AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har nylig gått til innkjøp av epilator, men fyyyyyyy så vondt det er! Jeg har klart legger, lår og bikinilinje + venusberget så langt, men kjønnslepper og armhuler tør jeg ikke. Er det noen som klarer å epilere alt sammen? Blir du helt glatt? Jeg har alltid stubber på legger og lår... Leste et sted at man kunne "synkronisere" hårveksten ved å f.eks kun epilere hver 2.uke f.eks, og at det da til slutt ville være hårfritt i 2 uker. Hvor lenge varer det hos deg? Her begynner det å dukke opp hår igjen etter kun et par dager. Jeg er helt sikker på at hele håret blir røsket ut, og ikke brukket av. Takker for svar! Anonymkode: 8365c...d1f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg epilerer bare beina, bikini linjen og armene, barberer under armene og nedentil. Men det blir mindre vondt å epilere! Røttene blir mer "løse" liksom, akkurat som det ikke er vondt å nappe brynene lengre, bare om jeg napper for mye. Jeg epilerer litt nå og da så jeg veit ikke hvor lenge det er imellom hver gang, ja du er ikke helt glatt til en hver tid men jeg synes hårene vokser litt senere og blir tynnere etter hvert. Du kan vokse med en stripps om du synes noen korte hår dukker opp før de andre, så får du luka de. Aldri hørt om synkroniserings teorien din da. Anonymkode: c4491...413
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Jeg gav raskt opp. Smerten er en ting, men fikk mye avkappede hårstrå/inngrodde hår og så i det hele tatt ut som en ribbet høne overalt I tillegg fikk jeg faktisk varmeskade av det jækla lyset. Det funket på ingen måte som salongvoksing. Jeg prøver IPL laser nå, og er foreløpig MYE mer fornøyd med tidsbruk/resultat. Får ingen hudskader etterpå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå