AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Enten det er sex med andre eller bare deg selv. Hva er et must for deg under sexen? Tenker litt sånn hva du syns er skikkelig digg, som du nyter eller blir kåt av. Eller hva som fører til orgasme for deg? Anonymkode: e6a67...395
Milky Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Oralsex. Hvis jeg ikke får utføre det på han, eller/og han ikke utfører på meg så kan vi like godt droppe å ha sex. 3
Fioljenta Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Tillit, nærhet og kjærlighet. Uten det kan jeg bare glemme å få orgasme. 😉 4
Gjest Kaiminator Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Å veksle mellom høyre og venstre. Iblandt begge samtidig.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 God kjemi, nærhet (ikke ha stor avstand sånn at vi ikke kan kysse) Anonymkode: fe012...9ef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 At hun ikke oppfører seg som en potetsekk. Anonymkode: 187fd...c44
Geojak Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 Å gi henne oralsex er et must for meg. Dersom jeg ikke får slikket henne føler jeg tomhet og savn. eksempel, et kjapt møte på badet på morgenen, hun kommer inn, begynner å kysse, vi kjærtegner hverandre, jeg lar fingrene kjæle med henne så hun blir klar, hun snur seg lener seg fremover og støtter seg med hendene, mens jeg kommer inn i henne bakfra, herlig sex. Men etterpå føler jeg noe mangler, er ikke fullkoment når jeg ikke får slikket henne. et slikt «morgenmøte» blir alltid fulgt opp på kvelden, hvor jeg kan gi henne oralsex, da sover jeg rolig etterpå 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Kysse. Derfor er misjonærstillingen helt genial. Anonymkode: 6223e...f65 2
Milky Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 Geojak skrev (8 timer siden): Å gi henne oralsex er et must for meg. Dersom jeg ikke får slikket henne føler jeg tomhet og savn. eksempel, et kjapt møte på badet på morgenen, hun kommer inn, begynner å kysse, vi kjærtegner hverandre, jeg lar fingrene kjæle med henne så hun blir klar, hun snur seg lener seg fremover og støtter seg med hendene, mens jeg kommer inn i henne bakfra, herlig sex. Men etterpå føler jeg noe mangler, er ikke fullkoment når jeg ikke får slikket henne. et slikt «morgenmøte» blir alltid fulgt opp på kvelden, hvor jeg kan gi henne oralsex, da sover jeg rolig etterpå 🥰 😍 du vet hvordan man skal gjøre det ser jeg 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 Jeg vil helst slippe oralsex. Av og til er greit, men en partner som maser og krever er veldig avtennende. Anonymkode: caeee...3c3
Gjest Gyros Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 (endret) Langt forspill, kanskje (ikke alltid). Holde rundt henne, kysse henne i nakken, beføle kroppen, klemme henne inntil meg, mens vi står på kjøkken eller badet. Jeg bruker ved inntrenging (misjonær), samtidig gi henne dype tungekyss (som en slags takknemlighet/belønning for å være inni henne). Kyssene gir stor opphisselse for den videre akt. Hun blir ekstra våt og begge oppnår god kontakt med hverandre før vi øker tempo og intensiteten. Liker å la henne komme først (gjerne en del ganger) før jeg selv kommer. Andre ganger (ved morgenkos) ligger hun å "tusker" på pung og penis, helt til jeg blir skikkelig kåt. Da er det ekstra opphissende å høre henne si. "Ta meg nå"! Så et must for meg er kjærlig kyss og berøring! Endret 25. februar 2021 av Gyros
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå