Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forelsket i kollegaen min at det gjør vondt. Jeg tror ikke det er gjensidig og dessuten er det nulltoleranse for slikt på arbeidsplassen. Vi jobber veldig mye sammen og jeg ser han hver dag, inntil 12 timer om dagen og disse følelsene er forferdelig irriterende. Hvordan bli kvitt det, finnes det tips?

Anonymkode: 77c26...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut av huet ditt og inn i her og nå, ikke mat de tankene, ikke snik på bilder av ham, se for deg åssen han ser ut når han driter osv. Ikke mat forelskelsen så den dauer fortere. Føler med deg... 

Anonymkode: 2ad97...27c

• Liker 4
Skrevet

Gå på date med andre. 

Anonymkode: 15672...18d

• Liker 3
Skrevet

Er det 0 tolleranse på selve arbeidsplassen eller for at kollegaer er intim etter arbeid også?

Anonymkode: 588fc...4cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå på date med andre. 

Anonymkode: 15672...18d

Har ikke tid egentlig, har heller aldri hatt teket på menn så utvalget er ikke enormt 😅

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det 0 tolleranse på selve arbeidsplassen eller for at kollegaer er intim etter arbeid også?

Nei altså de kan jo ikke bestemme hva vi gjør på fritiden, men det ville jo påvirket arbeidet uansett - det er jo umulig å holde slikt 100% adskilt. Dessuten er det jo som sagt neppe gjensidig 🤷🏽‍♀️

Skrevet

Skjønner. Jeg kan også virkelig få hekteren.
Er for meg ganske effektivt å tenke på at han ikke vil ha meg.
Om du sånn i det hele tatt ønsker en partner i ditt liv, kan det hjelpe å flytte fokuset mot andre menn. Begynne å date med andre ord. Du vil etterhvert oppdage at han kan erstattes

Anonymkode: 988c2...5ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke tid egentlig, har heller aldri hatt teket på menn så utvalget er ikke enormt 😅

Nei altså de kan jo ikke bestemme hva vi gjør på fritiden, men det ville jo påvirket arbeidet uansett - det er jo umulig å holde slikt 100% adskilt. Dessuten er det jo som sagt neppe gjensidig 🤷🏽‍♀️

100% ja, men i 99% av arbeisplasser så vil jeg tro at et lite nuss ikke fører til sparken og de aller fleste klarer å holde seg til det. Siden dere jobber 12t dagen, er det neppe snakk om  omsorgsyrke eller lignende heller hvor en ikke kan vise noenting slikt. 

Om det er gjensidig eller ikke, det vet du jo ingenting om sikkert. Men du vet om personen er singel eller ikke, noe som er vesentlig. 

Skrevet

Prøv å tenk på feilene dine. Hvorfor skulle han ville ha deg songar så tjukke lår, uten hud, er så uerfaren, etc. 

Anonymkode: d76e7...9db

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Prøv å tenk på feilene dine. Hvorfor skulle han ville ha deg songar så tjukke lår, uten hud, er så uerfaren, etc. 

Herregud....

Anonymkode: 1e50e...a45

• Liker 1
Skrevet

Kast deg over han og kyss han. Han kommer til å bli så forskrekket og det kommer til å bli så kleint at du ikke kan gjøre noe annet enn å skamme deg og aldri ville se på han igjen. 😅 Vips så har du byttet ut forelskelsen med «jeg har dritet meg fullstendig ut og håper gulvet åpner seg under meg-følelsen». 😂

Anonymkode: 87d05...05f

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

"Uten hud" da må han i så fall være nekrofil 

Anonymkode: 988c2...5ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kast deg over han og kyss han. Han kommer til å bli så forskrekket og det kommer til å bli så kleint at du ikke kan gjøre noe annet enn å skamme deg og aldri ville se på han igjen. 😅 Vips så har du byttet ut forelskelsen med «jeg har dritet meg fullstendig ut og håper gulvet åpner seg under meg-følelsen». 😂

Anonymkode: 87d05...05f

Men jeg MÅ jo se ham igjen, i og med at vi møtes hver dag og må tilbringe hele dager sammen innimellom 😅 Så neitakk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...