Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
CecilieX skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som er fasit i narkotika-saken men trist er det uansett. 

Viser det seg at han ikke gjorde det, har de fått fratatt gleden og euforien av å vinne. Seieren ble jo overskygget av påstandene. 

Har han derimot gjort det så er det jo skandaløs oppførsel og kaster store skygger over arrangementet. 

Det verste er dog at uansett test så vil mistanken henge ved ham fordi testen blir tatt i Italia og på et sent tidspunkt. 

Så enig. Skjønner ikke at de ikke bare kunne ta en blodprøve på stedet for å sjekke ut dette umiddelbart da mannen sa ja til å la seg teste. De må jo ha helsepersonell tilstede og det er fort gjort å ta en blodprøve. Dette burde være uproblematisk. Sykt at de lar det gå så langt. Katastrofe om det er tilfelle, men tragedie hvis ikke. Du har helt rett, dessverre. Disse ryktene har ødelagt for mye allerede!

Anonymkode: e8066...a44

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han selger det bra inn da, det skal han ha. Omtrent halvparten av vennelista mi på facebook hyller han som en vinner, uansett! :ler: Han er en HELT og helt KONGE, i følge damer i 40-50 åra. 

Anonymkode: ab692...111

Merkelig fenomen. De blir helt ville i trusa hele gjengen! 

Endret av parmanoia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis liker jeg ikke høye hæler og neglelakk på menn, men fy søren - jeg kommer ikke over hvor sinnsykt sexy Damiano er på scenen!!!!! Jeg MÅ på Måneskin-konsert hvis de kommer til Norge en gang😍 

Anonymkode: b880d...868

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanligvis liker jeg ikke høye hæler og neglelakk på menn, men fy søren - jeg kommer ikke over hvor sinnsykt sexy Damiano er på scenen!!!!! Jeg MÅ på Måneskin-konsert hvis de kommer til Norge en gang😍 

Jeg vet, det er helt grassalt hvor fantastisk karismatisk han er. Til og med i xfactor Italia så poledancer han i knehøye stilettstøvletter og hotpants og han er skamdeilig der og 😂 dama er like deilig, hun kunne fått være med hun også 😍

Anonymkode: 49ccd...55f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg sprer ikke fake news, jeg sa hva jeg tror. Jeg ba deg se på bildene fordi de viste at han satt over bordet med knytta never og selv om den nettsiden skal ha det til at det er falsk og ene og det andre, så mener jeg at tvert om, man KAN sitte slik og likevel ta dop, uten å slikke bordplata. Jeg må ikke bevise noe, jeg sa hva jeg tror. 

Jeg synes ikke du er spesielt hyggelig å diskutere med for du blir ufin, samme hva du selv tror. Skulle tro du kjente ham personlig slik du går god for at han IKKE gjorde noe. Du tror ikke en gang, du oppfører deg som du vet og det gjør du jo ikke. Du har ikke mer bevis enn jeg har, men kjører på som du sitter med fasit. 

Anonymkode: d5eeb...caf

Du kan tro hva du vil og holde troen din for deg selv. I det du deler tankene dine med omverden, bør du være veldig, veldig varsom.

Her anklager du en person å bruke dop på live sending og så langt har du ikke fremlagt et eneste bevis for din anklage. Alt du har er fake news, spekulasjoner og løse påstander/anklager uten rot i virkeligheten.

Når du mangler bevis, er det best å si: OK, jeg mistenker at han gjør A, men la oss se hva doptesten vil vise.

Det du gjør er å rette svært alvorlig anklage mot han og late som om at du ikke trenger bevis og at det er alle som ikke tar ditt ord for ren sannhet som må bevise at du har rett. 

Ja, det oppleves absolutt ubehagelig for deg å bli avslørt og konfrontert. Men når du opptrer som du gjør, må du tåle at noen avslører og konfronterer deg. 

Så lenge det ikke er bevis for at han gjorde ''noe'', så har han ikke gjort det. Jeg ba deg flere ganger om bevis at han har gjort det du anklager ham for, men får bare svada tilbake. Prove me wrong, kom med bevis eller vent til testsvaret kommer før du fortsetter.

Jeg synes at personer som bruker slik fremgangsmåte hvor de sverter noen uten bevis og sprer rykter og spekulasjoner, er ikke spesielt gode å diskutere med. Du kan fint være uenig med meg og jeg bryr meg pent lite hva du mener om meg, men det er ikke jeg som kommer med direkte alvorlig anklage om dopmisbruk på live sending uten å gidde fremlegge bevis for det.

• Liker 10
Skrevet

Jeg kan ikke fordra TIX

Og det er fordi han framstår gjennomført kynisk, kalkulert og iskald. Ja, jeg har sett intervjuer. Han har ikke en særlig fin personlighet i mine øyne, men det er jo ikke viktig i en musikkonkurranse, og musikken hans er i mine øyne også helt elendig. Helt elendig. 

Cola på vokalisten i Måneskin bryr jeg meg lite om, men bassisten. er, som jeg tidligere har postet, helt rå. For en attitude på en jente på 21! Hva har det å si om han vokalisten har dratt en stripe? De vant jo uansett eller? 

Min favoritt ble Frankrike underveis i finalen. Rå dame, nydelig sang, nydelig opptreden. 

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så enig. Skjønner ikke at de ikke bare kunne ta en blodprøve på stedet for å sjekke ut dette umiddelbart da mannen sa ja til å la seg teste. De må jo ha helsepersonell tilstede og det er fort gjort å ta en blodprøve. Dette burde være uproblematisk. Sykt at de lar det gå så langt. Katastrofe om det er tilfelle, men tragedie hvis ikke. Du har helt rett, dessverre. Disse ryktene har ødelagt for mye allerede!

Anonymkode: e8066...a44

We are aware of the speculation surrounding the video clip of the Italian winners of the Eurovision Song Contest in the Green Room last night. The band have strongly refuted the allegations of drug use and the singer in question will take a voluntary drug test after arriving home. This was requested by them last night but could not be immediately organized by the EBU. The band, their management and head of delegation have informed us that no drugs were present in the Green Room and explained that a glass was broken at their table and it was being cleared by the singer. The EBU can confirm broken glass was found after an on site check. We are still looking at footage carefully and will update with further information in due course.

https://eurovision.tv/mediacentre/release/ebu-statement-on-maneskin-in-the-esc-green-room-during-the-grand-final

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg vet, det er helt grassalt hvor fantastisk karismatisk han er. Til og med i xfactor Italia så poledancer han i knehøye stilettstøvletter og hotpants og han er skamdeilig der og 😂 dama er like deilig, hun kunne fått være med hun også 😍

I know!!! Har slukt alt av Måneskin-videoer på youtube nå, haha! Får han ikke ut av hodet, tror jeg er betatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
parmanoia skrev (20 minutter siden):

Merkelig fenomen. De blir helt ville i trusa hele gjengen! 

:ler: 
Ja, det er virkelig en studie!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Pssst! Jeg kjenner noen som arrangerer en liten, lokal festival som har planer om å få de til Norge. Den ene av de som arrangerer er italiensk, så det er nok ikke umulig at de kan få det til.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (6 minutter siden):

Du kan tro hva du vil og holde troen din for deg selv. I det du deler tankene dine med omverden, bør du være veldig, veldig varsom.

Her anklager du en person å bruke dop på live sending og så langt har du ikke fremlagt et eneste bevis for din anklage. Alt du har er fake news, spekulasjoner og løse påstander/anklager uten rot i virkeligheten.

Når du mangler bevis, er det best å si: OK, jeg mistenker at han gjør A, men la oss se hva doptesten vil vise.

Det du gjør er å rette svært alvorlig anklage mot han og late som om at du ikke trenger bevis og at det er alle som ikke tar ditt ord for ren sannhet som må bevise at du har rett. 

Ja, det oppleves absolutt ubehagelig for deg å bli avslørt og konfrontert. Men når du opptrer som du gjør, må du tåle at noen avslører og konfronterer deg. 

Så lenge det ikke er bevis for at han gjorde ''noe'', så har han ikke gjort det. Jeg ba deg flere ganger om bevis at han har gjort det du anklager ham for, men får bare svada tilbake. Prove me wrong, kom med bevis eller vent til testsvaret kommer før du fortsetter.

Jeg synes at personer som bruker slik fremgangsmåte hvor de sverter noen uten bevis og sprer rykter og spekulasjoner, er ikke spesielt gode å diskutere med. Du kan fint være uenig med meg og jeg bryr meg pent lite hva du mener om meg, men det er ikke jeg som kommer med direkte alvorlig anklage om dopmisbruk på live sending uten å gidde fremlegge bevis for det.

Må si meg enig med deg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pssst! Jeg kjenner noen som arrangerer en liten, lokal festival som har planer om å få de til Norge. Den ene av de som arrangerer er italiensk, så det er nok ikke umulig at de kan få det til.

Ring meg!!!! 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror faktisk jeg kommer til å besvime om jeg får se han IRL. 😍 Ble litt svimmel bare av TV

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes de så veldig søte ut der de stod sammen, det korte klippet etter at måneskin spilte seierlåta 

Enig❤️ Så mye at jeg måtte søke opp diverse instagramkontoer med de to sammen😂

Anonymkode: 2c801...081

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig❤️ Så mye at jeg måtte søke opp diverse instagramkontoer med de to sammen😂

Synes også det var både koselig og morsomt da TIX ble konfrontert med et klipp jounarlistene hadde fått sett da han kom på Gardemoen «så dere det ja, jeg trodde jeg ikke ble flimet da» eller noe sånt😂 Jeg har også innsett hvor glad jeg er for å slippe å bli flimet over alt av alt jeg gjør (ref instagram og kontoene der)

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

😍😍😍😍😭😭😭😭🔥🔥

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Den lille festivalen blir mye større enn planlagt hvis de får dem som gjester 😄 Jeg kommer ikke til å være der selv, men ser for meg horder av damer 😄

• Liker 5
Skrevet

Når kommer svaret på testen tror dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke han tok det fra bordet. Så enkelt er det. 

Så sånn sett kan egentlig alle ha tatt cola? Du har egentlig bare et ønske om at de har tatt uten noe som helst bevis? 

Hvis han har en eller annen penn som mange her sier, hvorfor må han ha gjort det akkurat i det øyeblikket? Er det ikke da mer nærliggende å tro at hele gjengen der borte gjør det på do vekk fra kameraene? 

Håpløst å diskutere mot folk som bare har bestemt seg for at de sitter på fasit, og ikke trenger noooen beviser for det.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
missmcbeal skrev (21 timer siden):

Ikke dersom han var høy fra før? Er det ikke vanlig å ikke tenke konsekvenser når man snorter?

Det er på ingen måte en påstand om at han faktisk gjorde det altså, klippet ser mistenkelig ut, men det er heller ikke godt nok bevis. Men argumentet du legger frem er ikke noe bra motargument heller.

Helt enig. Dette synes jeg det er rart ingen før her har nevnt. Jeg ønsker ikke dømme og det er ikke vondt ment fra min side. Men man tenker overhodet ikke konsekvenser og hva som er lurt å gjøre når man allerede er full og/eller rusa. Da gjør man akkurat det man føler for i øyeblikket. Og flere av de som deltok der var nok såpass beruset at all fornuft var forduftet for lenge siden. 

Anonymkode: af074...8b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...