Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært intim eller hatt følelser for en annen jente, men alltid vært nysgjerrig og hatt lyst til å prøve. 

Jeg er i et forhold med en mann nå, og har det bra med han men tenker ofte på dette med andre jenter. 

I alle mine år på denne kloden har jeg aldri blitt lagt ann på eller flørtet med av en jente. Men alltid hatt draget på menn og fått de jeg har hatt lyst på. Betyr det noe kanskje? Hadde et liv på samme lag betydd at jeg hadde vært evig singel? 😛 

Kjenner det var litt godt å skrive dette ned, for dette er noe jeg har holdt for meg selv hele livet. Andre i samme situasjon? ☺️ Hvis ja, hva som holder deg igjen? ☺️

Anonymkode: c8ad6...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde en dame en gang av nysgjerrighet. Kliningen var deilig, men når det kom til sexbiten manglet hun noe vesentlig. Var bare kjedelig og jeg avsluttet hele greia. Men det er greit å ha testet. 

Anonymkode: d730a...fe9

Skrevet

Jeg er gift med en mannlig,  vært med menn hele livet. Jeg har dog hatt sex med en jente men det var virkelig feil jente. Så det tar jeg ikke med. Men jeg tror nok jeg ville kunne forelske meg i en jente altså. Så jeg kaller meg bifil, selv om jeg aldri har gjort det. 

Anonymkode: e18ec...8e7

Skrevet

Hvis du skal ha sex med en kvinne, så er strap-on nødvendig. 

Anonymkode: 167ed...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Strap-on er like nødvendig som en vibrator hos heterofile! ☺️ En gode ikke et must. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I alle mine år på denne kloden har jeg aldri blitt lagt ann på eller flørtet med av en jente. Men alltid hatt draget på menn og fått de jeg har hatt lyst på. Betyr det noe kanskje? Hadde et liv på samme lag betydd at jeg hadde vært evig singel? 😛 

Nei.

Da jeg var på vei ut av skapet var det som å slå på en bryter. Plutselig ble jeg sett på, lagt an på og flørtet med, av damer. Vet ikke om det var holdningen min eller hva det var.

Prøv å se på damer på samme måte som du tidligere har sett på menn, og merk forskjellen 😄

Anonymkode: c4ff7...513

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er en grunn til at lesber har bedre sex enn hva heterofile kvinner har.

Det å slippe unna slike kleine penisfikserte utsagn som det der, er en av de. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en grunn til at lesber har bedre sex enn hva heterofile kvinner har.

Det å slippe unna slike kleine penisfikserte utsagn som det der, er en av de. 

😆 Jeg er lesbisk selv, og synes det er kjedelig uten. Det er utrolig sexy og digg når dama puler med den og liker å gjøre det. En penis sitter på en mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Korte negler og god teknikk er nødvendig. 

Anonymkode: d5d3b...082

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😆 Jeg er lesbisk selv, og synes det er kjedelig uten. Det er utrolig sexy og digg når dama puler med den og liker å gjøre det. En penis sitter på en mann. 

Kjedelig uten? Man kommer så mye bedre til med fingre og hender at jeg har til og med anbefalt menn å gå over til å bruke fingre og hender.

Men dette ble off topic.

Skrevet

Jeg er gift med en mann og nærmer meg 40. Har alltid synes kvinner er vakre og sexy. Har også vært nysgjerrig på sex med en kvinne, men har aldri gjort noe mer enn å tenke det. Men de siste par årene så har jeg begynt å tenke mer og mer på det og tenkt tanken på å være med en kvinne, ikke bare sex. Ser ikke på meg som bi, har aldri vært forelsket i en jente, men nå begynner jeg å lure på meg selv. 

Og angående penis og strap-on så er ikke det noe must for meg. Får lite ut av penetrering uansett. Det er mye annet morsomt som er deiligere. 

Anonymkode: a8e92...6da

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei.

Da jeg var på vei ut av skapet var det som å slå på en bryter. Plutselig ble jeg sett på, lagt an på og flørtet med, av damer. Vet ikke om det var holdningen min eller hva det var.

Prøv å se på damer på samme måte som du tidligere har sett på menn, og merk forskjellen 😄

Skal prøve å se/tenke på damer på samme måte som du foreslår, kanskje det er noe i det! ☺️

Når vi er inne på det med å se på.. Jeg har aldri vært en person som «ser» på menn ute, bare sett vanlig rundt meg liksom. Men har merket det siste året ca at jeg «ser» på damer. Altså, ikke sånn creepy gloing 😅 Men at jeg legger mer merke til damer nå enn før. 

Litt merkelig, men samtidig spennende! 🙊

Ts. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er gift med en mann og nærmer meg 40. Har alltid synes kvinner er vakre og sexy. Har også vært nysgjerrig på sex med en kvinne, men har aldri gjort noe mer enn å tenke det. Men de siste par årene så har jeg begynt å tenke mer og mer på det og tenkt tanken på å være med en kvinne, ikke bare sex. Ser ikke på meg som bi, har aldri vært forelsket i en jente, men nå begynner jeg å lure på meg selv. 

Og angående penis og strap-on så er ikke det noe must for meg. Får lite ut av penetrering uansett. Det er mye annet morsomt som er deiligere. 

Anonymkode: a8e92...6da

Godt det er flere i samme båt! ☺️

Strap-on høres helt greit ut, jeg liker godt penetrering. Men nærhet, at den andre har det godt og at begge koser seg er det viktigste. 

Har til og med fått mitt første «girlcrush», en jeg følger på Instagram. Har så lyst å ta vare på henne kjenner jeg, helt merkelig! 🙄😅

Kan være jeg romantiserer dette med to kvinner, og at det ikke er sånn i virkeligheten som det er i hodet mitt. Men inntil videre får det bare være koselig i hodet mitt! 😂

Ts. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kjedelig uten? Man kommer så mye bedre til med fingre og hender at jeg har til og med anbefalt menn å gå over til å bruke fingre og hender.

Men dette ble off topic.

Det går an å fingre seg selv samtidig. No problem. Eller fingring før eller etter strap-on knulling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...