AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Sliter i perioder med stive og ømme nakkemuskler,når jeg har dette så sover jeg veldig dårlig. Det jeg lurer på er :mangel på søvn kan det gi symptomer som om enn brygger på noe feks forkjølelse eller influensa.sånn kroppsfølelse man føler når man blir syk.uten da tett nese og sår hals.? Anonymkode: 97ff0...b7c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Dette er et gjentakende mønster hos min samboer iallefall. Når han har travle perioder på jobb eller bekymringer, så sover han dårligere. Det kan både være at han får for få timer søvn, eller at søvnkvalitet forstyrres av leggkramper/snorking. Etter en periode med dette er det typisk at han føler seg influensasyk; smerter i ledd, lett feber, generell sykdomsfølelse med tap av energi osv. Dette uten snørr og host. Anonymkode: bb686...0e8
Stoltskeiv Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Man kan bli syk med for lite søvn ja. Men ta en test uansett om du føler deg syk
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette er et gjentakende mønster hos min samboer iallefall. Når han har travle perioder på jobb eller bekymringer, så sover han dårligere. Det kan både være at han får for få timer søvn, eller at søvnkvalitet forstyrres av leggkramper/snorking. Etter en periode med dette er det typisk at han føler seg influensasyk; smerter i ledd, lett feber, generell sykdomsfølelse med tap av energi osv. Dette uten snørr og host. Anonymkode: bb686...0e8 Akkurat slik jeg har det også,og i disse korona tider så er det plagsomt,tror jo jeg brygger på noe hele tiden,men blir ikke syk😩 Ts Anonymkode: 97ff0...b7c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat slik jeg har det også,og i disse korona tider så er det plagsomt,tror jo jeg brygger på noe hele tiden,men blir ikke syk😩 Ts Anonymkode: 97ff0...b7c Samme her. Har derfor noen vallergan (ikke vanedannende sovetabletter) på lur som jeg tar når jeg trenger å få sovet gjennom ei natt. Anonymkode: 703e4...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå