Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor han vokalisten i Måneskin blir beskyldt for å ta kokain? Det ser jo virkelig ikke slik ut? Mistenker at de som hevder det aldri har sett noen sniffe kokain... 

Anonymkode: 4b4cf...73a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bassisten er en jente. 

Anonymkode: 49ccd...55f

Hva er han andre da? Gitarist? Kan ikke forskjellen😅

Anonymkode: f1636...086

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er han andre da? Gitarist? Kan ikke forskjellen😅

Haha ja 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha ja 😄

Åja, trodde alle med gitarlignende instrumenter i band het bassister🙈😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang det kommer ny informasjon om hva som faktisk skjedde på TV-bildene, så forandrer anklagerne historien.

"Men de knuste et glass han så på. Altså hadde han en grunn til å bøye seg fram på den måten"

- Han så sikkert på glasset OG sniffet!!

"Men bordet går mye lenger ned, han må i så fall ha verdens lengste nese om det skulle gått"

- Da brukte han sikkert en skje eller en penn!! 

"Men hvorfor skulle han gjort det foran alle på nasjonal TV?"

- Dårlig dømmekraft!!

"Men han ba om å bli testet med én gang, praktisk talt rett etter det skjedde"

- Men det ble han ikke, og dermed er han fortsatt SKYLDIG!!

Altså ser dere det ikke selv? Hvor desperat dette er? Kutt det ut. Alle disse anklagene er basert på at en fyr bøyer seg litt framover under poengutdelingen, den mest spennende delen. Og at han i tillegg ikke oppfører seg "normalt" sett i øynene på folk som tydelig bare vet om én måte å oppføre seg på; som alle andre. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LillEve skrev (19 minutter siden):

Hver gang det kommer ny informasjon om hva som faktisk skjedde på TV-bildene, så forandrer anklagerne historien.

"Men de knuste et glass han så på. Altså hadde han en grunn til å bøye seg fram på den måten"

"Men bordet går mye lenger ned, han må i så fall ha verdens lengste nese om det skulle gått"

- Dårlig dømmekraft!!

Altså ser dere det ikke selv? Hvor desperat dette er? Kutt det ut. Alle disse anklagene er basert på at en fyr bøyer seg litt framover under poengutdelingen, den mest spennende delen. Og at han i tillegg ikke oppfører seg "normalt" sett i øynene på folk som tydelig bare vet om én måte å oppføre seg på; som alle andre. 

Oh yeah, og når Damiano endelig viser til en negativ test, skal anklagerne si at «han tok testen for sent», «om han tok den der og da...». 

Anonymkode: 06814...819

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raffalayla skrev (2 timer siden):

I met a girl

From another world

She's so pretty and kind

But she will never be mine

Whyyy-yyyy

IS WATER WET, WHEN I AM DRY-YYY

I'M A CLOUD WITHOUT A SKY-YYYY

TRYING TO CATCH UP, 

BUT THERE'S NO KETCHUP

TO MYY-YYY

OLD AND COLD FRENCH FRY-YYY

I'M A, I'M A RABARBARAPIII-IIIEEE

....

Her er den foreløpige teksten til en låt jeg jobber med. Ikke ferdig enda, står litt fast, men som dere ser, så handler den om at jeg har adhd og at jeg derfor følte meg annerledes enn alle andre, da jeg var barn, og at jeg dessuten, den dag i dag, sliter veldig med å betale regninger i tide.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LillEve skrev (38 minutter siden):

- Dårlig dømmekraft!!

Haha jeg lurer på om det samme hadde skjedd om hun knæsjrosa runde fra Kypros hadde gjort det samme 🙃🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, Eurovision gikk ut med et smell i år! 😄  Veldig glad for at Italia vant, selv om jeg ikke normalt hører på den type musikk - men det endrer seg fra nå. 

Finalen var strålende, mye god musikk og sterke fremførelser. Frankrike rørte meg til tårer og lenge håpet jeg at de skulle ta seieren. Sveits var også flott, men jeg ble ikke like bergtatt som mange andre, men det hadde ikke gjort meg noe om han vant. 

At vokalisten fra Italia tok dop tror jeg ikke på. Gjør du det med SÅ mange kameraer og folk rundt deg er du litt for dum... Og det kan lett sjekkes, det vil alltid være spor etter sånne ting. Nei, det var nok bare en uheldig greie som folk fyrer opp under, for man må jo ha en skandale må vite 😛 

Ellers var det et forrykende show, mange flotte damer i meget korte kjoler, som seg hør og bør ;)  Syns Norge gjorde det helt greit, men det beviste jo bare hva mange har sagt siden vår finale her hjemme, det er ikke en spesielt god låt. Nesten ingen jurypoeng og svært få seerstemmer - dette fenget ikke.   Neste år her hjemme ønsker jeg meg en finale med artister, som har MUSIKK de vil promotere, med en god melodi og der man har hatt en helt ok barndom - uten alle disse spesielle greiene.  Når det er sagt er det fint at Tix har satt ting på dagsordenen og fått fortalt sin historie, og nådd ut til mange ❤️   men Mgp og Eurovision er i utgangspunktet en låtskriverkonkurranse og det er musikken det skal handle om, ikke alt annet. 

Gleder meg allerede til neste år, og spent på hvilken by Italia velger til å være vert for finalen.  Hurra for Eurovision ❤️ 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Måneskinn skrev (12 minutter siden):

svært få seerstemmer

Norge, Sverige og Moldova fikk omtrent like mange seerstemmer. Langt fler enn Malta, Kypros, Bulgaria, Portugal, Israel, San Marino og de andre som fikk bunnplassering. 

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Norge, Sverige og Moldova fikk omtrent like mange seerstemmer. Langt fler enn Malta, Kypros, Bulgaria, Portugal, Israel, San Marino og de andre som fikk bunnplassering. 

Portugal kom på en 12.plass, så slettes ingen bunnplassering der ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vintermorgen

Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep, personangrep og svar til dette.
Merk at diskusjonen rundt vinnerlaget og kokainbruk ikke er ryddet som spekulasjon, fordi dette var diskutert i mediene i svært stor grad.

Vintermorgen,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Måneskinn skrev (På 24.5.2021 den 14.47):

Portugal kom på en 12.plass, så slettes ingen bunnplassering der ;)

Jeg mente "pluss de andre som fikk bunnplassering". Ser nå det var et litt dumt ordvalg å bruke og. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller ned til at konspirasjonsteoretikerne begynner å hyle om falsk negativ test på Damiano. 🙄

3

2

1

...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at det at mine fire stemmer til Sveits faktisk ikke ble regnet med, irriterer meg mer enn jeg har godt av. 😡

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ulven skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner at det at mine fire stemmer til Sveits faktisk ikke ble regnet med, irriterer meg mer enn jeg har godt av. 😡

Hvorfor tror du de ikke ble regnet med??

Anonymkode: bd515...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Ulven skrev (15 minutter siden):

Bekreftelsen på mine stemmer kom jevnt fordelt utover natt til søndag. Se forøvrig denne artikkelen: Seere hevder de kan bevise uregistrerte stemmer - slik reagerer arrangøren (tv2.no)

Det gjorde mine også, det er helt vanlig og betyr ikke at stemmene ikke er registrert. Stemte ni ganger på Italia og en gang på Finland

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjorde mine også, det er helt vanlig og betyr ikke at stemmene ikke er registrert. Stemte ni ganger på Italia og en gang på Finland

Hvis denne måten å sende registreringer på er helt vanlig burde jo EBU kunne si noe om at dette er helt vanlig og at stemmene er registrert. Det klarer de tydeligvis ikke å svare bekreftende på.

Men tiden vil vel vise om det har skjedd noe galt eller om stemmene faktisk er talt med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (1 time siden):

Bekreftelsen på mine stemmer kom jevnt fordelt utover natt til søndag. Se forøvrig denne artikkelen: Seere hevder de kan bevise uregistrerte stemmer - slik reagerer arrangøren (tv2.no)

Jeg fikk bekreftelse på mine stemmer på Italia tidlig søndag morgen klokken 07:14. Jeg antar at de er talt med.  🤓

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...