AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg og partner hadde en krangel i går hvor han ble såret og hiver ting i gulvet, deretter tar han telefonen og da jeg ber om å få den tilbake så kaster han den i magen på meg. Brøler og kjefter. Bør jeg tilgi / gå? Anonymkode: e7f18...9ea 1
Gmå Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Har dette skjedd før ? Og om han har vært fysisk og kastet ting på deg er det jo ikke bra å bli. Jeg og samboeren min har også kranglet og brølt til hverandre før, tror ikke det er så uvanlig at hender hos alle en sjelden gang ?🤔 Men aldri fysisk...
Ludvig Sebastian Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Jeg ville tatt kontakt med et ATV-kontor og fått hjelp til å løse dette. De er flinke til å hjelpe alle parter og har mye erfaring med familievold både psykisk og fysisk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er ekstremt lite glad i krangling, så meg og partner krangler lite. Vi har hatt diskusjoner og samtaler om ting som plager oss men ikke kranglet på flere år. Jeg hadde ikke godtatt dette. Det betyr ikke at jeg hadde vært ute av døra om dette var første gang, men hadde gitt ganske klar beskjed at slik oppførsel ikke er greit i mine øyne og at hvis det er noe som plager én så må man prate om det som voksne mennesker og finne en løsning. Er dette sånn han håndterer konflikter til vanlig hadde jeg krevd om sinnemestringskurs hvor man får verktøy til å håndtere følelsene sine. Syntes ikke man skal droppe et ellers fint forhold for det, hvis partner er villig til å jobbe med seg selv. I tillegg bør du jo ta en kikk å deg selv. Var det noen grunn til at kranglen eskalerte? Kunne du også kommunisert bedre? Osv. Anonymkode: 13473...811 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Jeg hadde nok godtatt det hvis det var engangstilfelle. Å kaste en mobil i magen på noen høres ikke veldig alvorlig ut, så lenge det ikke eskalerer. Virket det som om kan kastet den på deg med intensjon om å skade deg? Anonymkode: ba1bf...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Ts, er du gravid siden den ligger under dette forumet? Uansett, det er aldri greit å hive ting på noen. Anonymkode: 3fd6f...c2e 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Fysisk vold er ALDRI innafor, uansett. Rødt flagg. Løp og ikke se deg tilbake. Dette kan bare eskalere Anonymkode: 39616...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 ^ Standardsvar på KG der altså. Rødt flagg, løp! Se deg aldri tilbake! Anonymkode: 973ae...d7a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Jeg tenker slik at om du vurderer å gå fra han nå så høres det ut som om du kanskje like greit kan gjøre det. Min mann og meg har hatt veldig stygge krangler før vi fant ut av alt, men jeg har oppriktig talt aldri vurdert å gå fra han. Det at du tenker tanken nå og søker støtte/råd her gir meg inntrykk av at dette enten ikke er det eneste "gale" som har skjedd eller at du kanskje ikke 100% har alle de rette følelsene på plass. Jeg kan ta feil, kaster bare ut tankene og inntrykket jeg fikk. Uansett ønsker jeg deg alt godt. Anonymkode: c1f2f...79a
GammelKaktus Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Jeg hadde gått, men det er fordi jeg reagerer på at han tok telefonen din og det at han kaster ting rundt seg. Slik oppførsel er ikke passende for min del. Ser ingen grunn der slik oppførsel er akseptabel. Jeg tenker og at dette ikke er det eneste du reagerer på og at det har skjedd ting før. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 10.49): Jeg og partner hadde en krangel i går hvor han ble såret og hiver ting i gulvet, deretter tar han telefonen og da jeg ber om å få den tilbake så kaster han den i magen på meg. Brøler og kjefter. Bør jeg tilgi / gå? Anonymkode: e7f18...9ea Dette ville jeg aldri tilgitt! Anonymkode: f27df...4a4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 Husk at det er størst sjanse å bli drept under en graviditet av en partner som bedriver vold, spesielt om partneren har blitt voldelig i graviditeten. Anonymkode: ca66c...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå