Gjest Purple i.i. Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Har eiendomsmeglerne åpent på lørdager? Har funnet to leiligheter jeg har kjempelyst til å prøve å få en forhåndsvisning på, og har lyst til å ringe NÅ! Det er så lenge til mandag...
Grooo Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Er vel bare å prøve å ringe det... Eller sjekke på nettet, de har garantert nettsider
Gjest Purple Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 (endret) Sjekka på nettet, men fant ikke noe om åpningstider der. Men joda, det er jo bare å ringe. Endret 20. august 2005 av Purple
Grooo Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Det er garantert noen som jobber i dag, med mindre det er ett knøttlite firma... De har jo masse visninger i helgene. Ofte står vel mobilnr til megleren i prospektet?
Gjest Purple Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Mobilnr står der, men jeg vet ikke om jeg vil ringe på mobil, i tilfelle de har fri. Men da kan de jo bare slå den av da... Tror jeg prøver å ringe til fasttelefonen først ihvertfall.
Gjest Purple Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Huff... Ringte på den ene, og telefonen var satt over til mobilen. Megleren var ikke på jobb ennå, og hørtes egentlig ut som han nettopp var stått opp... Men sånn går det når han viderekobler telefonen. På den andre var det bare telefonsvarer, så da får jeg vente til mandag da...
Snuppelure Skrevet 20. august 2005 #7 Skrevet 20. august 2005 Mobilnr står der, men jeg vet ikke om jeg vil ringe på mobil, i tilfelle de har fri. Men da kan de jo bare slå den av da... Tror jeg prøver å ringe til fasttelefonen først ihvertfall. ← Klart du kan ringe på mobil! Det er jo derfor nummeret står der. Meglere jobber på provisjon, og er intresert i å selge! Ring i vei, det gjorde jeg når jeg kjøpte bolig, fikk ingen sure kommentarer på det.
Grooo Skrevet 20. august 2005 #8 Skrevet 20. august 2005 Ikke noe problem å ringe folk med jobbtelefon på mobilen når det måtte være. Er de ikke på jobb kobler de inn telefonsvarer eller setter over til en annen, eller de slår av telefonen. Slike folk har ektra lønn fordi de må være tilgjengelige litt mer enn oss som jobber 9-4...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #9 Skrevet 20. august 2005 Ja.åpent til 14 der jeg var idag,håper det ikke var samme leiligheta vi fikk lyst på da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå