Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet til et nytt sted, og vil gjerne skaffe meg et nettverk her. Jeg har møtt folk på jobb som jeg tenker det kunne være hyggelig å bli bedre kjent med, men syns det er så vanskelig å ta steget fra å jobbe sammen til å spørre om vi skal finne på noe på fritiden. 

Har nå avtalt med ei at vi skal finne på noe. Men jeg bare tenker at hun kanskje egentlig ikke vil. Bare gjør det for å være snill. Jeg føler meg dum som tenker slik, vet jeg bare må hoppe i det. 

Noen som har følt det på samme måten? Hva hjalp dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ei venninne jeg har kjent hele livet som plutselig har kuttet meg ut igjen. Hun har sine perioder og jeg synes dette er så slitsomt å forholde seg til. 

Hun sliter mentalt, er sjalu på meg, og sliter med økonomi osv. Når hun har det vanskelig kutter hun ut folk som er nære venner og spesielt folk som har det hun vil ha selv. Det som er trist er at hun ikke forstår at de rundt blir såret når hun gjør slikt.. 

Hun kan gjerne ikke gi lyd fra seg på 2 eller 4 måneder for å plutselig ta kontakt og da later hun som ingenting. For meg funker ikke dette, og hun er ikke god nok venn for meg til at det skal gå bra å holde på slikt i lengden. Hun vet nok innerst inne at dette ikke er akseptabelt og jeg har kuttet henne ut. Jeg blir rett og slett såret av å være i relasjon med henne, da jeg har barn som trenger en mor som har energi og slike venner tapper meg for energi dessverre. 

Bruker heller tid på folk som gir meg noe❤️😊

Anonymkode: 886b7...41d

Du kan være mye n venninne, og jeg er veldig lei meg for det, men jeg greier ikke når jeg har det dårlig, det er umulig, som be noen ta seg en joggetur med knekte anklker. Jeg har vært utrolig heldig og jeg har mange ganger lurt på hvorfor venninnen mine er det fremdeles i dag, etter fem år hvor jeg plutselig bare "forsvinner" i opptil mnd av gangen. Men jeg greier som sagt ikke, og jeg skammer meg sånn at det gjør alt bare uutholdelig.

Noen ganger har jeg tenkt at jeg nesten skulle ønske de kuttet kontakt med meg, fordi jeg følte syk av dårlig samvittighet.

Jeg forstår veldig godt, og er ikke bitter, jeg har så lite kapasitet også, det er bedre enn å føle at man ikke strekker til synes jeg.

Og kanskje, senere er alt anderledes, og vi kan være en del av livene til hverandre igjen ❤️

Jeg vet også at du vet at jeg ikke ensom og har mange rundt meg. Jeg tror det gjør det lettere for deg, jeg er sikker på at du vil meg vel og bryr deg om meg ❤️

Anonymkode: 514fa...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...