AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg og partner hadde en krangel i går hvor han ble såret og hiver ting i gulvet, deretter tar han telefonen og da jeg ber om å få den tilbake så kaster han den i magen på meg. Brøler og kjefter. Bør jeg tilgi / gå? Er forresten gravid Anonymkode: f3e21...b77
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Eh, han er voldelig og ødelegger ting, å dere venter barn? For barnets skyld må du kreve at han tar et sinnemestringskurs eller stikker, du skal hvertfall ikke la barnet vokse opp med en far som klikker sånn. Anonymkode: 5cfa0...77b 1
Kenelz Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Kommer an på hvorfor han ble så sint i utgangspunktet og om han kastet mobilen med vilje på magen din. Skjønner at han klikka om det hadde vært noe så dramatisk som utroskap/funnet ut at barnet ikke er hans.. Men det er «Telenovela» next level. Endret 21. februar 2021 av Kenelz
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Kenelz skrev (2 minutter siden): Kommer an på hvorfor han ble så sint i utgangspunktet og om han kastet mobilen med vilje på magen din. Skjønner at han klikka om det hadde vært noe så dramatisk som utroskap/funnet ut at barnet ikke er hans.. Men det er «Telenovela» next level. Forholdet har skrantet mye siste tiden og i går kom det opp et par oppgulp om at jeg orket ikke mer med han. Det var grunnen til raseriet. Anonymkode: f3e21...b77
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Hvorfor nok et innlegg med nøyaktig lik tekst bare annen tittel??? Anonymkode: e53b1...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor nok et innlegg med nøyaktig lik tekst bare annen tittel??? Anonymkode: e53b1...b0e Skrev på feil tråd og ikke sikker på hvordan jeg sletter 😬 Anonymkode: f3e21...b77
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor nok et innlegg med nøyaktig lik tekst bare annen tittel??? Anonymkode: e53b1...b0e Anonymkode: e53b1...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå