bestelvenn Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 (endret) . Endret 23. februar 2021 av bestelvenn vil slette tråden.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Kanskje han bare kjeder seg. Anonymkode: 93bea...8f9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Nå vet du hva han er i stand til. Så er det opp til deg om du kan leve med det. Anonymkode: b0af2...a00 7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Hva jeg hadde gjort? Sagt takk og farvel. Spiller ingen rolle om noen elsker meg, om de ikke respekterer meg. Anonymkode: ead49...cd2 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Huff så vondt😢det der hadde vært utilgivelig for meg, hadde mistet all respekt for han og mistet troen på vårt forhold Anonymkode: 1a01b...eac 7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Hva har du tenkt på selv å gjøre? Anonymkode: d85a5...433 3
Gjest Kaiminator Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 "Du vet han elsker deg" lol. Nei. Enten er du ett troll eller stokk dum. Han bryr seg ikke en dritt om deg, han vil møtes for sex og bli sugd. Av andre. Han er kun med deg fordi han enten er økonomisk forpliktet til det eller av andre årsaker fordi det er mye mer behagelig enn å slå opp og gjøre all jobben med å flytte osv.
bestelvenn Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2021 Kaiminator skrev (7 minutter siden): "Du vet han elsker deg" lol. Nei. Enten er du ett troll eller stokk dum. Han bryr seg ikke en dritt om deg, han vil møtes for sex og bli sugd. Av andre. Han er kun med deg fordi han enten er økonomisk forpliktet til det eller av andre årsaker fordi det er mye mer behagelig enn å slå opp og gjøre all jobben med å flytte osv. Vi bor på hospits, så det er bare å bytte rom. Vi ble kastet ut av leiligheten vår i januar. Vi har hver vår inntekt.
Gjest Kaiminator Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 2 minutter siden, bestelvenn said: Vi bor på hospits, så det er bare å bytte rom. Vi ble kastet ut av leiligheten vår i januar. Vi har hver vår inntekt. Om du ikke skjønner detta ikke er greit engang tyder på extrem naivitet eller troll.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Hadde forlatt han med En gang og aldri sett meg tilbake Anonymkode: 56439...2d9 3
bestelvenn Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2021 Kaiminator skrev (2 minutter siden): Om du ikke skjønner detta ikke er greit engang tyder på extrem naivitet eller troll. Du trenger ikke være frekk, herregud.
Gjest Kaiminator Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 4 minutter siden, bestelvenn said: Du trenger ikke være frekk, herregud. Man kan ikke "elske noen" og så finne utav noe sånt, og ikke ta det som et gigantiskt svik.
bestelvenn Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2021 Kaiminator skrev (Akkurat nå): Man kan ikke "elske noen" og så finne utav noe sånt, og ikke ta det som et gigantiskt svik. selvfølgelig ser jeg på det som et gigantisk svik, men det betyr ikke at jeg ikke elsker han lengre? wtf..
Atsjo Skrevet 21. februar 2021 #14 Skrevet 21. februar 2021 Hvordan vet du at han ikke har gjort noe fysisk med dem? Fordi han har sagt det? Han lyver. Selvfølgelig har han kjørt løpet ut hvis han har fått sjansen, aldri om han har stoppet og sagt nei takk!! 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #15 Skrevet 21. februar 2021 bestelvenn skrev (5 minutter siden): selvfølgelig ser jeg på det som et gigantisk svik, men det betyr ikke at jeg ikke elsker han lengre? wtf.. Spørsmålet er hvor høyt du elsker deg selv og hvordan du tillater folk å behandle deg. Anonymkode: ead49...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Hospits. Det sier nok. Jeg forlater tråden Anonymkode: d85a5...433 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 bestelvenn skrev (48 minutter siden): Han virker ikke til å bry seg så mye om mine følelser egentlig. Da er det vel ikke mye vits i å være sammen. Anonymkode: ead49...cd2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 Han elsker deg ikke. Han liker deg ikke. Hadde han brydd seg ville han aldri spurt andre om å suge han... Anonymkode: 4cfd9...b63 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #19 Skrevet 21. februar 2021 Tror det rette spørsmålet er heller.. Hva vil du gjøre? Er dette noe du kan tilgi eller ikke? Andre kan ikke svare for deg, dette er din avgjørelse. Anonymkode: 604e5...441
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #20 Skrevet 21. februar 2021 bestelvenn skrev (2 timer siden): selvfølgelig ser jeg på det som et gigantisk svik, men det betyr ikke at jeg ikke elsker han lengre? wtf.. Å elske noen er ingen årsak til å bli ved svik. Å elske noen må vedlikeholdes. Jeg hadde gått selvfølgelig. Så hadde det tatt litt tid før følelsene døde. Vært en kjærlighetssorg en stund. Så hadde følelsene gradvis blitt dempet, og til slutt dødd ut. Så hadde jeg vært klar for ny partner. "Kommer aldri til å elske noen slik igjen" er tull, om man bare våger å elske igjen. Den siste kjærlighet virker alltid å være den sterkeste. I rus av nye følelser glemmer man rett og slett at man følte like sterkt for en annen en gang. Jeg har forlatt en mann jeg fremdeles elsket på grunn av svik. I dag betyr han mindre enn ingenting, selv om det tok et år å komme over ham. Med mindre enn ingenting mener jeg at jeg har bare dårlige tanker om ham nå, og er inderlige glad for at jeg ikke har ham i livet mitt. "Kommer aldri til å elske slik igjen" er nå latterlig. Noe jeg trodde på, men det viste seg å være idioti. Jeg har ikke bare elsket like høyt, men høyere føles det som. Han som sviktet slik at jeg forlot ham, og som jeg der og da elsket vanvittig høyt, er et apropos i livet mitt. Noe, en gang, glad for at han ikke er noe som helst nå. Jeg husker egentlig ikke at jeg elsket ham, eller hvorfor. Han er kun "vann under broen". Så jeg hadde helt klart forlatt, gått videre, og slukket de følelsene. En slik mann er det ikke verdt å elske! Anonymkode: 255cf...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå