AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Hva gjør jeg her? vi søsken rydder ut av et bo, svigerinnen min var der og gribbet med seg ting. jeg reagerte på det og tok det opp med min bror, og det ble litt meldinger fram og tilbake. Plutselig får jeg mld av svigerinnen, der hun utrykker sinne over at jeg sender mld til bror. Det kokte over for meg, fordi jeg mener jeg og bror må få lov å snakke sammen uten at hun blander seg. Jeg skrev tilbake til henne i affekt hvor forbannet jeg var fordi hun tok seg til rette i våre søskens arv. hun slengte dritt tilbake som jeg ikke svarte på. Så slettet hun meg fra alle sosiale medier. min andre søster har ringt og sagt det samme som meg til vår bror. Så dette er ikke noe bare jeg reagerer på. Jeg sendte henne en mld og ba om unnskyldning for den sinte mld og forklarte at deling av et bo er sårt og emosjonelt, og jeg synes hun ble litt mye .. får ikke svar, vet ikke hva jeg skal gjøre her Anonymkode: 8a9be...b11
Tatja Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva gjør jeg her? vi søsken rydder ut av et bo, svigerinnen min var der og gribbet med seg ting. jeg reagerte på det og tok det opp med min bror, og det ble litt meldinger fram og tilbake. Plutselig får jeg mld av svigerinnen, der hun utrykker sinne over at jeg sender mld til bror. Det kokte over for meg, fordi jeg mener jeg og bror må få lov å snakke sammen uten at hun blander seg. Jeg skrev tilbake til henne i affekt hvor forbannet jeg var fordi hun tok seg til rette i våre søskens arv. hun slengte dritt tilbake som jeg ikke svarte på. Så slettet hun meg fra alle sosiale medier. min andre søster har ringt og sagt det samme som meg til vår bror. Så dette er ikke noe bare jeg reagerer på. Jeg sendte henne en mld og ba om unnskyldning for den sinte mld og forklarte at deling av et bo er sårt og emosjonelt, og jeg synes hun ble litt mye .. får ikke svar, vet ikke hva jeg skal gjøre her Anonymkode: 8a9be...b11 Du trenger ikke gjøre noen ting, bare å la dette ligge akk nå. Hva som skjer videre, bør avhenge av om hun er ydmyk og flau når hun får tenkt seg om. Noe hun bør være, det hun gjorde var fryktelig dumt. Det eneste dumme du gjorde, var at du ikke ba henne forlate stedet, i situasjonen. Men skjønner at det kan være vanskelig. Endret 21. februar 2021 av Tatja 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 2 tråden din om dette. Tenk selv 😊 Anonymkode: e228a...166 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva gjør jeg her? vi søsken rydder ut av et bo, svigerinnen min var der og gribbet med seg ting. jeg reagerte på det og tok det opp med min bror, og det ble litt meldinger fram og tilbake. Plutselig får jeg mld av svigerinnen, der hun utrykker sinne over at jeg sender mld til bror. Det kokte over for meg, fordi jeg mener jeg og bror må få lov å snakke sammen uten at hun blander seg. Jeg skrev tilbake til henne i affekt hvor forbannet jeg var fordi hun tok seg til rette i våre søskens arv. hun slengte dritt tilbake som jeg ikke svarte på. Så slettet hun meg fra alle sosiale medier. min andre søster har ringt og sagt det samme som meg til vår bror. Så dette er ikke noe bare jeg reagerer på. Jeg sendte henne en mld og ba om unnskyldning for den sinte mld og forklarte at deling av et bo er sårt og emosjonelt, og jeg synes hun ble litt mye .. får ikke svar, vet ikke hva jeg skal gjøre her Anonymkode: 8a9be...b11 Prøvde å gi deg råd i den andre tråden, men du valgte å høre på krigshisserne... Anonymkode: d5885...076 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Ikke si unnskyld ts! Hun må si unnskykd og gi tingene tilbake. Anonymkode: 3e16e...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Din bror bør være den som gir beskjed til hun. Jeg forstår at du reagerer, jeg hadde opplevd dette som ubehagelig. Din svigerinne burde være såpass at hun legger seg flat og unnskylder seg her. Anonymkode: 6970a...dde
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Din bror bør være den som gir beskjed til hun. Jeg forstår at du reagerer, jeg hadde opplevd dette som ubehagelig. Din svigerinne burde være såpass at hun legger seg flat og unnskylder seg her. Anonymkode: 6970a...dde Er enig i det. Var bare at jeg var litt kvass i en melding, men det har jeg beklaget. Men mente jo innholdet i det jeg skrev, sa det bare på en litt kvass måte Anonymkode: 8a9be...b11 1
Hippogriff Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Nå har du beklaget den kvasse tonen til henne. Noe annet skal ikke du be om unnskyldning for. Skal du dra den lenger blir jo neste sted å akseptere overtrampene hennes og la henne fortsette dem, og det blir helt feil. Alternativt at du kryper for henne for å få henne til å akseptere en unnskyldning du allerede har gitt - også helt feil. Min mening er at det nå blir opp til henne å akseptere unnskyldningen din eller ikke. Det er ikke stort mer du bør gjøre fra din side syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 Nå gjør du ikke noe mer. Dukker hun opp på mer gjennomgang av boet så får du og dine andre søsken be henne forlate stedet. Dette er noe du og dine søsken skal gjøre alene uten innblanding av svigerinner/svogere. Så får det bare bli dårlig stemning. Den dårlige stemningen er det for øvrig din svigerinne og din bror som står for. Anonymkode: f92c9...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Hippogriff skrev (1 time siden): Nå har du beklaget den kvasse tonen til henne. Noe annet skal ikke du be om unnskyldning for. Skal du dra den lenger blir jo neste sted å akseptere overtrampene hennes og la henne fortsette dem, og det blir helt feil. Alternativt at du kryper for henne for å få henne til å akseptere en unnskyldning du allerede har gitt - også helt feil. Min mening er at det nå blir opp til henne å akseptere unnskyldningen din eller ikke. Det er ikke stort mer du bør gjøre fra din side syns jeg. Takk for et godt svar ❤️ Du har helt rett. Hater uoverstemmelser og gnister.. og er lett den som sier unnskyld for fredens skyld. Jeg ba kun om unnskyldning over at meldingen var frekk, men poengterte at jeg mente «innholdet» i meldingen. Den står jeg for. mer dødsbo er sårt og det er mye følelser Anonymkode: 8a9be...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå