Gjest Tør ik logge meg inn nå.. Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Er det noen som har noe å si om Wabbit, vibrator inne på erotikknett.no? Jeg leste at den fikk terningkast 6, men det er vel de selv som har testet. Er den like bra i senga som i dusjen? (leste det var en annen vanntett der som var best i dusjen, og ikke så bra i senga). Jeg håper jeg kan spørre om sånt her inne...? Vennlig hilsen *anonym* for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kosejente Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 Har anskaffet meg den som heter "Pearl Rabbit" som sikkert er innen samme kategorien... (med klitorisstimulator). Synes de er noe oppskrytt, men smaken er som "baken"...! Litt vel myk etter min smak. Den gjør jo nytten alikevel da, har kost meg en del med den, men tyr oftere til min vanlige/"gamle" vibrator.. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har bestillt marihøne som man kan sette på som en truse, jeg. Den skal visst vibrere bra, også kan man ha den på under hyrdestunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 28. september 2002 #4 Del Skrevet 28. september 2002 enig med kosejente! den er for myk - funker bra til kos, men får hvertfall ikke meg over kanten. da vender jeg tilbake til gode gamle samuraien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valnøtt-ikke innlogget Skrevet 28. september 2002 #5 Del Skrevet 28. september 2002 selve wabbiten er god - men pearl rabbit er for myk og ikke noe fres i den i det hele tatt...ble ikke imponert av den, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 29. september 2002 #6 Del Skrevet 29. september 2002 Er Samuraien virkelig sååå god som d påstås her inne...? :o Det var egentlig den jeg ville ha når jeg bestillte Pearl Rabbiten, men reklamen påstod at den var i samme kategorien... Samuraien er jo også veldig dyr...7-800,. ? Men er den virkelig så god skal jeg jammen spandere de pengene..!! Hva er forskjellen på den og de andre med "kanin" på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. september 2002 #7 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har den wabbit'en som er på erotikknett.no. Den er IKKE myk. Dvs kaninen er litt myk selvfølgelig, men ikke selve "staven" Nå har jeg ikke allverdens sammenlignings grunnlag, men jeg er i hvertfall godt fornøyd med wabbiten min. Både i og utenfor badekaret Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #8 Del Skrevet 29. september 2002 syns samuraien er litt for kraftig, jeg...må si jeg foretrekker tunga til gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. september 2002 #9 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har ikke prøvd denne Wabbiten, men har en annen dildo (uten eller med vibrator, velg selv) som jeg anbefaler på det aller, aller sterkeste!! Den heter Man Size 6". Kjøpte den for et par mnd siden og den er i bruk nesten hver dag Nærmere the real goods kommer ikke JEG iallefall, når sambo er utilgjengelig! Føles som en drøm og kan bøyes alle veier, men er likevel hard og fast Du får kjøpt den på Erotikknett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MC Skrevet 1. oktober 2002 #10 Del Skrevet 1. oktober 2002 Bare for å ha sagt det.... erotikknett.no tester IKKE produktene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå