Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min ex, gikk fra hverandre for 1 år siden. Hun er nå i et forhold med en annen, som hun har vært av og på med siden vi gjorde det slutt. Hun gikk blant annet fra meg for denne mannen, og de har allerede gjort det slutt en gang tidligere. Jeg har nok et ønske om å bli sammen igjen innerst inne fordi jeg savner henne og vårt familieliv med ungene. Men vil ikke prøve meg når hun har type, er også redd for å bli avvist.  

Greia er at når vi er sammen er hun veldig opptatt av å fiske etter opplysninger om mitt datingliv, mimre om tidligere opplevelser vi har hatt som par og familie, vise meg morsomme memes som hun tror jeg vil like, og ikke minst snakke mye om nye typen selvom hun vet det stikker hos meg. Det stikker fordi hun gikk rett inn i armene hans, mens jeg satt igjen sønderknust og sjokkert. Syns det er så spesielt å ville gni det inn, jeg prøver å late som jeg er likegyldig. Kan noen av dere fortelle meg hva alt dette kan bety? Kan det være at hun egentlig angrer?

Anonymkode: cee47...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun ønsker å ha alt på en gang. Være singel/date andre og ha deg «hooked». 

Anonymkode: 8d720...bba

• Liker 10
Skrevet

Min mannlige eks er òg sånn. Tror han bare vil stryke egoet sitt litt. 

Anonymkode: b0ec2...b9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min mannlige eks er òg sånn. Tror han bare vil stryke egoet sitt litt. 

Hva mener du med å styrke egoet sitt? Å holde deg på gress?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg og min ex, gikk fra hverandre for 1 år siden. Hun er nå i et forhold med en annen, som hun har vært av og på med siden vi gjorde det slutt. Hun gikk blant annet fra meg for denne mannen, og de har allerede gjort det slutt en gang tidligere. Jeg har nok et ønske om å bli sammen igjen innerst inne fordi jeg savner henne og vårt familieliv med ungene. Men vil ikke prøve meg når hun har type, er også redd for å bli avvist.  

Greia er at når vi er sammen er hun veldig opptatt av å fiske etter opplysninger om mitt datingliv, mimre om tidligere opplevelser vi har hatt som par og familie, vise meg morsomme memes som hun tror jeg vil like, og ikke minst snakke mye om nye typen selvom hun vet det stikker hos meg. Det stikker fordi hun gikk rett inn i armene hans, mens jeg satt igjen sønderknust og sjokkert. Syns det er så spesielt å ville gni det inn, jeg prøver å late som jeg er likegyldig. Kan noen av dere fortelle meg hva alt dette kan bety? Kan det være at hun egentlig angrer?

Hun angrer ikke, men hun vil holde på oppmerksomheten din og gjøre deg litt sjalu "Jeg er såå heldig jeg , hehe"

Anonymkode: 5881d...3e1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når noen har lyst på deg så booster deg jo mange menneskers ego og selvtillit, man føler seg enda sterkere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når noen har lyst på deg så booster deg jo mange menneskers ego og selvtillit, man føler seg enda sterkere.

Men det som er rart er at jeg ikke har gitt henne noen respons på det, men hun fortsetter. Kan feks si «han kjøper ofte blomster til meg». Hvorfor forteller hun meg det? Veldig spesielt.

Skrevet

Kanskje du rett og slett har gått over til å bli en slags bestevenn for henne? Sånn at hun vil dele livet sitt og vil at du skal dele ditt også..? 

Anonymkode: f30ab...e6c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en ex som oppførte seg slik etter han forlot meg for en annen, viste seg til slutt at han forsøkte å lodde stemningen for om jeg fremdeles kunne være interessert i å bli sammen med han igjen fordi han egentlig ikke var så fornøyd i det nye forholdet og  ønsket at vi skulle bli sammen igjen. Så det kan jo være slik at hun faktisk angrer. 

Anonymkode: 352b5...a2c

• Liker 1
Skrevet

Kan være at hun er usikker ( i tillegg til ego boost 😅), og vil at du skal kjempe for henne! 

Kommer litt ann på grunnen til at hun forlot for en annen i første hånd. 

Gi det et forsøk da vel og mann deg opp. Ikke kryp eller be på dine knær- men krev ! Dersom hun vil du skal kjempe, så er det måten å gjøre det på. Men ikke gjentatte ganger. Kun én! 

Bevar stoltheten din 😊

Anonymkode: 56a94...cfd

Skrevet

Tipper at problemet var at hun så og ser deg som en venn.

Det styret hun har gående nå høres ut som et destruktivt forhold, men det føles trolig ikke som for vennskapelig.

Men ville ikke sett bort fra at du like vel kan dra det lengste strået på lengre sikt. 

Trygghet er VIKTIG for kvinner. Det er ikke noe hun har i det av og på forholdet sitt.

Anonymkode: 64ac0...73c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det som er rart er at jeg ikke har gitt henne noen respons på det, men hun fortsetter. Kan feks si «han kjøper ofte blomster til meg». Hvorfor forteller hun meg det? Veldig spesielt.

Kjøpte du blomtster til henne da dere var sammen ? kan være hun vil overbevise deg ( og seg selv) om at hun faktisk har det bedre nå når dere ikke lenger er et par. 

Anonymkode: 54dac...b1e

• Liker 2
Skrevet

Uansett hva hun driver med så burde du legge forholdet bak deg og heller finne deg en dame som ikke dumper deg for andre for så å fortsette å kreve din oppmerksomhet.

Anonymkode: f78b7...f84

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror han tror han kanskje kunne fått meg tilbake. Selv om jeg har ny kjæreste. Jeg er den eneste seriøse kjæresten han har hatt. Og det er vel ikke så mye gøy som skjer i livet hans under pandemien. Han vil vel ikke nødvendigvis ha meg tilbake, men liker nok å tro at jeg tenker på ham. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjøpte du blomtster til henne da dere var sammen ? kan være hun vil overbevise deg ( og seg selv) om at hun faktisk har det bedre nå når dere ikke lenger er et par. 

Anonymkode: 54dac...b1e

Ja, følte jeg var veldig oppmerksom på sånne ting. Skjønner ikke oppførselen, for jeg ville aldri skrytt av et forhold som ødela ekteskapet mitt foran den som ble forlatt? 😟

Skrevet (endret)

Jeg tror hun er av typen som liker å ha kontroll på andre. Hun vil ikke ha deg tilbake, men hun nyter samtidig å vite at du vil ha henne. Du er hennes, hun er ikke din.

Hvis jeg har rett så er hun en særdeles vanskelig person å ha med å gjøre. Jeg misunner deg ikke.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...