Gå til innhold

Hvor mye er dere ilag med samboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har samboere. Hvor ofte er dere ilag. Hva gjør dere? Hvordan er uken liksom? Hva gjør dere hver for dere? Har du noen venner utenom? Familie? Nå tenker jeg først og fremst på de som ikke har barn. 😊 

Anonymkode: bf7a8...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min exsamboer kvalte meg, han ville bare være sammen hele tiden. Jeg ble på en måte isolert fra venner og mistet kontakten selv om jeg tok initiativ til å være sammen med venner, fordi jeg ga etter for ofte. Jeg er glad det er over. Det er viktig å ha et eget liv i tillegg. 

Anonymkode: 90a62...098

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min exsamboer kvalte meg, han ville bare være sammen hele tiden. Jeg ble på en måte isolert fra venner og mistet kontakten selv om jeg tok initiativ til å være sammen med venner, fordi jeg ga etter for ofte. Jeg er glad det er over. Det er viktig å ha et eget liv i tillegg. 

Anonymkode: 90a62...098

Ts: Jeg har ikke venner og ikke så mye kontakt med familie. 

Skrevet

Veldig mye😅 Han jobber fra 9-5, så fra han kommer hjem klokken 6 er vi sammen til vi legger oss. Ser serier/filmer og sånn. I helgene starter vi dagene med kaffe/frokost i noen timer, så har vi kanskje litt tid for oss selv midt på dagen og så er vi sammen igjen fra middag ☺️

Anonymkode: 7acd1...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig mye😅 Han jobber fra 9-5, så fra han kommer hjem klokken 6 er vi sammen til vi legger oss. Ser serier/filmer og sånn. I helgene starter vi dagene med kaffe/frokost i noen timer, så har vi kanskje litt tid for oss selv midt på dagen og så er vi sammen igjen fra middag ☺️

Er dere ilag hele tiden? 

Skrevet

Vi er sammen når vi ikke jobber, så fra ca kl 16 og til vi legger oss, men vi gjør ikke nødvendigvis noe sammen. Han kan sitte med sitt, jeg med mitt. Jeg er med venner nå og da også, han er ikke fullt så sosial. Vi ser en del serier periodevis når vi finner noe som interesserer begge. 

Anonymkode: 6f726...9e5

• Liker 1
Skrevet

Vi er sammen så og si 24/7. Vi går turer innimellom, ikke så ofte. Vi kjører endel turer også.. Ellers ser vi Netflix, spiller noe sammen eller bare prater. Lager mat sammen.. sånne ting. Vi gjør egentlig veldig lite, er nok lite kreative. Men etter  3 år med å gå oppå hverandre ( begge på aap) og med dårlig råd..... Hadde vært godt med alene tid! Men vi dusjer sammen også, så eneste tiden alene er på do. Eller iallefall bommelom da..😂

Anonymkode: 60a9b...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi er sammen når vi ikke jobber, så fra ca kl 16 og til vi legger oss, men vi gjør ikke nødvendigvis noe sammen. Han kan sitte med sitt, jeg med mitt. Jeg er med venner nå og da også, han er ikke fullt så sosial. Vi ser en del serier periodevis når vi finner noe som interesserer begge. 

Hva gjør dere hver for dere? Her går det i at han sitter å gamer når vi ikke gjør ting sammen. 

Skrevet

Fra 16 til vi legger oss 98% av dagene. Han er min bestevenn, og jeg lengter til han når jeg ikke er rundt han. Kan jo kalld det en avhengighet. Vært sammen i 4 år.

Anonymkode: de3b0...9ef

• Liker 1
Skrevet
Anonymus989898 skrev (Akkurat nå):

Hva gjør dere hver for dere? Her går det i at han sitter å gamer når vi ikke gjør ting sammen. 

Leser, han jobber på pc’n, jeg strikker, jeg baker. Helt vanlige ting 

Skrevet

Han jobber turnus og jeg studerer og jobber et par kveldsvakter i uken, så det er uker hvor vi ser hverandre veldig lite. Når vi har tid sammen pleier vi å lage middag, se film/serier, gå tur i skogen eller møte venner. Vi var nok flinkere til å finne på ting sammen i begynnelsen av forholdet. Nå går det mer i serier og mindre i andre aktiviteter. På en annen side har det vært litt ekstra vanskelig å gjøre andre ting nå som alt har vært stengt. 

Anonymkode: 29ba4...6cb

Skrevet

Vi er sammen omtrent hele tiden. Eneste vi er fra hverandre, er når jeg er hos venner eller på butikken og handler mat.  

Men vi kan seff være i forskjellige rom og gjøre forskjellige ting. 

Anonymkode: 5e653...d81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er sammen omtrent hele tiden. Eneste vi er fra hverandre, er når jeg er hos venner eller på butikken og handler mat.  

Men vi kan seff være i forskjellige rom og gjøre forskjellige ting. 

Anonymkode: 5e653...d81

Hvor ofte gjør dere det da? 

Skrevet

Vi er mye sammen :) 

Vi er også introverte begge to, så vi lader når vi er hjemme bare oss. Og så trenger vi litt alenetid begge to også. Akkurat nå fungerer det greit med å sitte på hver sin side av sofaen, men vi pusser opp et ekstra rom nå som kan brukes hvis man vil trekke seg litt mer tilbake. Jeg sitter gjerne på pcen og ser serier, game, eller chatte med venner. Han gjør det samme.

Sammen ser vi film, spiller spill, prater, lager mat, drikker kaffe/te, prater om livet. Jeg kan ikke være så aktiv pga sykdom, hvis ikke hadde vi også gått en del på turer. 

Vi treffer venner enten sammen eller hver for oss 2-3 ganger i måneden, vi må av og til oppfordre den andre til å treffe venner alene :P Er veldig glad i å være sammen.

Anonymkode: e1853...063

Skrevet
Anonymus989898 skrev (1 time siden):

Er dere ilag hele tiden? 

Ja, med mindre vi jobber eller en av oss er ute med venner. Samboer er min beste venn og vi blir aldri lei hverandre. Nå har vi vært sammen i 12 år :)

Skrevet

Netsen aldri. Har en mann som jobber hele tiden og nå rennoverer hus, så denne helga feks har jeg sett han i maks 30 min🙈 Vi har små barn sammen og ellers er det kun litt tid før vi legger oss framfor tvn vi har i lag og litt i helgene og i besøk en sjelden gang....

Anonymkode: bb525...2c4

Skrevet

Han jobber, jeg er hjemmeværende student. Vi trener og er med venner hver for oss. Ellers er vi sammen. Vi har både hund og marsvin som trenger sitt, så leser jeg, han gamer og vi ser på serier eller filmer sammen. Vi trener også mye sammen og går mye turer sammen.

Anonymkode: 76db0...04a

• Liker 1
Skrevet

Hver dag før og etter jobb. Hun er jo bestevennen min, men vi har jo egentid også. Jeg gamer og hun gjør sine hobbyer.

Sammen lager vi mat, går turer, er i naturen, mediterer, ser fimer/serier, spiller spill, trener, prater etc

Anonymkode: 7c400...365

• Liker 1
Skrevet

Vi trener sammen 2 ganger per uke, 3 kvelder i uken har vi andre aktiviteter. Venner treffer vi ofte separat, i helgene både reiser vi bort sammen og hver for oss. Har ca 3 kvelder i uken som vi tilbringer sammen. Lager gjerne mat sammen når vi er hjemme. 

Anonymkode: ee899...459

Skrevet

Lager middag sammen som regel, ser netflix sammen nesten hver dag, går 1-2 turer i uka sammen i nabolaget, handler/shopper/drar på ærend sammen på lørdager. 
Når det er sommerhalvår er vi sammen på fisketur i noen timer. 

Vi prater mye sammen i hverdagen, ti minutter her og der mellom hjemmekontor og egne hobbyer. Vi koser veldig mye, alt fra sitte på fanget, klemme, kysse, massasje. Sex 1-2 ganger i uka.

Vi holder på med et parkurs som går over 7 mnd. Én kveld i måneden bruker vi 2 timer på det. 100% fokus på oss som par. Har handlet om kommunikasjon, konfliktløsning, tilgivelse, familie og svigerfamilie, sex, etc. Anbefales på det sterkeste! Vi har blitt bedre kjent og har fått en bedre forståelse for egne og hverandres behov.

Kjæresten er lite sosial med andre, men har egne hobbyer han driver med. Jeg har lite hobbyer, kun serier og internett egentlig. Ellers møter jeg venner kanskje 1-4 ganger i måneden uten ham. Og jeg drar på shopping uten ham 1-4 ganger i mnd.

Anonymkode: 6f922...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...