fra et annet rom

• Liker 3
Skrevet

Vi spør vi😅 Pulings?

Anonymkode: 2672d...994

• Liker 1
Skrevet

Skjer for det meste uten at vi snakker om det. Han som har mest drive. 
Noen ganger sier han at han har helt vilt lyst på meg, så tar han initiativ. 
Jeg tar gjerne initiativet først ved å begynne og kysse på han. Viser han i øret hvor godt jeg liker han

Anonymkode: 1c877...c49

Skrevet

"Smør ræva, kjerring! Ellers kommer jeg inn tørt."

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne i et forhold med en annen kvinne. Min taktikk: dra henne med inn på soverommet og si «jeg fikk bare så lyst til å slikke deg litt». Responsen sier hva som skjer videre, men det er sjelden den er negativ, for å si det sånn. Henne taktikk: vise puppene eller rumpa, gå rundt i undertøyet osv. Da reagerer jeg med en gang.

Anonymkode: 36029...755

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er kvinne i et forhold med en annen kvinne. Min taktikk: dra henne med inn på soverommet og si «jeg fikk bare så lyst til å slikke deg litt». Responsen sier hva som skjer videre, men det er sjelden den er negativ, for å si det sånn. Henne taktikk: vise puppene eller rumpa, gå rundt i undertøyet osv. Da reagerer jeg med en gang.

Jeg aner ikke hvorfor, men dere hørtes skikkelig søte ut 😅 Og jeg er ikke en creapy mann altså! 🙈 

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg aner ikke hvorfor, men dere hørtes skikkelig søte ut 😅 Og jeg er ikke en creapy mann altså! 🙈 

Så koselig - tusen takk! ☺️

Skrevet

Dusjer og viser meg fram naken etterpå B) somregel ender det opp med en tur i senga. Samme metoden bruker han, eller bare kysser meg lidenskapelig og lager "kåtansiktet" sitt.

Anonymkode: 12c66...e4d

Skrevet

Vi varierer mye. Mindre spontant enn før. Vi forsøker å ha mange møtepunkter gjennom dagen. Enten at jeg står tett bak henne ved kjøkkenbenken, kysser henne i nakken, tar henne på bryst og i skrittet (dette gir hun stadig utrykk for å like). Vi ligger gjerne på sofaen for en ettermiddagsblund hvor vi forsøker å kjenne hud ta på hverandre under teppe. Vi har ulike rollespill, hvor vi får ut litt fantasier. Koser oss mat & vin. Vi koser oss i bil eller på tur. Vi samtaler om sex, og utfordrer hverandre og viser respekt. Vi bruker hverdager (og helg) morgen, dag, kveld og natt, når tenningen er der. Hun blir opphisset av å kjenne at jeg er stiv, og jeg ved å ta på henne. Det er sjelden at vi avtaler sex. Det kommer liksom av seg selv. Initativmessig, ligger vi nok ca 70/30 i min favør, men det er noe hun liker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...