Tough cookie Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Med John Brungot og Jon Øigarden i rollene som to gamle rike søstre som ser på tv, mens de drikker og bjeffer til hverandre. Litt vittig og jeg synes John Brungot er den mest troverdige av de. Hva synes dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Øigarden høres nøyaktig ut som min grandtante! Både stemmen, faktene og alt er helt likt henne. Synes de er kjempemorsomme. Anonymkode: b2c25...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øigarden høres nøyaktig ut som min grandtante! Både stemmen, faktene og alt er helt likt henne. Synes de er kjempemorsomme. Anonymkode: b2c25...400 Man kan både se og høre at det er Øigarden, men Brungot er fabelaktig god. Anonymkode: 27820...58f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 22. februar 2021 #4 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Jeg synes de er veldig morsomme! Jeg må innrømme at jeg trodde de var ekte til å begynne med, men nå ser jeg Øigarden tydelig inni der. Brungot likner litt på noen gamle damer i familien min😂 Endret 22. februar 2021 av Trynefaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå