AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Bare ett av mine tre barn står slalom, de to andre vil ake. Er det noen bakker som har aking også? De to er 10 år. Anonymkode: 5fbc6...617
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Da finner dere en annen bakke å ake i. Ski har skarpe stålkanter og det er galskap å ville ake i samme bakke som man står slalåm. Du utsetter barna for livsfare ved å la de ake i samme bakke og at slalåmkjørerne kan få noens liv - dine barns liv - på samvittigheten. Fordi du ikke var voksen nok til å si nei eller klarte å se risikoen. Bare ikke gjør det. Anonymkode: 69147...ff0 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Nei, det er ikke tillatt å ake i den slalåmbakken ved der jeg bor i Bærum ihvertfall. Anonymkode: 960d4...a78 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Nope, men Lommedalen har en skråning mellom T-heisen og varmestua jeg ser flere aker på. Det er altså ikke i bakken, men du skjønner hvor det er når man ser det. Man aker på en måte mot inngangen til varmestua 😊 Anonymkode: 22bd2...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Tror du må se etter slalombakker som har akebakke rett ved, for det er ingen av slalombakkene i Bærum eller Oslo der det er lov å ake i selve slalombakken. Anonymkode: 7330b...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå