AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Hører gjerne hva dere tenker der. Er så negativ til det selv. Føler det er nedverdigende at noe skal ha sex med meg å ikke like meg. Anonymkode: f7516...2fa
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Regner med du spør kvinner siden menn flest ikke legger følelser i sex? Jeg finner ikke sex med noen jeg ikke liker tilfredsstillende heller. Hjelper ikke om pikken er deilig om jeg ikke er tiltrukket av mannen.. Skulle ønske jeg kunne knulle uten følelser men dessverre.. Anonymkode: a1431...8f9
Milky Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Positive er at man ikke trenger å bekymre seg for å evt bli såret, når man ikke får følelser:) da er man der for å ha sex, og trenger ikke det «maset» og ekstra kosen som enkelte ikke har behov for. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Hører gjerne flere? Anonymkode: f7516...2fa
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Jeg har hatt sex med mange uten å ha følelser for dem, dvs at jeg ikke har vært forelsket eller glad i dem. Det betyr jo ikke at jeg ikke liker dem! Selvfølgelig liker jeg dem. Jeg føler godhet for dem, jeg tenner på dem, jeg elsker den nærheten og tilliten jeg får når et fremmed menneske åpner seg og gir seg hen til meg. Det er som en vakker gave og jeg er uendelig takknemlig for det. Sex er vakkert, også mellom to fremmede mennesker. Anonymkode: 97784...ed9 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Det positive er at du gir og du får, og ferdig med det. Ingen forpliktelser. Du er en runk. Anonymkode: 2db2c...e1f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Pga at sex er gode greier. Man må selvfølgelig like partneren, men en trenger ikke ha noen planer om forhold og slikt slags. Anonymkode: 64b75...fd7 4
Hannah80 Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Ingen forpliktelser. Ikke noe mas, rett og slett:) 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det positive er at du gir og du får, og ferdig med det. Ingen forpliktelser. Du er en runk. Anonymkode: 2db2c...e1f Helt uenig, den andre er overhodet ikke kun «en runk» som du skriver. Selv om jeg ikke kjenner personen så opplever jeg den seksuelle foreningen som vakker og ekstatisk, og som en gave den andre gir meg. Et vidunderlig menneskemøte jeg kan bære med meg videre. Anonymkode: 97784...ed9 2
Chiubi Skrevet 21. februar 2021 #10 Skrevet 21. februar 2021 Begjær og orgasme er i høyeste grad følelser, selv om det ikke er kjærlighet. 2
Hippogriff Skrevet 21. februar 2021 #11 Skrevet 21. februar 2021 Enig med ABed9. Jeg FÅR varme følelser for en mann når jeg har hatt sex med ham. Vi har gitt hverandre en vakker gave og det er fint selv om vi ikke har tenkt å gjøre noe mer utav det. Har uten unntak opplevd at mennene har tatt det på samme måte. Vi får en slags fortrolighet som styrker de båndene vi ellers har (da helst vennskap eller litt fjernere bekjentskap). Følelser kan være varme og verdifulle selv om de ikke er forelskelse 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #12 Skrevet 21. februar 2021 For meg er det ikke akkurat noe krydder at det ikke er følelser. Det positive er at det er godt likevel. Det må være litt gjensidig positiv oppfatning av hverandre og vennlighet da. Anonymkode: afb26...c73
Hippogriff Skrevet 21. februar 2021 #13 Skrevet 21. februar 2021 Oi! Svarte jo ikke på spørsmålet... Antar du egentlig mener «sex uten forpliktelse og kjærlighet». Svaret for min del er at sex og fysisk nærhet er godt og et behov man godt kan ha også i de periodene hvor man ikke har noe å gi i et forpliktende forhold. Det er et behov som fint kan være løsrevet fra ønsket om forpliktende kjærlighet. Det er da fortsatt like positivt i seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå