Gå til innhold

Anbefaling robotstøvsuger, småbarnsfamilie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal kjøpe robotstøvsuger, men er litt usikker på hvilken. Har små barn og en katt. 

Noen som har noen anbefalinger eller noe jeg må tenke på før vi kjøper?

Anonymkode: c282c...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roborock S5 max 😍 Kjempe fornøyd. Støvsuger og vasker. Enkel å bruke. Mange muligheter i appen. Veldig gode testresultater. Anbefales på det sterkeste 👍

Anonymkode: b1674...f60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Roborock S5 max 😍 Kjempe fornøyd. Støvsuger og vasker. Enkel å bruke. Mange muligheter i appen. Veldig gode testresultater. Anbefales på det sterkeste 👍

Jupp! Roborock er overlegen!

Anonymkode: 03090...805

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med S6 som er nyere versjon?

Anonymkode: dd86f...da8

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva med S6 som er nyere versjon?

Anonymkode: dd86f...da8

Det er små forskjeller på de to versjoner e. S6 max har kamera mens S5 max har laser.  S5 max er mye billigere og skal dessuten ha litt bedre sugeevne. Jeg ble anbefalt å kjøpe S5 max fremfor S6 max.

Skrevet

Roborock S5 Max. Jeg elsker min!

Anonymkode: 4d891...f65

Skrevet

Jeg har også katt og barn og en Roborock S5 Max. Den gjør grovjobben. I starten støvsuget den planlagt hver dag kl 10, mens vi er på jobb/skole, men det var ofte en sokk eller en ladeledning eller noe annet rot som stoppet den. Nå rydder vi før vi drar og starter den når vi går ut døra. 

Jeg har faktisk ikke prøvd vaskefunksjonen på den, kanskje jeg skal sjekke den nå.

Vi har hatt ett uhell med den, da den gikk på automatikk, da hadde noen kastet en saftis i matsøpla som så hadde lekket ut på gulvet, og støvsugeren hadde så dratt med seg det klisset godt utover hele kjøkkenet😅.

Anonymkode: 40068...229

Skrevet

Vi har nylig kjøpt Roborock S6 MaxV 😊

Veldig fornøyd! Støvsuger og våtmopper. Slipper endelig hundehår som klistrer seg til sokkene selv om man støvsuget dagen før. 
Mange alternativer i appen, med forhåndsinnstilt vask, sonevask og punktvask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...