Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest DamaSita
Skrevet

Altså, til og med eldre damer 60+ kan ønske seg noen, venn, partner, kjæreste whatever... men på facebook er man ved fullt navn og bilde. Det samme er man på betalingsplasser som match, møteplassen og andre.

jeg har vært innom  disse stedene, men rømt ganske fort igjen.  Ser masse helt tilsynelatende alminnelige menn, både av utseende osv. de beskriver seg selv som nærmest feilfrie atleter som ønsker seg vakre, slanke damer som liker sport og reiser rundt i verden.  Herreguudfader... jeg vil ikke ha en mann med slike ønsker.  Min mann kan gjerne ha feil og mangler, men han må være snill og god.

vanskelig dette.  Hvor finner man vanlige, ok folk?  Og uten å gå ut offentlig med fullt navn og bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv forsiktig å kom i prat med folk, og hvis du gjør det og personen virker interessant - inviter han på kaffe? ☺️

Anonymkode: 58986...015

Gjest DamaSita
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prøv forsiktig å kom i prat med folk, og hvis du gjør det og personen virker interessant - inviter han på kaffe? ☺️

Anonymkode: 58986...015

Og hvor går man for å prate med noen?  Etter 1 år med korona er man jo ganske rare alle sammen.  
Nå har jeg vært alene i 3 år, ny rekord.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...