Gå til innhold

Hvor lenge varer deres samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente 23 år som er i sitt første ordentlige forhold. Jeg har dermed lite erfaring med sex generelt og har et spørsmål. 

Han jeg er med nå har jeg datet en stund. Vi pleier å ha forspill en stund, typ 10-15 minutter før vi starter. Når vi starter på ordentlig tar det gjerne 15-20 minutter før han kommer. Er dette unormalt lang tid? Hvor lenge er egentlig normalt? 

Det gjør meg ingenting å holde på så lenge, blir bare stresset for at han ikke synes jeg er fin nok. 

Anonymkode: f13fe...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes sikkert du er flott. 

Hvor fort kommer du, da? 

Anonymkode: 88e33...a7a

Skrevet

Kanskje han holder igjen fordi han tror du trenger mer tid? Det gjorde mannen i starte også, men måtte bare si til slutt at jeg blir sår av så mye penetrering (slev med glidemiddel) og får ikke så mye ut av det. Mer nytelse med kortere sex-økter for min del, 10 min holder i masssevis, det er max med penetrering.

Anonymkode: 79f55...1fe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han synes sikkert du er flott. 

Hvor fort kommer du, da? 

Anonymkode: 88e33...a7a

Jeg bruker en del tid selv, har ikke fått orgasme av han enda, men vi bruker en vibrator, og da tar det gjerne 10-15 minutter for meg og. Men vi bruker ikke denne hver gang vi har sex

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje han holder igjen fordi han tror du trenger mer tid? Det gjorde mannen i starte også, men måtte bare si til slutt at jeg blir sår av så mye penetrering (slev med glidemiddel) og får ikke så mye ut av det. Mer nytelse med kortere sex-økter for min del, 10 min holder i masssevis, det er max med penetrering.

Anonymkode: 79f55...1fe

Kanskje jeg kan ta det opp med han, men er også redd for å gjøre vondt verre om det er noe han sliter med. Om han er stresset feks, så vil jeg ikke pushe på slik at det tar enda lenger tid

Skrevet

Veldig opp og ned. Alt fra tøm&røm til 2 timer

Skrevet

Varierer litt her,men en kjapp én hos oss er penetrering i ca 20 minutter.  Så det går fra 20 min. til ? Av og til timer,men med pauser imellom. 

• Liker 1
Skrevet

Det varierer veldig. Han prøver så godt det lar seg gjøre å holde igjen til jeg kommer, men det er ikke alltid det går. Da kan det gå så raskt som to minutter. Det kommer egentlig veldig an på hvor lang tid jeg bruker på å komme, så alt mellom fem til tjue minutter er helt vanlig hos oss. 

Anonymkode: d7945...9d9

Skrevet

5 min er ok, 20 min er ok....Det som ikke er ok er det venninna mi har opplevd. Hun slo opp med typen fordi samleie varte som regel i 2 timer. 

I'm not joking. 

Anonymkode: 88828...c1e

• Liker 4
Skrevet

I gjennomsnitt har folk samleie i seks minutter. 

Ikke vær redd for å snakke med ham. Han blir tryggere av veiledning. 

• Liker 1
Skrevet

En kjapp en her er 10-20 min. Vanligvis holder vi på ca 40-50 min :)

Mannen holder bevisst igjen for å gi meg ekstra nytelse. Veldig godt mulig at han du dater gjør det samme! Snakk litt med han, tenker det bare er positivt at han holder på lenge jeg da 😊

Anonymkode: 3dfe4...bec

• Liker 1
Skrevet

Om han synes du ikke er flott. Bør du begynne med å suge han, og deretter be han sprut deg i ansiktet. Da blir han sikkert glad!

Anonymkode: cb4cd...afd

• Liker 2
Skrevet

Gjennomsnittssamleiet varer i 5,4 min så det er godt gjort at så mange «holder på 5 ganger så lenge» var samlet her på KG😂

Anonymkode: b1161...1fd

• Liker 7
Skrevet

3-7 minutter er det vanligste ifølge undersøkelser. Så er det noen som holder ut kortere og noen som aldri blir ferdig.

Anonymkode: 5eaac...d26

Skrevet

2-120 min. 

Anonymkode: 3cb6c...ab0

Skrevet

En jeg var med før brukte lang tid. Sikkert 20 min. Kunne selv komme to ganger på den tiden.

Han jeg er med kan bruke 2 min eller holde seg mye lenger.

Med andre ord varierer det mye.

Anonymkode: f2991...384

Skrevet

Alt fra 5-10 minutter - 90 minutter. 

Anonymkode: 6ce87...bcd

Skrevet

2-6 minutter her i huset. 

Anonymkode: dd988...234

Skrevet

Alt fra 2 til 20 minutter. Da er forespill inkludert. Vi har et godt sexliv. 

For meg er sex lenger enn 20 minutter bare kjedelig. Jeg kommer ofte og fort. Mannen er helt enig i det. 

Duå da kunne snakke med kjæresten din. Hjelper ikke å spørre her inne om han er fornøyd med deg. Vi er ikke tankelesere. 

Anonymkode: 0a648...2a0

Skrevet

Kanskje 5-10 minutter. Jeg kommer fort, og kommer stort sett bare én gang, så jeg er i grunnen ikke så interessert i å holde på i timevis....

Anonymkode: c1be8...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...