Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Hvor kan jeg få kjøpt tights/leggings som passer til pumps? Klem
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Ja si det. Lette livet av meg etter det for noen uker siden. Fant et par på barneavdelingen på H&M. De passet greit de. Det er vanskelig å få tak i syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Jeg lurer også på det! Sett mange som har det på seg, men har ikke sett det i noen butikker...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Kanskje det bare er avklipte strømpebukser de bruker...?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 på cubus har de! jeg kjøpte meg et par nettingleggings og nederst har de en litt bred blondekant. veldig fine men jeg tør ikke bruke dem ser det ikke litt rart ut egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 på cubus har de! jeg kjøpte meg et par nettingleggings og nederst har de en litt bred blondekant. veldig fine men jeg tør ikke bruke dem ser det ikke litt rart ut egentlig? ← De hørtes fine ut! Er det små eller store hull i nettingen? Hvor mye kostet de? Ikke vær redd for å bruke dem! Til et svart skjørt f.eks og noen stilige pumps
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #7 Skrevet 20. august 2005 Hva er leggings? Strømpebukser uten føtter? Ligner de på strømpebukser ?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #8 Skrevet 20. august 2005 de var på tilbud da jeg kjøpte dem for 2 måneder sida, 20 kr! tror de koster 50-60 kr ellers... hullene er vel mellomstore.... tror det kunne sett fint ut til et kort svart skjørt og pumps ja men kanskje ikke på meg, jeg har litt for tykke ben føler jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå