AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 I dag har jeg gått en dag på overtid og alle tegn på fødsel er borte. Vi hadde samleie i går tidlig og det eneste som har skjedd idag er at slimproppen gikk. Kan det fortsatt være mange dager til fødsel? Jeg syns også aktiviteten i magen er litt mindre. Altså jeg kjenner bevegelse hver dag, men mindre store bevegelser enn før. Kan dette være for at han ligger med ryggen mot magen min og har festet seg med hodet ned eller skal bevegelsene være like store fortsatt? Det er jo betydelig mindre plass der inne også tenker jeg Anonymkode: a8cc6...642
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Umulig å si, for dette er så individuelt. Fødselen kan starte i dag, eller den kan la være å starte før du må igangsettes. Min fødsel startet to dager etter at slimproppen gikk. Jeg var også på overtid. Anonymkode: e527d...1dc
Kassiopeia8 Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Det heter ikke overtid selv om du er over termin. Termindato er bare et gjennomsnitt, og det er like vanlig å føde over termin som før termin. Jeg hadde sterke modningstegn, rier og kynnere og mye slim i uka før termindatoen. Så ble det helt dødt etter termin. Fikk rier igjen 41+5, men det tok seg ikke ordentlig opp til aktiv fødsel, så da ble jeg satt i gang 41+6. Men kunne sannsynligvis bare ventet et par dager til så vil jeg tro at babyen hadde kommet av seg selv! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå